![]() |
Finns plats över? Kostnad?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag tror båda manchesterlagen vinner komfortabelt. Känns rätt att lägga tecken på andra matcher.
|
Det kanske räcker med 1x på Sunderland.
Watford kanske kan skrälla med ny tränare? Flytta tvåan dit? |
Håller med gimli, visst ska mamchesterlagen vinna, men pengarna finns ju i skrällar på dem matcherna.
|
Citat:
Tror vi på favoritvinster där så finns ingen anledning att lägga till extra garderingar där. |
City kan jag köpa men United är INTE en spik till 81%. Utan Van Persi och Rooney.
|
Men city på bortaplan har svajat i år, så vill gardera den med ett x iallafall. Helgardera man u
|
Spik burnley? Har äntligen fulltrupp efter skador medan blackpool saknar väldigt många ordinarie
|
Citat:
Procentsatserna är ju helt avgörande för hur du lägger raden. Om man kör ett mindre system så kanske man måste gå på vad man tror men inte vid ett större. |
Bara att hitta två nya spikar och vi helgarderar United och halvgarderar City. Fram med förslag! :KO:
|
burnley och derby?
|
Citat:
|
Inte Derby!
Reading, Burnley eller Brighton? |
Citat:
|
Burnley känns bra att ha som spik.
Brighton eller Bolton som den andra? |
Ser gärna Brighton som spik men orosmomentet är :
There is a talk that there will be a lot of wind in Brighton, so it can affects performance and behaviour of the ball, however i think that home team should be in fine form for this one, |
Jag tar helst Brighton.
"Huddersfield känns klart sämre och har Lynch avstängd och Robinson skadad och viktige Vaughan är klart tveksam till spel. " |
Brighton får tillbaka Ulloa också, gjorde inhopp senast
|
1. Man Utd - West Ham 1X
2. Crystal Palace - Newcastle 1X2 3. Fulham - Man City X2 4. Stoke - Aston Villa 1X2 5. Sunderland - Norwich 1X2 6. W.B.A. - Hull 1X2 7. Birmingham - Nottingham 1X2 8. Bolton - Charlton 1X 9. Brighton - Huddersfield 1 10. Burnley - Blackpool 1 11. Derby - Doncaster 1X 12. Ipswich - Watford 1X2 13. Reading - Wigan 1X2 Nytt förslag. |
Spik Burnley och Brighton då?
|
På Brighton tror jag också.
|
Och Derby
|
Det verkar att Brighton,Barnly,Reading och Derby tror vi mest på. Vilka 2 ska vi välja ?
:smoke: |
1. Man Utd - West Ham 1X
2. Crystal Palace - Newcastle 1X2 3. Fulham - Man City X2 4. Stoke - Aston Villa 1X2 5. Sunderland - Norwich 1X2 6. W.B.A. - Hull 1X2 7. Birmingham - Nottingham 1X2 8. Bolton - Charlton 1X 9. Brighton - Huddersfield 1 10. Burnley - Blackpool 1 11. Derby - Doncaster 1X 12. Ipswich - Watford 1X2 13. Reading - Wigan 1X2 Om 15 minuter betalar jag in systemet. Sista chans att ändra någonting. http://liverattning.se/1x2/2013-12-2...set/21december |
Kör på det!
|
Gör Brighton mål så har vi 13 rätt!
|
Två mål från 13 rätt. 12 rätt på ramen och idag prickade vi alla halvgarderingar :clap: Vi fick två rader med 11 rätt och 11 rader med 10 rätt.
|
1. Swansea - Everton 1X2
2. At. Bilbao - Vallecano 1 3. Celta Vigo - Osasuna 1X2 4. Valencia - Real Madrid 2 5. Inter - Milan 1X2 6. Sampdoria - Parma 1 7. Torino - Chievo 1X 8. Verona - Lazio 1X2 9. Lorient - Ol. Lyon 1X2 10. PSG - Lille 1X 11. M'gladbach - Wolfsburg 1X2 12. Antalyaspor - Gençlerbirliği 1X2 13. Galatasaray - Trabzonspor 1X Mitt förslag 7-3-1296. 5 medlemmar behöver påfyllning. En plats ledig. 87 kr andel om bolaget är fullt (just nu 93 kr andel). |
Hellre PSG säker än Sampdoria
|
Mitt förslag :
1. Swansea - Everton 1X2 2. At. Bilbao - Vallecano 1X 3. Celta Vigo - Osasuna 1X2 4. Valencia - Real Madrid X2 5. Inter - Milan 1X2 6. Sampdoria - Parma 1x 7. Torino - Chievo 1 8. Verona - Lazio 1X2 9. Lorient - Ol. Lyon 1X2 10. PSG - Lille 1 11. M'gladbach - Wolfsburg 1X2 12. Antalyaspor - Gençlerbirliği 1X2 13. Galatasaray - Trabzonspor 1 |
Citat:
|
|
1. Swansea - Everton 1X2
2. At. Bilbao - Vallecano 1X 3. Celta Vigo - Osasuna 1X2 4. Valencia - Real Madrid 2 5. Inter - Milan 1X2 6. Sampdoria - Parma 1X 7. Torino - Chievo 1X 8. Verona - Lazio 1X2 9. Lorient - Ol. Lyon 1X2 10. PSG - Lille 1 11. M'gladbach - Wolfsburg 1X2 12. Antalyaspor - Gençlerbirliği 1X2 13. Galatasaray - Trabzonspor 1 Nytt förslag 7-3-1296. |
Ser bra ut
|
Två medlemmar har mindre än 87 kr. Är det så svårt att skicka mail eller bara lämna bolaget så att jag vet hur många är med och kan fokusera på kupongen.
Dom har till 13:00 att fixa pengar och efter är det två lediga platser. :no: |
En plats ledig. 93 kr andel.
|
1. Swansea - Everton 1X2
2. At. Bilbao - Vallecano 1 3. Celta Vigo - Osasuna 1X 4. Valencia - Real Madrid 2 5. Inter - Milan 1X2 6. Sampdoria - Parma 1X2 Sampd. spelare saknas 7. Torino - Chievo 1X 8. Verona - Lazio 1X2 9. Lorient - Ol. Lyon 1X2 10. PSG - Lille 1X Lille släppt in 6 mål trea i ligan Cavanni är inte med luktar X 11. M'gladbach - Wolfsburg 1X2 12. Antalyaspor - Gençlerbirliği 1X2 13. Galatasaray - Trabzonspor 1 |
Kan ta en idag?!
|