![]() |
Broberg verkar gå på lite för hårt för oss... :/ :)
|
Ridå! Broberg var det enda laget jag hade stämt av då jag har en arbetskollega som jobbar på deras hemmamatcher och har koll. Han var säker på en målsnål tillställning där Broberg bara skulle backa hem... #fail
|
Riktiga Bandy res idag
|
Om vi ska spela fotbollsbomben imorgon, är det ngn som kan ta ut den då?
|
|
Såg ditt förslag Timotimo, och har gjort ett nytt förslag, baserad på din rad, dock reducerat ned dem via U-tecken samt lagt till nollor på Betis och Lille, tot 1684 rader. Tycker man alltid ska spela med U-tecken när det gäller fotbollsmatcher då variansen så låg att du täcker en stor del av sannolikheten med få tecken.
Synpunkter? http://liverattning.se/bomben/2015-1...in-bombarbolag |
Om ingen annan har några invändningar lämnar jag in bifogat förslag vid 3-4:à tiden.
|
Hulle måste sätta in pengar om du ska vara med. Flyttar fram inlämningen till 18:00.
Om han inte hinner lämna in, kör vi på 9 pers istället? Blir ca 190 sek / skalle vid 9 pers. |
Lite kort uppdatering om hittills lagda spel,
vi har spelat för tot 31 539 SEK med en återbäring om totalt 33 063 SEK, ger en avkastning om to 4,8% = dags att säga upp säg! Vi bör dock beakta att vi har vid 2 (eller 3, har inte uppgifterna framför mig) spel enbart varit 1 mål ifrån vinst (potentiell vinst har varit 55 kSEK – 450 kSEK) så vi får hoppas på lite stolpe in vad gäller spelen framgent! |
*säga upp sig
|
Det går väl bra att köra på 9 pers om Hulle inte fixar pengarna i tid.
|
Det är junior plus!
Det är ju ett uthållighetsspel, så i långa loppet kommer din fina tippning skörda frukt.. |
Citat:
|
Spel inlämnat, se länk i tidigare inlägg
|
Hej,
Blev en lugn vecka detta, hoppad på mer action till nästa. En fråga, jag håller på att knåpa ihop ett reduceringssystem för stryktipset, men innan jag lägger ner en massa tid tänkte jag kolls om ngn vet om det finns ngt som jag är ute efter. Jag har tänkt mig: - U-tecken på minst 11 matcher - kunna reducera via ABC-tecken - kunna reducera via rankingpoäng - kunna sätta krav om minst/Max antal 1-, X & 2-or Ngn som vet om redan finns? |
Svåra bomben-matcher idag!
Det positiva med det; Tre av tre blev det rullpott på Dags för oss att kliva in och norpa åt oss detta.. Själv spelade jag 7-0 till Real, surt att bränna med ett mål.. |
Citat:
|
Det är sådana här gånger man behöver ett bolag med fina reducering..!
|
Rullpott imorgon hockey och måndag fotboll.
Över en halv mille på måndag, kan vara värt att spela trots bara tre matcher.. |
Jag tycker vi kör båda dagarna!
|
Jag också!
|
Kör på!
|
Blir det inget spel?! :cry:
|
Vem lämnar in?
|
OKey ingen som hör av sig. Dåligt Lämnar nu
|
Hur ser det ut för min köplats One?
|
Citat:
|
Jag lämnar in, som alltid. Har varit på resande fot hela dagen, nu när jag ska lämna in ser jag att TimoTimo har lämnat, spelstopp är ju 18:45?!.
Betyder att vi måste få in en till, alt lämna in ett system om 3 155 rader, vad göra? |
Det var fel av mig trodde spelstopp va 15.59. du kan skicka en ny inbju om du vill..
|
Citat:
|
Inte fått [email protected]
|
|
Vi kör ikväll, jag lämnar in vid sjutiden, se till att alla har satt in. Blir runt 1300 rader
|
Spel inlämnat,
ramen: Lei - Chel 012345 - 012345 Laz - Samp 012345 - 01 Black - Nott 012345 - 0123 Matematiskt = 10 368 rader Reducerat ned till 1 297 rader Se http://liverattning.se/bomben/2015-1...in-bombarbolag |
Kör vi på torsdag?
|
Ja, varför inte!?
|
Se till att alla har pengar inne tills imorgon så gasar vi även då om alla är ok med det!
|
Perfekt!
|
Såg att 012 har lite för lite pengar inne, och måste fylla upp.
Är ju tidigit spelstopp ikväll så jag får se om han hinner betala. Får se hur många rader det blir, blir det under 2400 rader så kör vi 10 andelar, alternativet är att vi kör 9 anderlar för totalt 3150 rader, men vi får se vart vi hamnar. |
Spel inlämnat:
Ramen: Rus - Swe 1234567 - 0123 Tje - Fin 012345 - 012345 Vita - Timrå 012345 - 0123 Matematiskt = 24 192 rader Reducerat ned till = 3 344 rader http://liverattning.se/bomben/2015-1...in-bombarbolag |