![]() |
Go go Monaco!
|
Vilken typ av system kör ni? vilkor?
Hoppas ni får in det...ser väldigt nice ut! |
Igen saknades ett mål för 13 rätt. 13 rätt på ramen men saknades ett mål till av Zlatan.
13 rätt 29 306 kr 0 st 12 rätt 642 kr 1 st 11 rätt 37 kr 12 st 10 rätt - 18 st Systemets vinst: 1 086 kr |
Antar ni har fullt "hus"...inga lediga platser va?
|
pm:a Grobarbn
Citat:
|
Vilken summa siktar ni på att vinna? Eller spelar ni oftast favoriter?
|
Citat:
|
Citat:
|
Tjäna!
Sista två helger prickade vi två gånger 13 rätt på ramen men Fortuna var inte på vår sida och båda två gånger fick vi "bara" 12 rätt.Vi är med i matchen och fortsätter kämpa på onsdag med ny omgång på EU tipset. Vi ska välja mellan 4-6-432; 4-7-864; 5-6-1296; 7-2-648; 7-3-1296 dvs max 108 kr per person (vi är 12+2 som fick inbjudan nyss). :cheers::KO: |
Citat:
|
1.Helsingb. - Malmö FF
2.Brommap. - Elfsborg 3.Häcken - Syrianska 4.Bologna - Milan 5.Parma - Atalanta 6.Sampdoria - Roma 7.Granada - Valencia 8.Sevilla - Vallecano 9.Valencien - Paris SG 10.Nantes - Nice 11.Manch.U - Liverpool 12.Newcastle - Leeds 13.West Brom. - Arsenal Dagens kupong ska bli klart senast 12:45. :KO: |
Brukar alla vara med i bolaget?
Kan man köpa mer än en andel? Jag vill inte lägga mig i för mycket ang raden förutom att jag inte tror på x mellan HIF-MFF, HIF måste gå för seger, vid oavgjort kommer de tvingas lyfta laget! |
Allt går via Svenskaspel och dom har fixat så att man får bara en andel.
|
Som jag misstänkte....lite synd!
Hur många brukar vara med? hur mycket i snitt lägger ni? |
Hur går de? får du ihop nån rad?
|