![]() |
Citat:
|
Top - 10
Ungern 2,55 Sverige 1,90 Estland 1,50 Tror stenhårt på Sverige och Estland! Ungern har för bra odds för att tacka nej. Chans peng på Ungern som vinnare BETSAFE |
Du tycker 2,55 är bra på Ungern topp 10 ??? Jag spelade på Betfair och fick i snitt 3,82
|
Det är fortfarande bra odds på Ungern anser jag ! Roligt att du fick den till 3,82 iaf, vissa är lite sent ute
|
Dock tycker jag hon var ganska dålig i sin semifinal.. sjöng surt och ingen inlevelse alls. Börjar bli kluven men anser att 3,82 är ett bra odds oavsett. Den steg senare till 3,97 dock :(
Nere i 3.10 på Betfair nu om någon är intresserad |
Spelar Bosnien - Topp 10 placering ...
|
La nyss in ett par laxar på att Irland slutar top 10. Känns vettigt, fast ändå inte. Haha, ESC alltså.
|
Citat:
Hade man varit tidigt ute som fan hade man fått 6,60 på Ireland topp 10.. haha, snacka om överodds |
Tror aldrig någonsin jag sett en sån spridning på oddsen på betfair!
Frankrike har matchats från 2.50 upp till 500. Azerbaijan 3.65 till 75 osv osv |
Citat:
Men förstår inte hur ryssland kan stå i 150 grr pengarna. har gjort det hela tävlingen. |
Alltså UK till 21ggr vinnare på bet365 är ju sjukt bra.
|
Haha, vaffan röstar de olika länderna på egentligen?
Stör mig f.ö på "10 points goes to..." |
Rena lotteriet. Sista gången man slänger bort pengar på det här.
Men herregud ITALIEN alltså av alla ländäer är i topp 5! |
Roligt att man hade 99% hit-rate på hur balkanländerna röstade, fan ta denna skittävling.
Edit: Och italien? Va? Hur kunde den skiten ens få poäng? |
italien tiltar mig något fruktansvärt...
Eller röstningen från Cypern tomtarna som alltid lägger 12 på Grekland. Det borde faktiskt förbjudas! |