Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V75 tillsammans bolag (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/18404-v75-tillsammans-bolag/)

dalumbois 2013-11-24 14:23

V75 tillsammans bolag
 
Hej !
Ska starta upp ett ATG Tillsammans bolag.
100 kr per andel. Max 5 per pers.
Tänkt köra fram till nyår och efter det får vinsterna bestämma om jag fortsätter.
Kommer spela på 4 kuponger.
Hoppas någon vill vara med !
Hör av er med mail om ni är sugna.
MVH Dalumbois

dalumbois 2013-11-26 20:22

Inga som är sugna och vinna pengar med mig ?

dalumbois 2013-11-29 14:23

Vi är nu fyra st som betalat in pengar, kommer förmodligen bli fler under kvällen,morgonen. Är ni inte sugna att vara med och ta del av jackpotten ??

sirlarsson 2013-11-29 14:47

Kan ju vara bra att veta vad man betalar in till, kunskap, resultat, bakgrund osv?

dalumbois 2013-11-29 15:13

Hej! Minst 100 kr max 500kr. Mitt första egna bolag, spelar själv på helgerna och ganska ofta på vardagar.
Vill ha chans på mer än 2000:- på mina system. Om rätt skrällar vinner!
Kommer spela på fyra kuponger imorgon, vill ni vara med på premiären så ta chansen!
Lämnar in efter 2 så jag har förhoppningsvis koll på sista infon!


Nu kör vi !
Må väl /Jimmy

dalumbois 2013-12-02 17:20

Hej ! Någon ny som vill vara med? Vi är 7 st i bolaget nu.
Blev 5 rätt i Lördags missade spik i 4 avdelningen.( Hade vinnaren som första reserv).
Och så missade jag i sjätte, hade med tre hästar, (Vinnaren var första reserv även där.)

Hör av er med mail om ni vill ha chans och vinna med mig!

Må väl Jimmy

sirlarsson 2013-12-02 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 293600)
Kan ju vara bra att veta vad man betalar in till, kunskap, resultat, bakgrund osv?

Nå?:)

dalumbois 2013-12-02 20:17

God Kväll! Vad är det exakt du vill veta ?
Jag tycker själv jag är bra på att värdera loppen.
Vill spela för mer pengar än det jag tycker jag själv har råd med, och tror på mig själv som spelare och hoppas att de som är med kommer få avkastning.
Men det är ju spel vi sysslar med, så det går inte att lova något.
Men jag lovar vara påläst på lördagarna, lägger ner mycket tid på loppen. Ca 15 timmar i veckan. Upp till dig och bestämma om du vill vara med eller inte.
Må väll /Dalumbois

ilikeufos 2013-12-02 20:46

Intressant diskussion! :) Själv har jag norpat mej in och köpt precis en andel på www.travandel.se
Så får vi se om jag vinner på lördag! :clap: :clap:

RazshVollril 2013-12-02 21:00

EDIT: Fel forumdel :D

Migge 2013-12-02 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av ilikeufos (Inlägg 294707)
Intressant diskussion! :) Själv har jag norpat mej in och köpt precis en andel på www.travandel.se
Så får vi se om jag vinner på lördag! :clap: :clap:

Smygreklam?

Endast bolagsspel hos Svenska Spel & ATG är tillåtna i denna tråden!

zamora_79 2013-12-03 07:19

låter bra.. skicka [email protected]

Myllys_ 2013-12-03 08:14

Skicka [email protected]

dalumbois 2013-12-03 08:16

Kul !
Inbjudan skickad, välkommen!

sandro 2013-12-03 11:15

Citat:

Ursprungligen postat av dalumbois (Inlägg 294559)
Hej ! Någon ny som vill vara med? Vi är 7 st i bolaget nu.
Blev 5 rätt i Lördags missade spik i 4 avdelningen.( Hade vinnaren som första reserv).
Och så missade jag i sjätte, hade med tre hästar, (Vinnaren var första reserv även där.)

Hör av er med mail om ni vill ha chans och vinna med mig!

Må väl Jimmy

Hur flexibelt är bolaget när det kommer till spelläggare, går ni runt och kör varsin omgång som spelläggare på alla i bolaget och sedan börjar om med den första personen igen?

Eller kör ni samma spelläggare 3-4 omgångar och ger det en chans innan det är dax för nästa person?

Varit i ett antal bolag innan men gått ur alla utom ett då samma person (personen som startar bolaget) tex varit spelläggare 20 raka omgångar utan att ha mer än 4-5 rätt men vägrar låta personer med bättre kontakter,information och kunskap ta över och köra på ett tag utan bara bränner folks pengar uppifrån och ned på strecklistan utan minsta potential att ens få pengarna tillbaks OM det skulle sitta.

Äntligen hittat ett bolag som fungerar, helgens omgång där du antagligen spikade favoriten i 4.e där spikades BG som det var KANON info på hela veckan och inte var favorit, vi satte 7.an på samtliga 3 lappar som spelades och 7.an har suttit 3 gånger senaste månaderna, så bra ränta i det bolaget :)

Vi kör även efter ett schema där det är en ny spelläggare varje vecka men alla hjälper självklart till med infon dom får fram.

Eftersom du inte hade med BG i det loppet så funderar man ju på om du inte hade den enkla infon som var ute till alla andra spelare eller är du en sådan som MÅSTE spika favoriter och vägrar ta bort dom helt från systemet?

Såg att du sa att minst 2000 kr ska vara potentiell vinst på systemen, det är på tok för låg gräns nedåt och kommer ALDRIG gå runt.



Sådär det var en del frågor som du kanske kan svara på så folk får lite kött på benen innan dom ansöker om att gå med.


Lite bättre än hej jag heter jimmy jag vill spela för mer pengar än vad jag har råd med.

Ut med lite info så ska du se att folk går med.

Mvh



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved