Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   ATG Tillsammans - lag Travscouten 100kr/andel (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/23711-atg-tillsammans-lag-travscouten-100kr-andel/)

Stekel 2015-04-14 16:52

ATG Tillsammans - lag Travscouten 100kr/andel
 
Idag släppte de den efterlängtade nyheten att det numera går att lämna in V75-system på fil via ATG Tillsammans! :claps:

I och med detta kommer jag börja köra mitt jackpott-bolag via den sajten. Alla är välkomna att gå med i mitt lag, jag och stammisarna som brukar vara med i bolaget kommer normalt sett upp i 1000-1500kr ihop. Jag kan ärligt säga att vi inte satt några storvinster ännu, men vi har varit och nosat på hyggliga utdelningar några gånger. För stunden är tipsformen ganska bra, vi har klämt till med sju rätt de senaste två omgångarna. Inga svåra omgångar men vi har varit väldigt rätt på det och hade överlevt att flera av skrälltvåorna i mål tagit hem loppen också.

Laget på ATG Tillsammans heter Travscouten, det är jag som lägger alla spel och det är 100kr/andel och max 5 andelar/person som gäller.

Nu tar vi dem! :KO:


Lagbeskrivningen på ATG Tillsammans:
"Enbart spel under jackpott-omgångar!

Det blir som max två matematiska spikar i varje omgång, och utöver det kommer det normalt sett vara utgångskrav på hästar jag ser som underspelade och även krav på att det ska skrälla i minst ett lopp. Jag plockar inte bort speciellt många betrodda hästar, men det kommer alltså finnas krav på skräll och utgång"

Filmtokig 2015-04-14 21:57

jag gick med nu. mvh

Yersinia1347 2015-04-15 10:42

Hur lämnar man in V75-system på fil via ATG Tillsammans? har försökt hitta, men hittar inte?

Stekel 2015-04-15 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av Yersinia1347 (Inlägg 423240)
Hur lämnar man in V75-system på fil via ATG Tillsammans? har försökt hitta, men hittar inte?

Man måste ändra inställning både på laginställningar och i inställningarna för aktuell spelomgång.

V75fahlle 2015-04-15 11:21

I´m in!
Bra att de fått tummen ur på tillsammans med filinlämn.

Yersinia1347 2015-04-15 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 423243)
Man måste ändra inställning både på laginställningar och i inställningarna för aktuell spelomgång.

Tack för hjälpen.

Stekel 2015-04-17 23:34

Tack för förtroendet alla Sharps som valt att köpa andel i Travscouten-laget den här veckan! Senaste versionen av systemet ligger ute på lagsidan nu och jag hoppas kunna leverera på direkten så jag får fortsatt förtroende och vi kan fortsätta ha ett ganska stort och konkurrenskraftigt bolag igång under jackpottomgångarna! Att vinna ensam är kul, men att vinna tillsammans och glädjas ihop är ännu roligare.

Jag har försökt att varken gå för småpengarna eller enbart miljonutdelning utan valt en medelväg som är lönsam på både kort och lång sikt, hoppas ni är nöjda med det upplägget!

:hattenav:

sune86 2015-04-18 06:33

Hoppade också med:)

Molle58 2015-04-18 08:59

Svårt med medlemmar till mitt Harry bolag :) Så jag hoppade på här

Migge 2015-04-18 09:04

Citat:

Ursprungligen postat av Molle58 (Inlägg 423770)
Svårt med medlemmar till mitt Harry bolag :) Så jag hoppade på här

V75 Tillsammans är ju redan nerlusat med en mängd (förlorande) Harry-bolag och det enda som skiljer bolagen emellan är ju storleken per insats...därav svårigheten att ragga medlemmar...;)

Molle58 2015-04-18 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 423772)
V75 Tillsammans är ju redan nerlusat med en mängd (förlorande) Harry-bolag och det enda som skiljer bolagen emellan är ju storleken per insats...därav svårigheten att ragga medlemmar...;)

Men plötsligt händer det ;) Provar väl ett tag till sen lägger jag väl ner :)

Cleon_9 2015-04-18 09:16

Jackpottpengarna ska till Karlstad denna vecka så givetvis har jag köpt en andel ;)

Stekel 2015-04-18 21:11

Jag försökte att fälla de största favoriterna idag, men de var riktigt bra för dagen och fick dessutom riktigt bra lopp. I övrigt vann de sämsta hästarna möjligt för vårt system i nästan varenda lopp, andrahandare vann när vi hade utgång på favorit och storgardering och så vidare. Det var bara storfavoritens vinst i första loppet som var en bra vinnare för oss. Det blev ju väldigt låg utdelning och vi hade inte fått tillbaka mer än en fjärdedel av insatsen även om vi fått in alla rätt i den här favoritparaden, så den uteblivna sjuan var verkligen inte något att gräma sig över.

Hoppas ni hänger på nästa vecka igen när det är löningshelg och DUBBEL jackpott! Lär bli väldigt många miljoner i potten då!

Filmtokig 2015-04-19 00:10

Jag hänger med nästa helg garanti! Det är trav, sådant som händer. Nya tag mannen :)

Stekel 2015-04-19 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 424159)
Jag hänger med nästa helg garanti! Det är trav, sådant som händer. Nya tag mannen :)

Ja det är bara att ta nya tag. Starka favoriter vinner ju ofta så är det, men när de faller blir det väldigt bra betalt!

Kollar redan på listorna som precis kom ut till Åby nästa lördag, fina lopp! Lutar åt någon form av omvänt TV-system med spik på treorna i de första två loppen. Många treor med bra chans för övrigt, Bellfaks förlorar inte det där felfri.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved