Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt bolag till V75-Tillsammans söker medlemmar. (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/18931-nytt-bolag-till-v75-tillsammans-soeker-medlemmar/)

sandro 2014-01-04 21:10

Nytt bolag till V75-Tillsammans söker medlemmar.
 
Ämne:
Vinstsugna medlemmar till bolag på V75 Tillsammans: V75 Pensionskassan

Om denna tråden:
Håll tråden ren från onödigt snack men skriv gärna mailen ni vill ha en inbjudan till om ni inte orkar skicka PM så bjuder jag in Er.

Hur:
Intresseanmälan med ditt namn & e-post adress via PM till sandro så skickar jag en inbjudan.

Antal medlemmar:
Max 30 st.

Kostnad:
Andelskostnaden ligger på 100:- per andel, max 10 st andelar per medlem.

Spelstopp:
Spelstopp ligger ”vanligtvis” kl. 13:30 på lördagar, vid extra V75-omgångar så kan spelstoppet variera.

Stopp för köp av andelar kommer sättas 1 timme innan spelstopp så vi har gott om tid på oss att sammanställa stats, kolla info, värmningar mm.

Omgången kommer aktiveras på onsdagar (vid ordinarie lördagstävlingar) så vi som medlemmar hinner snacka upp det ordentligt i V75 Tillsammans-forumet.

Upplägg:
Det kommer vara raka puckar och inget krånglade med reduceringar mm då ATG har en gräns på max 4 kuponger / bolag.
Hela kassan kommer "först och främst" läggas på en kupong...

Jag kommer att spela statistiskt med spik på två av favoriterna i dom tre inledande avdelningarna i varje omgång.
Detta innebär att personerna i bolaget i princip kommer få med vad dom vill i dom resterande avdelningarna.

Skulle vi komma upp i en kassa på t.ex. 3000-4000:- eller högre allt eftersom det rullar in nya personer i bolaget så kan man ha ganska rejält med hästar i garderingsloppen med två spikar.
Att gå kort i början & sedan måla på är tanken med detta bolaget!


Söker:
Medlemmar som har tålamod att stanna i bolaget till den dagen det smäller till ordentligt och gillar tänket med att bygga V75-system på stats.

Jag har förståelse för om du som medlem missar någon enstaka omgång men drar det iväg till missade/ospelade 2-3 omgångar på raken och bolaget är fullt så är det givet att jag vill fylla upp din plats med en ny aktiv medlem.

Har haft bra kontakt med några andra medlemmar på sharps som kommer gå med och gillar upplägget, förhoppningsvis kan vi fylla bolaget ganska snabbt nu när vi drar igång det.

Välkommen!

sandro 2014-01-07 17:40

Omgången är nu öppnad , pris / andel är 100kr och jag säger välkommen till alla Er som har gått med än så länge.

Det finns en del platser kvar för dom som vill gå med och det är bara att skicka PM till mig så skickas inbjudan.

sandro 2014-01-10 21:30

Det finns platser kvar om det är fler som vill gå med.

Kassan är nu uppe i 2.000 kr och med eventuella strykningen på marre imorrn så kan det bli fin utdelning om 1 On Track Piraten bränner i så fall då den är 1.a reserv på många system.

Kan bli riktigt intressant system med 3-4.000 kr i kassan, 100kr borde det finnas ett gäng här inne som känner att dom vill vara med på :)

Bara skicka PM så bjuder jag in.

Stopp för köp av andelar är 1 timme innan start.

sandro 2014-01-13 17:42

2.a omgången för bolaget är nu öppen och än finns det platser för dom som gillar upplägget.

Än så länge har vi 10-12 personer som kommer gå in helhjärtat till den dagen storvinsten sitter.

Kassan i omgång 1 hamnade på 3800 kr vilket är riktigt imponerande då det finns 2/3 kvar att fylla bolaget med, så det kan bli riktigt bra kraft i systemet tillslut.

Omgången i helgen var lite tråkig och lite låg utdelning för att passa oss då det hade hamnat på 6-700kr / andel om 7.an hade suttit men vi var ganska bra på det, någon mer skräll så hade vi suttit fint till inför avslutningen där Vaqueyras (5%) var bland dom första strecken vi hade i loppet och med utan tvekan på 4 hästar.

On Track Piraten tog hem V75-3 och Marre föll tungt, även där satt låset klockrent på "lilla" lappen men tyvärr stack inte utdelningen iväg som man kunde tro efter det.


Nya tag i helgen och fler medlemmar med tålamod som gillar konceptet sökes till det redan klockrena gänget vi har fått ihop!

Skicka PM så bjuder jag in så snabbt jag kan.

boggan 2014-01-14 00:32

Hej, är intresserad, men kan ej få iväg något PM till dig :cry:

boggan 2014-01-14 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av boggan (Inlägg 309861)
Hej, är intresserad, men kan ej få iväg något PM till dig :cry:

[email protected]

zamora_79 2014-01-14 12:08

Hej, är intresserad om det finns plats för en till?
[email protected]

sandro 2014-01-14 14:19

Inbjudan skickad till Boggan och Zamora, ska ta en titt på varför jag inte kan ta emot PM.

Någon mer som vill gå med så skriv mailen i tråden så länge så löser jag inbjudan.

Välkomna!

sandro 2014-01-17 18:53

Då gör vi oss klara för 2.a omgången i bolaget, vi har fyllt upp 16/30 platser på ca 1 vecka vilket är imponerande tycker jag.

Alla har inte köpt andelar än men det rasar nog in ikväll och innan spelstopp imorgon.

Kassan är uppe i 3400 kr än så länge och borde hamna strax över 4.000 kanske mot 4500 kr med lite flyt.

Det blir ganska säkert spik på Goop i V75-2, spelläggaren har än så länge fyllt i 6 rader på systemet och det ser ut som följer.

1.
2. 3
3.
4. 6,9
5. 8,13
6. 11
7. 1,9,11

Som ni ser så är det inga små slantar vi vill ha när det väl sitter.

Vill ni vara med i den här omgången så är det bara att skicka PM till mig eller skriva mail här i tråden så löser vi det.

Sista köp för andelar i omgången är 13:30 imorgon.

sandro 2014-01-18 20:00

Då var omgång 2 avklarad och det är knappast någon i eller utanför bolaget som gråter för att inte 7.an satt.

För bolagets del så börjar det se riktigt ljust ut och det rasade in ett gäng nya medlemmar strax innan spelstopp idag, vi är nu uppe i 20-22 stycken och då finns det alltså bara 8-10 platser kvar att fylla.

Det känns utan tvekan som att vi kommer ha fyllt alla 30 platser lagom till helgens JP omgång och i så fall ha en kassa runt 7-8.000 kr att röra oss med.

När vi har nått det målet med 30 medlemmar och en riktigt fin kassa så innebär det att hela kassan först och främst kommer läggas på ett stort system med 2 spikar någonstans i inledande 3 loppen (skulle det vara kvar 3-500 kr efter det har lämnats in så blir det en mindre kupong för det också).

Med den kassan så handlar i princip allt framöver om att sätta spikarna för då är vi riktigt bra med inför dom avslutande avdelningarna.



Dagens omgång var det inte mycket att säga om men spelläggaren är riktigt bra ute där den moraliska vinnaren i V75-3 samt en av våra spikar fick nöja sig med en 3.e plats efter en stenhård öppning.

Spiken satt i V75-2 och i V75-1 var det inga problem att hitta vinnaren.

Ännu en helg så stannar värdet upp helt och favoriterna i princip radar upp sig vilket kändes lite surt när en 6% är 2.a i V75-4, en 1% är 2.a i V75-5 och en 4% är 2.a i V75-6.

Små marginaler som skiljer utdelningen från 800 kr på 7.an till riktigt bra pengar på 5,6 och 7 rätt.

Man får vara glad för att det inte är sådana här omgångar som vi vill vara med på utan när det smäller till ordentligt.



Till helgen är det 2 omgångar samt JP på lördagens omgång, vi kommer köra i båda omgångarna men den på söndagen kommer inte öppnas för än lördag natt eller söndag morgon så vi förstår om någon enstaka medlem inte hinner vara med i den omgången.


Lördagens JP omgång laddar vi som sagt var stenhårt för och vi söker några fler medlemmar så vi kan fylla upp bolaget till maxgränsen som är 30 stycken, det är bara att skriva mail här i tråden eller i PM så skickas inbjudan.

Skulle bolaget vara fullt när ni skriver så sätter vi gärna upp Er som reserv om någon skulle hoppa ur bolaget i framtiden.


lasselazy 2014-01-19 12:18

Hej, skicka gärna en inbjudan till mig.
[email protected] mvh Lasse

mackow 2014-01-20 19:39

Hej, skicka gärna en inbjudan till mig.
mvh Macke

sandro 2014-01-24 09:29

Det finns 5 platser kvar i bolaget, lönehelg och JP omgång borde kunna fylla upp dom platserna under dagen.

Skicka PM så bjuder jag in!

100kr / andel, max 10 andelar / medlem och köpstopp är 1 timme innan spelstopp.




pesven 2014-01-24 10:15

jag meddelar mitt intresse, [email protected] :hattenav:

sandro 2014-01-24 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av pesven (Inlägg 312694)
jag meddelar mitt intresse, [email protected] :hattenav:


Inbjudan skickad till Er som har skrivit mailen i tråden, välkomna!

Finns nu 3 platser kvar för dom som är intresserade



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved