![]() |
jag tar den, hur gör man
är ny på sånt här PMa epost? |
Insats: 7 776.00 kr
System: R 4-4-144 Everton-Chelsea 1X2 Manchester C-Stoke 1 Newcastle-Crystal P 1X Queens PR-Sunderland 1X2 M Swansea-West Bromwich 1 2 West Ham-Southampton 1X2 Derby-Ipswich 1X2 Fulham-Cardiff 12 Leeds-Bolton 1X2 M Middlesbrough-Reading 12 Wolverhampton-Blackburn 1X M Gefle-Åtvidaberg 1X2 M Häcken-Mjällby 1X2 :thumbup: |
Citat:
|
Nu kan vi fixa system för 9514 kr. 500 kr till är på gång (sista inbjudan ska skickas snart). :hattenav:
|
Kom igen nu grabbar. Sitter på Kreta så jobba in min semesterkassa nu:cheers:
|
väldigt lite förslag tycker jag grabbar....
riktigt jävla svår omgång såhär på förhand... enda spikbara jag hittar är Derby och Man C.... skulle helst vilja helgardera resten... hittar med andra ord inga riktigt bra halvor heller... så kom med lite tips nu grabbar :) |
1. Everton-Chelsea 1X2
2. Manchester C-Stoke 1 3. Newcastle-Crystal P 1X2 4. Queens PR-Sunderland X2 5. Swansea-West Bromwich 1 6. West Ham-Southampton 1X2 7. Derby-Ipswich 1X2 8. Fulham-Cardiff 1X2 9. Leeds-Bolton 1X2 10. Middlesbrough-Reading 12 11. Wolverhampton-Blackburn 1X2 12. Gefle-Åtvidaberg 1 13. Häcken-Mjällby 1X2 |
Med tanke på svårighetsgraden kanske vi ska köra någon extra gardering och tumma lite på 13rätts-chansen?
Mitt förslag 8-3-9720 18,5% chans till 13 1. Everton-Chelsea X2 2. Manchester C-Stoke 1 3. Newcastle-Crystal P 1X2 4. Queens PR-Sunderland 1X2 5. Swansea-West Bromwich 1X2 6. West Ham-Southampton 1X2 7. Derby-Ipswich 1 8. Fulham-Cardiff 1X2 9. Leeds-Bolton 1X2 10. Middlesbrough-Reading 1X 11. Wolverhampton-Blackburn 1X2 12. Gefle-Åtvidaberg 1X2 13. Häcken-Mjällby 1X |
Grobarbn Jag tror jag har lyckats, det står att jag har överfört 500 till bolaget
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
West Bromwich var nära att ta alla tre poängen i lördags. Helas här, men tvåan blir utgång...
Tyvärr:sad: |
Citat:
|
1-2 middle-Reading
|
Liverättning kommer snart.
|
1. Everton-Chelsea 1X2
2. Manchester C-Stoke 1 3. Newcastle-Crystal P 1X 4. Queens PR-Sunderland 1X2 5. Swansea-West Bromwich 1X2 6. West Ham-Southampton 1X2 7. Derby-Ipswich 1 8. Fulham-Cardiff 1X2 9. Leeds-Bolton 1X2 10. Middlesbrough-Reading 12 11. Wolverhampton-Blackburn 1X2 12. Gefle-Åtvidaberg 1X2 13. Häcken-Mjällby 1X http://liverattning.se/1x2/2014-08-3...pset/30augusti |
nästan så vi borde försöka ta revansch nästa helg då det är jackpott igen eller vad tycker ni andra?
|
Ja jag är på redan nästa vecka.
|
Känns lite bättre i alla fal att vi missade säkra matcher än halv garderingar som vi brukar göra.
|
Jag är med
|
Citat:
|
Stryktipsbolaget?
Stryktipsbolaget är inte jag med i. Kan Grobarbn bjuda in?
Vi är rätt ute idag. Derby hade jag på i princip alla mina kuponger. City ska inte tappa poäng mot Stoke. Nä. Bra rad. Jag är med på revanschen. Bjud in den som kan. |
Citat:
|
Citat:
tänkte mest för att det blir jackpott igen och tror på bra utdelning då det är League 1 & 2 som är på kupongen.... |
Vi kan försöka få så många som möjligt att spela nästa vecka, men tror inte att det blir mer än 10-12 medlemmar som hakar på.
|
Är det ingen som reagerar på att inget av de kvarvarande systemen med chans på 13 rätt inför Everton-Chelsea hade streckat Chelsea-tvåan? Skumt i mina ögon...
|
blir det spel imorgon?
el kör vi bara det andra bolaget? sätter in imorgon isåfall på det här bolaget.... |
Citat:
|
1. Arsenal - Tottenham
2. Chelsea - Aston Villa 3. Crystal P - Leicester 4. Hull - Manchester C 5. Manchester U - West Ham 6. Southampton - Queens PR 7. Sunderland - Swansea 8. Blackburn - Watford 9. Blackpool - Norwich 10. Bolton - Derby 11. Cardiff - Sheffield W 12. Charlton - Middlesbrough 13. Nottingham - Brighton En månad går fort. 17 medlemmar i bolaget och dom flesta behöver "förstärkning" på konto. :cheers: |
Finns det plats så är jag gärna på.
|
Citat:
|
1. Arsenal - Tottenham 1X
2. Chelsea - Aston Villa 1 3. Crystal P - Leicester 1X2 4. Hull - Manchester C X2 5. Manchester U - West Ham 1X2 6. Southampton - Queens PR 1 7. Sunderland - Swansea 1X2 8. Blackburn - Watford 1X2 9. Blackpool - Norwich X2 10. Bolton - Derby 1X2 11. Cardiff - Sheffield W 1X2 12. Charlton - Middlesbrough 1X2 13. Nottingham - Brighton 1X Nu kan vi börja diskussion. Mitt förslag 7-4-7776. Just nu är vi 11 st med 500 kr eller mer. :KO: |
tycker det ser bra ut faktiskt
|
Har ni fått någon vinst tidigare? Kanske är sugen att hänga på =)
|
Citat:
|
Får man vara med?
[email protected] |
ser riktigt bra ut den där raden!
|