![]() |
2011-03-28 HK Malmö - Alingsås HK (Elitserien)
Datum: 2011-03-28
Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Elitserien Match: HK Malmö - Alingsås HK Spel: Under 53.0 Insats: 4 Odds: 1.833 Bolag: Bet365 Motivering: Tjena, va längesedan det blev en rek från min sida, så tänkte det var dags. Detta är den första matchen för både Malmö och Alingsås i slutspelet, vilket brukar betyda mycket nerver och tillknäppt spel. HK Malmö har på sina 6 senaste hemma matcher snittat 50,5 mål per match. Alingsås har i sin tur på sina 6 senaste borta matcher snittat 46 mål per match. Kan även tillläggas att den senaste matchen med dessa förutsättningar slutade 27-27. Båda lagen har riktigt bra försvar och målvakter. Speciellt Aggerfors i Alingsås är riktigt het för tillfället och lär ligga på en 40% ikväll. Inga nya kända skador från något av lagen och det ska mycket till för att denna ska gå över. BOL! |
"Kan även tillläggas att den senaste matchen med dessa förutsättningar slutade 27-27"
Det lät ju inget vidare då ditt spel på under 53 inte går in? :ful: |
Tycker också det låter lite lågt, skippar nog,.
|
Var jävligt trött när jag slängde upp denna.. Men ni som vet vem jag är vet att jag kan min handboll helt okej iaf. Kan säga att det står 9-11 i HT.
|
Citat:
|
22-24 FT!
Spelet satt med väldigt god marginal, grattis till er som följde! :cheers: |
Man tackar man tackar :) :cheers:
|
Tvekade på den här faktiskt, men den verkade ju sitta iaf.
|
Snyggt Andreas B! Längesen man såg din smutsiga avatar på min skärm ;) ! allt bra? går spelen bra osv? (srry for Off-Topic)!
|