Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   cochise bombenbolag (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/16214-cochise-bombenbolag/)

cochise 2013-05-15 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 250976)
Tycker vi kör på Kanada, fy fan va usla Sverige är (gör de väl världens bragdmatch bara för det).

Är det säkert att det blir extrapengar? Tyckte inte det såg ut som det var några då jag kollade?

inte säkert men troligt....det dyker nog upp en extra pott närsom helst

slask 2013-05-15 10:12

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 250980)
inte säkert men troligt....det dyker nog upp en extra pott närsom helst

Ja sist kom extrapotten in sent på kvällen eller tom på morgonen samma dag. Så chansen finns.

Tycker i så fall att ditt förslag på swe-can känns dryp säkert!

slask 2013-05-15 10:15

Kings-Sharks känns som målsnålt igen, men Sharks kan väl inte göra 6 raka mållösa perioder.
1,2,3 - 1,2,3

Boston-Rangers känns också som målsnålt spontant.
Lundqvist har hittat formen!

Semicolon 2013-05-15 10:26

Citat:

Ursprungligen postat av slask (Inlägg 250985)
Kings-Sharks känns som målsnålt igen, men Sharks kan väl inte göra 6 raka mållösa perioder.
1,2,3 - 1,2,3

Boston-Rangers känns också som målsnålt spontant.
Lundqvist har hittat formen!

Avvaktar tankar tills vi vet om det blir extra pengar. Men är inte fullt så säker på att Sharks hittar nätet. Quick har stängt till rejällt i slutspelet, precis som förra året. Då hade han en räddningsprocent på närmare 95% och 1.41 i GAA. Han är ju på god väg mot de statsen nu också... Måste ju säga att jag hellre offrat 3.an på Sharks än 0:an. (fan nu tyckte jag ju till ändå...)

robfri 2013-05-15 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av slask (Inlägg 250984)
Ja sist kom extrapotten in sent på kvällen eller tom på morgonen samma dag. Så chansen finns.

Tycker i så fall att ditt förslag på swe-can känns dryp säkert!

Då var det nytt programblad, därav att det kom in sent. Morgondagens bomb är fortf denna veckas programblad, hade det varit x-tra-slantar hade de "stoltserat" med detta...

slask 2013-05-15 10:50

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 250987)
Avvaktar tankar tills vi vet om det blir extra pengar. Men är inte fullt så säker på att Sharks hittar nätet. Quick har stängt till rejällt i slutspelet, precis som förra året. Då hade han en räddningsprocent på närmare 95% och 1.41 i GAA. Han är ju på god väg mot de statsen nu också... Måste ju säga att jag hellre offrat 3.an på Sharks än 0:an. (fan nu tyckte jag ju till ändå...)

Om det blir extrapengar måste vi kolla upp hur ofta Kings hållit nollan två matcher irad samt hur ofta Sharks gått mållösa två matcher i rad.
Statistiken ljuger aldrig :)

Spontant känns det dock som att sanolikheten är ganska låg för att det ska hända igen.

slask 2013-05-15 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 250993)
Då var det nytt programblad, därav att det kom in sent. Morgondagens bomb är fortf denna veckas programblad, hade det varit x-tra-slantar hade de "stoltserat" med detta...

Ok,.då behöver vi inte ens fundera då... :)

cochise 2013-05-15 10:53

http://www.youtube.com/watch?v=FjuhW-4tyEI

ha ha ha ...kunde inte låta bli

cochise 2013-05-15 14:17

jag har pratat med SVS och dom tänker inte lägga in några extra pengar på den aktuella bomben...så då får vi se hur det ser ut på fredag tidigast...

slask 2013-05-21 21:17

Länge sen det var nån rullpottsbomb nu.
Ingen som är sugen på att köra fotbollen imorrn?
4 matcher, kan ju bli skapligt odds iaf.

lokalime 2013-05-21 21:18

Helt ok att köra för min del, några till lär väl behöva vara med :-)

cochise 2013-05-22 07:27

AIK - Djurgården
1X2 - många mål? minst 3 mål i matchen...max uddamålsvinst...chansa på att AIK inte vinner?

Gefle - IFK Göteborg
X2 (1) eller säker 2? max 3 mål i matchen...

Jönköping - Värnamo
1X2
0,1,2,3 - 0,1,2,3

Örebro - Ängelholm
1 (X) max 2 mål till Örebro? minst 2 mål i matchen...
2-1, 2-0, (1-1, 2-2)

Semicolon 2013-05-22 09:25

Jag är tveksam till att köra om inga extra pengar finns med, iofs. inget som hindrar att ni andra gör det och kammar hem storkovan :)

cochise 2013-05-22 13:02

inga ideer idag? ;)

cochise 2013-05-30 12:14

trevlig rullpotttsbomb på lördag :clap:

dom som saknar täckning...in med pengar!

tack :hattenav:

Helsingborg - Åtvidaberg

Häcken - Elfsborg

Mjälby - Halmstad

Gais - Assyriska

efter att ha analyserat måltipset
så lutar matcherna 1 och 2 åt att bli en målrik historia (minst 3 mål)
och dom andra blir troligtvis målfattig...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved