![]() |
det va en som tyckte att det var mycket liten chans att systemet slår med 13 rätt!
visst...chansen är inte stor. men tycker att systemet uppfyller sitt syfte! en relativt bred ram, och att vi har chansen att vara med när dom stora pengarna utdelas... utan att betala för rader med låg utdelning, till en liten insats! |
finns en plats ledig!
fortsättningsvis kör vi bara under strykets jackpottomgångar! (undantagsvis kör vi eu-tipset idag (66 kr / andel) om alla är på!) |
bara 6 rätt med hyfsad utdelning borde ni inte varit med lite bättre om ni går för stora pengar, vilket jag har för mig ni gör?
|
I brist på verktyg till stryktipset med utdelningsreducering, tänker jag testa att bygga upp systemet genom poängberäkning för att komma åt dom stora slantarna utan att behöva betala för resultat med låg utdelning!
vi kör oftast med 3 spik 6 hela och 4 halva reducerar med max 5 X (sällan eller aldrig det blir fler X i en omgång) och reducering genom poängberäkning (kommer ligga på ca 24-26 poäng) eventuellt lägger jag oxå in ett villkor att 1 av 2-3 ska vinna max 200:- / omgång och skalle insatsen kommer troligtvis ligga närmare 100 än 200, men vill att alla har minst 200:- på kontot vi kör bara jackpottomgångar! max 10 andelar för närvarande 2 andelar lediga! |
en andel ledig!
|
fullt!
|
Hej!
Jag har gått ur bolaget men skulle vilja tacka dig Cochise för att du fick upp mina ögon för detta sätt att reducera stryktipset på. Jag har snott din ide och kört igång ett eget bolag fast med lite andra krav och större insats. God tur och ha de gott |
Citat:
|
vi kör med nytt upplägg f.o.m nästa lördag (25:e)
vi kör alla stryktipsomgångar 13 helgarderingar (om vi inte hittar nån spik och/eller halva som bara inte kan missa) ett eller några villkor utdelningsreduceringen lägger jag mellan ca 200k - 300k (utdelningen på dom 66 senaste strykomg. har % hamnat där flest ggr) har kört ett antal testomgångar med blandat resultat.... några misslyckade och några med 12:or och 11:or, 12 även fast inte utdelningen har legat på rätt sida! max 10 andelar á 100:- 1-3 andelar lediga |
fullt
|
en som hoppat av, så det finns en andel ledig!
skicka mig ett pm om du är intresserad av upplägget. nytt upplägg vi går enbart efter dom stora slantarna! spikarna tas ut efter spelvärde. fullt! |
Bolaget som enbart går efter dom stora slantarna!
lägger upp systemet efter % spelvärde. 5 andelar á 100:- 1 andel ledig |
fullt
|
|
Bolaget som enbart går efter dom stora slantarna!
lägger upp systemet efter % spelvärde. 5 andelar á 100:- - 200:- (beroende på hur fel ute svenska folket är) spelar bara jackpottomgångar 1 andel har blivit ledig |
Jag kan vara med idag
|
Citat:
|
|
vi har fått 1 plats ledig
skicka mig ett pm vid intresse, så berättar jag om upplägget fullt! |
En av våra medlemmar tar ”spelsemester” över sommaren!
Vilket innebär att det finns 1 plats ledig (av 5) Vi spelar enbart omgångar när det finns värde. Så det blir inte spel så ofta. Lägger alltid utdelningsreducering kring maxutdelning! 200:- / andel fullt!! |
vi har en bra spik (20 procentare) att luta oss mot i denna jackpottomgång.
som vanligt lägger vi utdelningsreducering kring maxutdelning. finns 1 andel ledig, av 5 200:- / andel stängd!!! |
|
|
vi har 1 ledig andel i bolaget
7 st (250 kr) |
Tipsbolag
Citat:
|
en gube som ännu inte slantat in, så jag släpper en till plats!
1 plats ledig alltså, om det är nån som är intresserad av att spela om dom stora slantarna! jag stänger 15.30!! |
|
|
|
en plats ledig!
|
|
Citat:
|
Ännu ingen inbjudan.....
|
Citat:
jag plockar bort dig och prövar igen! |
|
vi har 1 ledig plats
|
fullt!
|
https://liverattning.se/system/2018-...hise-stryktips
ni som är med i mitt bolag, kan ni ge mig bekräftelse på att ni fått livelänken via mail?! |
|
vi spelar alltid efter dom stora slantarna enbart
och vi siktar på att dansa in det nya året som miljonärer det va en som inte ville vara med på den svängen så vi har en plats ledig 250:- / andel (av 7) |