![]() |
Citat:
|
1. Everton - Fulham 1X
2. Southampton - West Bromwich 1X 3. Stoke - Norwich 1X2 4. Wigan - Tottenham X2 5. Barnsley - Hull 1X2 6. Blackburn - Crystal Palace 1X2 7. Cardiff - Bolton 1X2 8. Ipswich - Birmingham 1 9. Blackpool - Derby 1 10. Leeds - Brighton 1X2 11. Middlesborough - Charlton X2 12. Millwall - Nottingham Forest 1X2 13. Wolverhamtpon - Burnley 1X2 Mitt förslag till 7-4-2592 |
Hej Synpunkt.
Middlesbrough:1 Att visa sina supportrar vad man går för blir temat även i Middlesbrough som vi bankar. Det handlar om stolthet och att visa att man har hemmastyrkan för att vara med ända in i kaklet nästa säsong. Southampton - West Bromwich 1 2 se upp för West Bromwich |
Ser bra ut grobarbn! Dock känns spik på blackpool lite lurig, ingen vidare form på de senaste? Jag skulle tänka mig spika nottingham. Ev. Tottenham.
|
mitt förslag
8-3 1X 1X2 1x 2 1X2 1X2 1X2 1X2 1X2 2 1X2 X2 1X2 |
1. Everton - Fulham 1X
2. Southampton - West Bromwich 1X2 3. Stoke - Norwich 1X 4. Wigan - Tottenham 2 5. Barnsley - Hull 1X2 6. Blackburn - Crystal Palace 1X2 7. Cardiff - Bolton 1X2 8. Ipswich - Birmingham 1 9. Blackpool - Derby 1X2 10. Leeds - Brighton X2 11. Middlesborough - Charlton 1X2 12. Millwall - Nottingham Forest X2 13. Wolverhamtpon - Burnley 1X2 Ny förslag. Nottingham har inte vunnit sista 5 matcher, därför väljer jag Tottenham. |
Citat:
Edit: Annars kör på det du tänkte, ser bra ut! |
Kör på den. Barnsley är i samma poängbehov som Hull så hela på den känns klokast.
|
1. Everton - Fulham 1X
2. Southampton - West Bromwich 1X2 3. Stoke - Norwich 1X 4. Wigan - Tottenham 2 5. Barnsley - Hull 1X2 6. Blackburn - Crystal Palace 1X2 7. Cardiff - Bolton 1X2 8. Ipswich - Birmingham 1 9. Blackpool - Derby 1X2 10. Leeds - Brighton X2 11. Middlesborough - Charlton 1X2 12. Millwall - Nottingham Forest X2 13. Wolverhamtpon - Burnley 1X2 http://liverattning.se/1x2/2013-04-2...tipset/27april Nu kör vi!!! :KO: :cheers: |
Citat:
|
Ändringen från Blackpool till Tottenham visade sig helt fel. 12 rätt på ramen och systemet gav två rader med 11 rätt och 14 rader med 10 rätt.
13 rätt 809 271 kr 0 st 12 rätt 7 621 kr 0 st 11 rätt 426 kr 2 st 10 rätt 105 kr 14 st Systemets vinst: 2 322 kr :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
Jag valde Tottenham framför Nottingham istället för Blackpool.:idiot: |
Citat:
|
Några förslag på system idag? Spelstopp 14:59!
|
Arsenal - Manchester Utd 1X2
Chelsea - Swansea 1 Chievo - Genoa 1X2 Palermo - Inter 1X2 Sampdoria - Fiorentina X2 Malaga - Getafe 1X Real Sociedad - Valencia 1X2 Real Valladolid - Sevilla 1X2 Evian - PSG X2 FSV Mainz - Eintracht Frankfurt 1X2 AIK - Halmstad 1 Mjällby - Brommapojkarna 1X2 Östers IF - IF Elfsborg X2 Förslag 7-4-2592. |
Halvgarderingar:
Chievo-Genoa 1x Palermo-Inter 1x Sociedad-Valencia 1x Valladolid-Sevilla 1x AIK-HBK 1x Öster-Elfsborg x2 Helgarderingar: Arsenal-United Sampdoria-Fiorentina Evian-PSG Mjällby-BP |
Citat:
Åter till systemet, jag tycker det ser bra ut. Möjligtvis att byta ut till 1X på Chievo och sen köra 1x2 på Fiorentina eller Öster? |
Arsenal - Manchester Utd 1X
Chelsea - Swansea 1 Chievo - Genoa 1X2 Palermo - Inter 1X2 Sampdoria - Fiorentina X2 Malaga - Getafe 1X Real Sociedad - Valencia 1X Real Valladolid - Sevilla 1X2 Evian - PSG X2 FSV Mainz - Eintracht Frankfurt 1X2 AIK - Halmstad 1X Mjällby - Brommapojkarna 1X Östers IF - IF Elfsborg X2 4-8-1728 http://liverattning.se/1x2/2013-04-2...tipset/28april Nu kör vi!!!! :KO: |
Citat:
|
någon som vill lägga upp på liverättning ?
|
Citat:
Här är länken: http://liverattning.se/1x2/2013-04-2...tipset/28april :KO: |
Citat:
|
Igen 13 rätt på ramen. Ett mål för Mainz eller Valladolid saknades.
13 rätt 25 146 kr 0 st 12 rätt 616 kr 3 st 11 rätt 31 kr 7 st 10 rätt - 39 st Systemets vinst: 2 065 kr :moneybag: |
Citat:
Snart sätter vi 13 rätt på ram + på raden! :cheers: |
Eftersom, jag ska jobba till 22:00 på tisdag, Europatipset ska betalas in senast 12:30 imorgon innan jag ska till jobbet. Mitt förslag för imorgon är 4-7-864. :KO:
|
Jag tror att vi luta systemet mot fler hela än halva.
Tror mycket på Chelsea. Solklar spik. Men att hitta två spikar till... Kanske Benfica som är ruskigt starka och ett rutinerat cuplag. Kanske HJK som har kraftigt övertag inbördes mot Inter Tuurku. Kanske Carlstad som förra året var ett topplag i södra svealandstvåan med ett riktigt starkt heemmafacit. Ytterby glänste väl inte riktigt i västra götalandstvåan. Halvor då? Ljungby borde jag kunna då jag är härifrån. Personligen tycker jag att LIF har ett sämre lag än dom senaste åren. Men dom har jävlar i mig imponerat i upptakten. Kvarnby är inget vidare bortalag och LIF har inte förlorat mot dom tidigare möten. 1x. Möjligtvis kan man köra x2 på Tvååker som förra året gick som tåget och slog Ramlösa båda gångerna. Ramlösa som kämpade i botten. Men då Tvååker inte börjat 2013 på bästa sätt får man nog gardera med krysset. Vågar man vara riktigt fräck och sätta x2 på Bayern?? Liknande läge som mot Juve och då åkte man till Turin och nollade Juve och vann med 2-0. Med ett ramstarkt försvar och sylvassa spelvändningar är kanske man inte förlorar här heller. Djävulskt svårt på förhand. Slutar väl med jackpot på 10 och 11 ;) |
Personligen tycker jag Chelsea ska garderas för att: De vann borta mötet och inte behöver vinna matchen, de går vidare på oavgjort och att spika dom till dessa procentsatser är galet enligt mig. Sen så imponerar ju inte Chelsea nämnvärt och har viktiga matcher i ligan framöver då kampen om CL platserna är tight tight tight.
HJK är en kanonspik! Klart bästa laget i Finland och tror de tar den, båda lagen selade match idag. Benfica känns som klara favoriter om än lite väl högt streckade. Ändock ett bra alternativ. Div 2 är det väl få som har riktigt bra koll men spontant känns Carlstad som för stora favoriter, Ytterby har inlett starkt. Semifinalerna i cupen är de stora lagen överstreckade men halvgard räcker nog på IFK. DIF har allt emot sig och har grym press på sig, piskade att leverera men bör garderas tidigt då självförtroendet är i botten och anfallsspelet obefintligt. |
Varför har något lagt ett PP för kvällen?? Annullera det?
|
lirar vi powerplay nu i detta bolag?
|
är väl enbart bolagshållaren som kan annullera?
har spel lagts utan tillåtelse, så kicka på en gång... bolagshållaren kan ju ha tomt på sitt saldo så kan ingen annan lägga spel... |
verkar gå att trycka på annulera. jag kan trycka så får väl grobabrn lägga in den imorn om vi nu plötsligt ska lira powerplay...
edit: det gick. låter vettigt lucky att bolagshållaren har tomt för att undvika flera sådana här konstigheter. |
Jag nys kom hem . Fick mail om spelet men ser ingenting i bolaget om pågående spel. Det är anulerat. Jag tömmer mitt konto, att vi slipper sådana dumheter och personer i frågan ska ut från bolaget.
|
Sorry My mistake ! Jag skulle lira i ett annat bolag men råka trycka i detta bolaget ! Tack för ni annullera det iaf !
Ska inte hända igen! |
Några tankar om Eu kupongen?
|
Jag är hemma senast 20:00. Hoppas att ni fixar kupongen och jag bara betalar in.
|
Om vi ska köra 4-7 som grobari föreslog så skulle mina spikar vara Benfica och HJK.
Jag skulle helgardera DIF, Carlstad, Ljungby och Lärje 1X räcker i CL matcherna samt Chelsea och hammarby X2 i Tvååker och Götet Millwall - CP känns väldigt svår, båda behöver poäng och är i usel form. Eventuellt hel på den och byta ut någon av de andra. Tankar? |
Säger bara herregud vilken kupong vi har framför oss... blir inte lätt!
Mitt förslag för 4-7-864 system. 1. Real Madrid - Dortmund 1X 2. Barcelona - B. Munchen 1X2 3. Millwall - Crystal P X2 4. Djurgården - Örgryte 1X2 5. Öster - IFK Göteborg X2 6. Carlstad - Ytterby 1X 7. HIF Akade - Tvååker 2 8. Ljungby - Kvarnby 1X 9. Lärj/Ange - Fässberg 1X2 10. Benfica - Fenerbahce 1X 11. Chelsea - Basel 1 12. Hammarby - Assyriska 1X2 13. FC Inter - HJK X2 Tankar kring detta? Byt gärna it vissa tecken om ni känner för det, men dags att fixa ihop en ram! |
Chelsea ska garderas tycker jag. Vinst borta gör att de är vidare även vid oavgjort. Procentsatsen på Chelsea är galen, Basel har under hela turneringen visat att de kan skaka lag på bortaplan, lex Tottenham.
|
1. Real Madrid - Dortmund 1
2. Barcelona - B. Munchen 1X2 3. Millwall - Crystal P 1X2 4. Djurgården - Örgryte 1X2 5. Öster - IFK Göteborg X2 6. Carlstad - Ytterby 1X 7. HIF Akade - Tvååker X2 8. Ljungby - Kvarnby 1X 9. Lärj/Ange - Fässberg 1X2 10. Benfica - Fenerbahce 1 11. Chelsea - Basel 1X 12. Hammarby - Assyriska 1X 13. FC Inter - HJK X2 Litte fri tid på jobbet. Min bidrag till dagens diskussion. :KO: Jag tror att Real vinner och gör minst tre mål. |