![]() |
AIK -Frölunda :1,3,4-1,2,4
Färjestad-Brynäs :2,3-0,(1),(2),3,4 HV 71 -Leksand :1,(2),(4),5-0,1,2 minst 1 tecken inom parantes |
nytt försök imorrn
Frölunda -Leksand Luleå -Färjestad MODO -Linköping |
Mina tankar så här sent under kvällen, första tankarna kring matcherna. Mina tankar om jag ska placera ut 3-4 tecken för varje lag. Inom parentes är mina egna tankar om troliga mål för lagen.
2,(3),(4),5 - 1,(2),3 1,2,3 - 1,2,3 0,(1),2 - 1,2,(3),4 = 1296 rader Frölunda - Leksand har jag svårt att se att Leksand kommer göra mer än tre mål här, möjligtvis reducera bort vinst för Leksand för ge utrymme till fler tecken i annan match? Luleå - Färjestad är nog den match som troligen blir den målfattigaste matchen bland de tre, troligen slutar X (2-2) i denna match. En fyra för någon av lagen ger roligare % så kan vara värd att ha med som skräll här. MODO - Linköping, slutar med vinst för Linköping. Har inga speciella tankar just nu kring denna match, men svårt att se att MODO kommer göra mer än 2 mål här. Nollan är roligt tecken och inte alls omöjlig här! Hissa eller dissa..? ;) |
Citat:
|
kör på "vence" tankar idag som jag tycker såg bra ut. fick dock plocka bort ett tecken av kostnadsskäl
Frölunda -Leksand :2,(3),(4),5-1,2,3 (frölunda måste vinna) Luleå -Färjestad :2,3,4-1,2,3 (Färjestad får inte vinna) MODO -Linköping :0,1,2-1,(2),3,(4) Minst ett tecken inom parantes |
Finns 1 ledig plats i bolaget, sk PM med e-postadress vid intresse. Regler, system osv finner ni på förstasidan i denna tråd
|
Finns fortf ledig plats
|
Hoppa på! Det är ett välskött bolag!
|
Blir det spel på kvällens bomben?
|
Citat:
Fortf 1 plats ledig |
Fullt bolag igen, imorrn kör vi som sagt veckans första bomb
BOMBEN 2 A:Frölunda -Brynäs 1(5) B:Asplöven -Djurgård. C:Sl.Bratis-Lev Praha Fram med tankar de som har några :) |
Citat:
|
Mja jag har lite för många personliga åaikter här för att kunna vara tillräckligt objektiv tyvärr. Fria händer från mig också
|
Då blev det såhär
Frölunda -Brynäs: 1,(2),(4),5 -1,2,4 Asplöven -Djurgård: 2,3 -1,(2),(3),4,5 Sl.Bratis-Lev Praha :1,2,4 -1,2,4 Minst 1 tecken inom parantes behöver gå in. |
Då kör vi imorrn igen, rullpott, 97k x-tra i potten
Brynäs -MODO Frölunda -Skelleft. Växjö Lak-Färjestad Kluriga matcher rakt igenom, dock tror jag Växjö har en bra chans mot ett skakat Fbk |
Kvällens rad
Brynäs -MODO:1,(2),(3),4,5 -2,3 Frölunda -Skelleft.:1,3,4-1,(2),(3),4 Växjö Lak-Färjestad: 2,3,4-0,1,2 minst 1 tecken inom parantes |
Äntligen !!
|
Satan vad snyggt! ! !
|
Snyggt
|
Bud på mer också, Skellefteå plocka målis med över 2 min kvar utan att Frölunda kunde hänga dit, hade hoppat upp till drygt 20k med ett 4-1 mål, men men, man ska inte klaga när det sitter, så jävla lätt är inte bomben....
|
Snyggt! Då ligger vi på gröna siffror totalt sätt från bolagets start! Vi hänger flera framöver! Säsongen är ung!:claps:
|
Gött!! Snyggt robfri!
|
Kanonlir robfri!
|
Snyggt robfri!
|
Sådär, dags för ny vecka & vi sparkar igång redan imorrn. Fram med tankar om ni har några. Själv är jag inne på att Frölunda tar en ganska enkel seger mot ett Örebro som börjar visa sitt "rätta jag"
Frölunda -Örebro HK HV 71 -Skelleft. Västerås -Rögle Finns en ledig plats i bolaget om ngn är intresserad. En medlem har anmält ett kommande avhopp men deltar tills vi får tag på ngn ny. Så vid intresse, sk PM så kommer inbjudan. Regler/insats osv hittar ni på förstasidan i denna tråd. |
Sådär, dags för ny vecka & vi sparkar igång redan imorrn. Fram med tankar om ni har några. Själv är jag inne på att Frölunda tar en ganska enkel seger mot ett Örebro som börjar visa sitt "rätta jag".
Utesluter inte vinst för Hv heller, Salmela lär göra debut redan imorrn & lyfta laget lär han göra. Sista matchen känns oviss, Västerås klara favoriter men man har dippat rejält två sista matcherna. Frölunda -Örebro HK HV 71 -Skelleft. Västerås -Rögle Finns en ledig plats i bolaget om ngn är intresserad. En medlem har anmält ett kommande avhopp men deltar tills vi får tag på ngn ny. Så vid intresse, sk PM så kommer inbjudan. Regler/insats osv hittar ni på förstasidan i denna tråd. |
Kvällens lir
Frölunda -Örebro HK: 3,4,5-0,1,2 HV 71 -Skelleft: 1,(2),3,(4),5-1,(2),(3),4 Västerås -Rögle:1,3,5-2,3 Minst 1 tecken inom parantes |
Citat:
|
Har vi någon Liverättning på detta? :)
|
Citat:
|
http://liverattning.se/bomben/2013-1...mben-1/bomben2
http://liverattning.se/bomben/2013-1...omben-1/bomben Där är våra två system, vet inte hur man sammanfogar dom till ett så |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Plats kvar?
|
Citat:
|
Nya tag imorrn, ev tankar skrivs här :)
AIK -MODO Linköping-Leksand Växjö Lak-Luleå |
Känns spontant som ganska tighta matcher och inte direkt som att något lag kommer springa iväg alldeles för fort
|
Kvällens rad
AIK -MODO :2,3 - 1,(2),3,(4),5 Linköping-Leksand :(2),3,(4),5 - 0,1,2 Växjö Lak-Luleå :2,3,4 - 1,2,3 Minst 1 tecken inom parantes |
rullpott imorrn, vi slänger iväg veckans sista bomb. påfyllning senast söndag 21.00 vid utebliven vinst
Färjestad-Frölunda Linköping-AIK BIK Karls-Västerås |