Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt V75-bolag på ATG-Tillsammans... (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/21244-nytt-v75-bolag-pa-atg-tillsammans/)

Fulsprit 2014-08-08 18:08

Nytt V75-bolag på ATG-Tillsammans...
 
Hejsan alla ni förhoppningsfulla som ännu inte är med i något bolag eller vill utöka sina chanser genom att vara med i ytterligare ett...

Då det nuvarande bolag som jag är med i verkar ha gett upp, i alla fall "lagkaptenerna", så tänkte jag starta upp ett eget... Konceptet är enkelt och detaljerna följer nedan! Vid intresse, skicka e-mailadress via privat PM här på sharps...


Bolagets namn

Vi kör på ett gammalt bolagsnamn jag haft men inte spelat en krona på, startade detta i början för att testa funktionen. Namnet är Team Trotters!


Systemets uppbyggnad

Då jag inte enbart själv vill spela varje omgång utan låta de medlemmar som vill vara med i vårat gäng, vara med och utforma systemen, de veckor som de blir utvalda som deras egna, så tänker jag att det är helt upp till systemläggaren själv att utforma systemet som denne vill - inga restriktioner alls. Här skall alla idéer premieras - proffsiga såsom lite mer "sömmersketipsaktiga"!


Kostnad

Är ju alltid ett kärt ämne - men jag tänker mig 100/andel och att man får köpa upp till 10 var, om man vill - detta för att få med de som har flera familjemedlemmar men som kanske inte vill regga sig på ATG...


Antal medlemmar

Lite exklusivitet måste vi ju ha - allt för många att dela våra hårt intjänade pengar med vill vi ju inte ha, eller hur? tänker mig 15 stycken som max, till att börja med - sedan kanske detta kan omvärderas om trycket skulle råka bli hårt... Men, detta är en senare fråga - först till kvarn gäller för de 15 första!

För att de skall vara rättvist tas inte anmälningar emot förrän på måndag klockan 12 - då har jag möjlighet att meddela de befintliga medlemmarna i vårt gamla lag, inte mer än rätt, tycker jag...


Spelstopp

Skulle vilja ha ända in i kaklet, dvs. klockan 14:30, men det är inte realistiskt. Vi kör på 13:30 som sluttid för köp. Inlämning av systemet sker sedan efter detta så tidigt eller sent som spelläggaren så önskar. Aktuell omgång aktiveras så tidigt som möjlig och senast tisdagen aktuell vecka... Extraomgångar skippar vi inledningsvis - vill trimma in organisationen först...


Söker

Söker härmed medlemmar som står kvar när det blåser snålt och inser att det kan ta ytterst lång tid innan en storvinst ramlar in - inga som tänkt sig bara vara med en eller ett par omgångar göre sig besvär! Om man meddelar att man inte kan vara med någon/några omgångar så är detta självklart okey, men hör jag inte av er under flera veckors bortavaro från bolaget med insatser, ja då är jag tvungen att stryka er ur bolaget och ta in någon annan - detta skall skötas seriöst och då måste alla vara seriösa för att det skall fungera, särskilt sett i ett längre perspektiv...


Avslutningsvis så vill jag välkomna alla nya bolagsvänner (tidigast måndag kl. 12:00, dock) till ett i längden vinnande gäng/bolag! Har jag glömt något så skriv detta gärna i tråden, lika så om ni har några andra frågor som rör det nya bolaget...

Mot miljooonerna!

:moneybag::moneybag::moneybag:

sirlarsson 2014-08-08 20:44

Jag har ju mer eller mindre lovat att jag ska vara med dig pilkast. Är med i tre redan får nog säga adjö till ett för att joina dig.

Kan ej vara med imorn om du kör då men bjud in mig [email protected] på PM.

Fulsprit 2014-08-09 12:38

Vi startar upp på måndag med att ta in nya medlemmar och det är först till kvarn som gäller - 15 medlemmar blir vi, i alla fall till att börja med, sedan får vi via diskussion av de första 15 utröna om vi vill utöka platserna vid en eventuell anstormning...

Ser i alla fall bra ut om man ser till förfrågningarna jag fått...

Första omgången blir till Åbytravet den 16:e augusti och "självklart" inleder jag med att vara spelläggare då, hehe... Efter denna omgång och framgent så lägger jag ut en förfrågan om andra vill göra systemen, vid noll intresse en omgång så tar jag denna, såklart... Ingen omgång kommer stås över, förutom extraomgångarna - dessa spelas bara undantagsvis och efter intressekoll på ATG-Tillsammans och här...

Då kör vi!

:moneybag:

Fulsprit 2014-08-10 13:43

Våra insatser och vinster kommer redovisas i ett spreadsheet här på sharps - räkna med djupa dalar men förhoppningsvis med ett par höga berg...

I morgon efter 12:00 sammanställer jag vilka som varit först till kvarn och som då är med från början i bolaget... Jobbar natt i helgen och går av i morgon förmiddag, så skall försöka fixa detta på tåget hem, om jag inte somnar, hehe...

Skickar sedan inbjudningar till bolaget i den ordning de kommit till min mailbox - allt för enkelheten skull. Omgången öppnas i och med detta till vår första omgång till ÅBYtravet den 16:e, nu till helgen.

Jag lägger första systemet, men därefter är det fritt fram att hojta till på ATG-Tillsammans (hemsidan) om någon/några vill ta en eller flera omgångar... Kommer försöka fördela omgångarna jämnt på de som vill - kanske köra på någon flera omgångar i rad om denne är i "flytet", men det kan vi diskutera om...

Då kör vi!

:moneybag::moneybag::moneybag:

Fulsprit 2014-08-11 11:07

Då går det bra att anmäla sig via PM! Har redan kommit upp i närmre tio medlemmar så det är drag under galoscherna - skynda på, det är först till kvarn som gäller för att komma med i detta eminenta spelgäng!!!

:clap:

Fulsprit 2014-08-11 11:20

Glöm inte att jag behöver en "aktiv" och fungerande e-mailadress av er som ni vill använda i detta syfte. Måste ha denna för att kunna skicka en inbjudan till laget!

Flera har skickat intresseanmälan men inte skickat med en e-mailadress, då blir det svårt...

Välkomna, ni som redan är med!

:moneybag:

Fulsprit 2014-08-11 11:23

Just nu är vi 8 stycken med mig medräknat!

Fulsprit 2014-08-11 12:44

Då var vi tio - kom ihåg e-mailadressen! Annars kan jag inte anmäla er till laget!

Fulsprit 2014-08-11 14:08

Då är vi 12 om alla som visat intresse anmäler då jag skickat ut inbjudan - fortfarande någon som inte skickat mig sin e-mailadress, den behöver jag pronto...

Fulsprit 2014-08-11 15:32

Snart fullt - måste ha din e-mailadress "Euromats" - annars kan jag inte skicka inbjudan...

;)

Fulsprit 2014-08-11 17:54

1 plats kvar, om inte "euromats" ger mig sin e-mailadress så är det 2 platser... Han får någon dag till att skicka mig denna...

Välkomna alla som fått inbjudan och svarat!

Mot miljoooonerna!

:moneybag:

Isaksson 2014-08-11 18:42

Har skickat privat till dig Fulsprit.

Amadeus 2014-08-11 23:05

Har skickat mail till dig nu, hoppas där var plats kvar.

Fulsprit 2014-08-12 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av Amadeus (Inlägg 363698)
Har skickat mail till dig nu, hoppas där var plats kvar.


Har inte fått något mail...

Fulsprit 2014-08-12 10:40

Finns en plats kvar då Euromats inte verkar skicka någon mailadress...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved