![]() |
Citat:
En-två platser kvar. |
Citat:
Skicka till [email protected] i så fall |
Citat:
|
Såg riktigt bra ut efter fyra avdelningar idag då ena spiken Månprinsen AM satt. Sedan fick dagens andra spik Regent Zet tyvärr ett för tufft lopp och fick ge sig sista biten. I sista satt vi med 6 hästar inkl. dagens drag Biccs Hotshot men då dundersmällen Max de Lux sänkte Biccs sista biten blev det bara 6 femmor till slut.
|
5 andelar á 100 kr köpta till imorgon, finns plats för den som är intresserad!
|
Finns andelar kvar, skicka PM med mail vid intresse.
|
Elitloppshelgen kör vi både Lördag och Söndag och med lite större kassa! Finns därför några platser kvar, kontakta mig via PM med er mail om ni är intresserade av att ta hem jackpotmiljonerna nästa helg! :D
|
6 rätt idag och vi bommar bara i första avdelningen. Synd att BBS hoppar men trav är trav. Vi kommer närmre och närmre 7 rätt och förhoppningsvis når vi hela vägen redan imorgon!
|
Finns några lediga platser till imorgon. Hör av er!
|
Denna vecka kommer vi att sälja 21 andelar á 100 kr och sedan kommer jag att bygga ett system för 2100 kr. Öppnade omgången precis och därför finns det lediga andelar, så hör av er om ni är intresserade.
Två spikar och ett lås, sedan garderas det rejält! |
Finns 18 andelar kvar, varav kanske 8 är "lediga".
|
14 kvar..
|
Jag är sugen !!
[email protected] |
Citat:
Finns fortfarande platser kvar! |
10 andelar kvar, stopp för andelsköp ikväll 19.45
|
Nu börjar det bli färre platser så ska ni ha andel rekommenderar jag att skicka PM så fort som möjligt! :D
|
Plats för fler till nästa helg så hör av er så bjuder jag in!
|
|
Citat:
|
Hade planerat att kicka ut lite inaktiva medlemmar nu i veckan och ersätta de med nya hungriga andelsspelare!
Finns med andra ord platser kvar, så hör av er per PM med er mailadress vid intresse så skickar jag inbjudan. Kostar 100 kr andelen och varje medlem får max köpa fem andelar. Alltså valfritt om man vill satsa 100, 200 eller 500 kr. |
Vi fortsätter med konceptet att jag stänger andelsköpet när kassan är på 2100 kr om vi nu kommer upp i den summan! För att lyckas med det tycker jag vi kan fylla på med ytterligare medlemmar då alla medlemmar inte köper andel varje vecka.
Med andra ord finns det fortfarande några få platser kvar i bolaget så hör av er per PM vid intresse! :) Trevlig kväll ;) :D |
Lite nyheter sen senast.
Förrförra veckan satte vi sju rätt, 6500 kr att dela på. I helgen åkte vi tyvärr på Stricker som vi hade som spik, tråkigt då jag valde mellan Stricker, Air Frame och Orecchietti och de andra två vann. Blev dryga 1500 kr att dela på med sexor och femmor. Full fräs med pluggandet till helgen just nu, finns en-två platser lediga om det finns intresse. Trevlig kväll! ;) |
Finns 2 platser lediga i bolaget till ikväll.
|
[email protected] är gärna med
|
Hej!
[email protected], är ny här så skicka gärna instruktioner med inbjudan |
Tyvärr fullt just nu, men återkommer om det blir någon plats.
|