![]() |
Är gärna med i ditt bolag.
Skickar PM. |
Hej, går gärna med, om det finns plats kvar?
|
:whistling:
|
Har några lediga platser i mitt bolag, 100 kr/andelen
Sk PM med e-postadress så kommer inbjudan |
Utan att ha kollat, tror jag den rättar Ok
Den klarar att ladda upp ramen om du reducerat, men den håller inte reda på villkoren. Rättning sker alltså endast mot ramen. Edit: Antal inlämnade rader blev enligt reduceringen, kanske rättar den rätt ändå, trots att det bara är ramen som visas ? Slängde in ett test system för att kolla det: http://piclair.com/data/ibp1x.jpg http://liverattning.se/trav/2014-07-16/v86/test-av-fil Citat:
|
Citat:
|
Tar gärna en.. har skickat pm
|
Citat:
|
Kan ta in ngn till i bolaget, sk PM med e-postadress vid intresse
|
Inköpet hittills är ju bara 400? Vad vill du ha kassan på ca för optimalt?
|
Citat:
|
Ok tyckte bara det var konstigt för har varit typ 200-400kr i kassan senaste omgångarna och då finns det ju ingen anledning att ha ett bolag. Därför borde du väl rensa på folk som ej köper in/fylla på max med folk.
|
Citat:
|
Blir det nått i helgen eller?
|
Citat:
|
Finns ngn ledig plats i bolaget vid intresse, sk PM med e-post. Kommer spela till Tisdagens x-tra V75 på Jägersro.
|
10 andelar sålda till v75 imorrn, kan således ta in ngn till om intresse finns. Sk PM med e-post.
|
[email protected] är gärna med
|
Citat:
|
lite sent ute men kan jag vara med på en andel idag?
|
Citat:
|
9 andelar köpta till helgens omgång, kan ta in ngn till i bolaget. Sk PM med e-postadress vid intresse.
|
Har några platser lediga i bolaget, vi spelar för 100:-/omgång, sk PM vid intresse.
|
Hur många andelar brukar det bli per vecka? Är det någorlunda stabilt deltagande?
|
Citat:
|
Bör nämnas att det varit riktigt bra tippande många gånger i bolaget!!
|
Intresserad!
|
Citat:
|
Har ngn ledig plats i mitt bolag vid intresse. 100 kr/andel. Max 20 andelar/omgång
|
Finns ngn ledig plats i mitt bolag nu. 100 kr/andel. Max 3 andelar/person & max 20 andelar totalt/omgång. Sk pm med e-post vid intresse.
|
Har några lediga platser i mitt V75-bolag, sk PM med e-post vid intresse så kommer inbjudan. 100 kr/andelen & max 3 andelar/person.
|
Tror du att det skulle finnas intresse för ett bolag med max 10st. Andels pris 500-1000? Jag kan nog fixa 4-5 st.
|
Citat:
Men 500 sek tror jag absolut skulle vara intressant för många, då är det nog dessutom lättare att hålla bolaget vid liv även om det inte ramlar in ngn storvinst "direkt". |
Finns platser lediga i mitt bolag till morgondagens V75. 100 sek/andel. Sk PM vid intresse lr skriv e-post här.
|
Kör ni Joker eller något annat utskrivet ?
|
Citat:
|
Gärna med [email protected]
|
Citat:
|
Tack! Pra häst joppa
|
Finns det någon plats ledig idag? Är absolut intresserad.
|