Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Lindvallens Bolagsspel (V75) - Sharpest (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/13735-lindvallens-bolagsspel-v75-sharpest/)

Lindvallen 2012-10-31 17:11

Hemma!!!

Djingis 2012-10-31 18:14

Me 2! :)

Lindvallen 2012-10-31 18:28

Nu borde samtliga fått mejl. Kolla era mejl och följ instruktionerna. Så går vi vidare därifrån.

Lindvallen 2012-10-31 18:34

#Djingis

Har du skickat mig din mejl?

Sprite 2012-10-31 18:42

Kanon! Hur funkar det? Finns det något max eller hur många ska vi vara i bolaget? Om det är 20 pers med, kan du bara lägga 10 andelar och så är det först till kvarn eller? Som sagt, hur funkar detta? :)

Stekel 2012-10-31 18:48

Smått otroligt att de inte börjat med det tidigare, men det är väl nu när omsättningen börjar slira som de plockar fram det här esset som de suttit och stekt på ett tag nu. Lite tråkigt att det bara verkar vara V7 dock, själv tycker jag nog V6 är minst lika kul och mindre varians där dessutom.

Hänger på tåget först när jag hört något gott om det när det gått live. Vi får hoppas det funkar klockrent direkt och inte blir massa osäkerheter och konspirationsteorier om säkerheten så de stänger ner.

Lindvallen 2012-10-31 19:23

#BlackCobra

Lag: Ett lag kan innehålla 1-30 medlemmar. Varje lag tillhör en av lagkaptenen vald hemmabana.

SuprMario 2012-10-31 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av Lindvallen (Inlägg 211384)
Nu borde samtliga fått mejl. Kolla era mejl och följ instruktionerna. Så går vi vidare därifrån.

Har inte fått mail, skrivit fel adress?

Lindvallen 2012-10-31 20:06

Frågor och svar

Vad innebär begreppen?

Lag: Ett lag kan innehålla 1-30 medlemmar. Varje lag tillhör en av lagkaptenen vald hemmabana.
Lagkapten även kallad travchefen: Grundaren av laget, kan i varje omgång lägga lagets spel. Kan max skapa 3 lag.
Spelläggare: Utvald person av lagkaptenen som ska genomföra omgångens spel för laget.
Lagmedlem: Person som tillhör något lag. Kan tillhöra obegränsat antal lag.
Lagkassa: Lagets gemensamma ”spelkonto” när laget använder Automatisk insats och vinstfördelning. Lagkassan töms efter varje omgång. Vinst fördelas ut till de medlemmar som deltog och överskott i lagkassan (dvs. pengar som laget inte spelade för i omgången) återbetalas till medlemmarna när första V75 loppet startat.

Kan jag vara lagkapten i ett lag och lagmedlem i ett annat?
- Ja.

Måste alla i laget ha ett ATG-konto?
- De du bjuder in till laget behöver inte ha ett ATG-konto sedan tidigare. Men för att få spela på hästar i Sverige måste du vara myndig och folkbokförd i Sverige och för att garantera detta vill vi att alla som använder tjänsten ska registrera sig och ha eller få ett sk. ATG-konto. Kontot skapas automatiskt i samband med registreringen om man inte hade ett sedan tidigare. Kontot är kostnadsfritt och medför inga skyldigheter. Däremot innebär det att du får tillgång till flera av ATGs tjänster och fina erbjudanden. Läs mer under fliken OM/ATG-konto

Hur långt i förväg kan man lägga ett V75 spel?
- En normal vecka med V75 på en lördag, är spel öppet from måndagen samma vecka. Variationer förekommer i samband med Extra V75

Kan man spela ”reducerade spel” eller lämna in ”filer” på V75 Tillsammans?
- Nej.

Kan man spela på andrar spelformer än V75? T.ex. V64, Dagens Dubbel osv?
Som namnet avslöjar, är det bara möjligt att spela V75. För andra spelformer hänvisar vi till atg.se

Finns det en mobilversion av V75 tillsammans?
- V75 Tillsammans finns än så länge endast tillgänglig via webben. Den fungerar dock bra i de flesta mobiler och surfplattor. Det finns alltså inte någon specifik MobilAPP

Vad krävs av min dator för att jag ska kunna använda V75 tillsammans på bästa sätt?
- Under fliken OM i menyraden hittar du Rekommenderad utrustning.

Hur gör jag för att gå ur ett lag?
Du går in på din profil som som du hittar överst på översiktsidan. Klicka på redigera. Till höger visas dina lag och där finns en knapp med "gå ur". Klicka på den och bekräfta. Klart.

Lindvallen 2012-10-31 20:08

Stämmer den?

stElin746 2012-11-01 16:21

Jag vill också vara med på detta:)

Tomas63 2012-11-01 16:35

Jag är MYCKET gärna med. Är med i flera bolag på SvS vilka funkar klockrent.

[email protected]

mvh
Tomas

rasse 2012-11-01 16:55

Är gärna också med :claps:

Lindvallen 2012-11-01 17:25

Gimli, du är först på reservlistan.
Rasse, du är nr 2 på reservlistan. Saknar dock din mejl.

Ikaros 2012-11-02 06:05

Önskar att deltaga i Bolaget.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved