![]() |
Citat:
|
eventuellt blir det spel på söndag.
Senast 13-14 tiden på söndag vet jag om det finns nåt värde i omgången, så att det blir spel eller inte! finns några lediga platser! |
eventuellt blir det spel på söndag.
Senast 13-14 tiden på söndag vet jag om det finns nåt värde i omgången, så att det blir spel eller inte! finns några lediga platser! |
ser lite småintressant ut
lägger utdelning runt 100k-200k finns platser kvar blir spel om vi blir minst 10 st stänger 14.30!! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
men mitt önskemål för att det ska bli spel, är minst 10 st som deltager. nu blev det bara 6 st det tycket i alla fall jag är för lite! eller hur menar du? |
Citat:
Tycker du att 6 är för lite så då ska vi inte spela. Menar att jag tycker att det är arrogant och drygt att vara med i spelbolag men sen inte ha pengar inne när det är. Hur många är vi i bolaget och hur många hade pengar inne? Nåja, vinna idag eller nästa söndag kvittar för mig :-) |
Citat:
men det kommer aldrig att ske. finns vissa som som "sköter sig exemplariskt" men kommer alltid att finnas dom som nonchalant struntar i det!! |
För mig går det bra att spela på mindra antal deltagare. Är det värde så är det värde :)
|
Citat:
|
Citat:
För mig med spelar antal deltagare ingen roll |
Möjligt att det blir spel i morgon!
Det är tidigt, och omsättningen ligger bara på 285k, så det kan ju komma att förändras en del….men som det ser ut NU, så är det en del fina värden i omgången! Finns lediga platser! |
ET
Någon som lirar andelsspel nu eller lagt ner över sommaren?
|
Citat:
spelar alltid vid värde på omgången! |