Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V75 Jackpott 10/11 - 120kr/andel (Eskilstuna) (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/34173-v75-jackpott-10-11-120kr-andel-eskilstuna/)

AmaerildeRimfrost 2018-11-08 12:15

V75 Jackpott 10/11 - 120kr/andel (Eskilstuna)
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-4de156cf0942

Jag kör igång ett eget jackpottbolag till lördagens 120 miljoner också. Kommer även hoppa på något annat bolag då det är en ofantlig summa som det ska tampas om. Det enda rätta vore väl egentligen att gå all in på ett enda system som dessutom är reducerat men jag fick blodad tand att se om "spik-formen" håller i sig även på lördag efter att det blev tre av tre igår på V86.

Systemet kommer bygga på att jaga större pengar och det kan både bli någon spik på en lågprocentare eller så kan någon storfavorit utelämnas. Så var beredda på det mesta. I nuläget är ingenting klart, eller ens knappt påbörjat. Då antal andelar är max 50 stycken och det ändå behöver kunna bli ett någorlunda slagkraftigt system så kör jag 120 kronor per andel och då blir det som mest 12 000 rader det kan bli.

Det kan bli både fågel och fisk men med störst risk att det blir någon plattfisk eller lysfisk på havets botten. Med lite tur är det istället en strålande sol som kommer lysa upp lördagen när svalorna flyger högt.

Systemet kommer lämnas in så sent som möjligt under lördagen då jag nu blivit ledig hela den dagen pga en skada - och då tänker jag istället passa på att njuta av travet fullt ut! Nu jäkla kör vi!

Hästar som hittills är med på systemet är egentligen ingen större fingervisning mer än att det är en häst som finns i tankarna. Om det blir spik eller om det bli alla hästar - alternativt att jag stryker fyra av fem hästar som är markerade är omöjligt att säga eller ha någon vägvisning om redan. Diskussioner i tråden är välkomna och jag försöker presentera lite tankar om uppbyggnaden under tiden det sker saker.

:smoke:

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-4de156cf0942

AmaerildeRimfrost 2018-11-08 22:37

Sju andelar än så länge men jag siktar mot 50, och så får vi se hur nära vi kommer den gränsen :) Vidare så önskar jag hitta något annat trevligt andelsspel för 200-300 kronor ungefär så jag hoppas fler slänger upp något. För de där 120 miljonerna ska jag vara med och ha en kakbit av!

AmaerildeRimfrost 2018-11-09 14:03

Fortfarande ingen direkt feeling på vilka som ev blir spikar och var jag vill skjuta för träff så storvilt. Många andra snöar mer och mer in på Nadal Broline och möjligt det kan vara rätt. Kommer nog ta med flera hästar där om jag inte tvärvänder och spikar Björn Goop istället.

Uppdaterar mer under sena kvällen. Men hoppas att vi kan nå 30 andelar här så får vi ihop 7200 rader! Observera att systemets nuvarande form inte är någon fingervisning om hur det kommer byggas ännu.

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 01:51

Systemet börjar allt mer ta form. Långt ifrån är något klart men det som ligger mig varmt om hjärtat just nu är följande.

Zenit Brick kan bli en spik då jag får den som vinnare i några loppscenario - men sen behövs det ju form och en Björn som kan måtta in den. Det blir lite för mycket skrik på framför allt Nadal Broline och visst känns det som en het vinstchans men bakspår och 32% och alla "spikar" den eller Makethemark. Kanske går mot här även om jag inte gillar att spika en häst som inte har de tiderna som övriga har.

Andra avdelningen kanske låses på de fem som har streck på sig just nu. Har planer på att komma ner på två eller tre ekipage bara men det blir svårt att plocka bort något dessutom då streckprocent eller vinstchanser känns bra på dem.

Första avdelningen är jag inne på att tilläggshästarna är för bra helt enkelt. Velar ännu om jag vågar ta bort Björn Goop där men vill inte styras för mycket av att den blivit favorit och måste med av den anledningen. Vi går ju för pengarna även om omgången tål en 25%-are i första avdelningen.

Den fjärde avdelningen vill jag ju helgardera då det ser svårt ut. SVÅRT! Velar lite på att antingen "chansspika" favoriten med Björn till 40% eller ta de tio som just nu finns med. Heltäckt med några "chanslösa" som kommit med. Vore ju bra att kunna spika sig genom det där loppet.

Den femte avdelningen kommer jag med stor sannolikhet gå rätt kort. De tre som är streckade nu känns som ett stabilt lås. Men tankar om nr 3 och nr 5 finns också här, tillsammans med några till som jag får upp i huvudet titt som tätt.

Den sjätte avdelningen känns nästan låst och klar på tre hästar. Esprit Sisu har åkt bort på kupongen som det ser ut nu. 0.52% på Global Unspoken? Njae, trehästarslås bör det bli.

Den sista avdelningen vill jag sitta med flertalet hästar. Känns heltäckt med de sex som vi har där nu och lever vi inför sista så kommer det antagligen bli bra pengar även om inte de två enprocentarna vi har där - just nu - vinner. Känner mig nöjd där.

Men det är en del till som kommer att ändras. Från början önskade jag ju helgardera något men tveksamt om det blir så nu. Hade även tankar på att bygga det utan spik ett tag men svårt få med de där riktiga stjärnsmällarna på tre eller fyra hästar. Men utan någon favorit kan de raderna vara extremt intressanta.

Just nu 14 andelar sålda men jag hoppas vi får in lite mer deg där och det är även fritt fram att ha synpunkter på de olika loppen. Inget är klart ännu men vi har lite feeling på systemet nu vart det kanske lutar. Länken nedan tar er till systemet!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-4de156cf0942

ExtremtRik 2018-11-10 03:22

Ingen aning vilka som vinner.

Nadal i guld är förstås het OM Makethemark blir ansatt av i formk varande Zenit Brick. Själv letar jag spikar i andra lopp men borde förstås hitta skillnaden där mer är kartlagt (=Guld) !?

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 11:11

Få ändringar hittills men kommer med stor sannolikhet plocka bort favoriten i andra avdelningen. tror aldrig den kan bära 28% trots en av de bästa kuskarna och springspår. Möjligen kan den komma till spets tidigt men tveksam om den får vara i fred där samt om hästen ens är tillräckligt bra. Samtidigt kan man vända på det och se fördelarna och chansspika. Svår omgång och undrar om det finns någon som känner sig nöjd med systemskapandet. Vi går för pengarna här åtminstone och vissa favoriter kommer plockas bort av bara den anledningen.

14 andelar sålda än så länge men vi hoppas väl på 30 fortfarande även om det köps färre om lördagen (?).

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 14:21

Som det verkar just nu så är avdelning 2, 5, 6 och 7 rätt spikade just nu. Sen gäller det att bygga rätt i de tre övriga avdelningarna. Kan fortfarande bli ändringar men känns som jag hittat hur jag vill lägga upp det nu.

I de fyra avdelningarna som är "klara" ligger systemet just nu på 441 rader!

Har just nu 3840 rader att hålla mig inom!

Det ljusnar åtminstone :D

Melander 2018-11-10 14:37

Går ej att köpa andel?

Melander 2018-11-10 14:39

Nu gick det.Vi önskar oss lycka till:p

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 591150)
Nu gick det.Vi önskar oss lycka till:p

Om det nu kommer att gå att lämna in men det får vi hoppas :) Har svårt att få upp hur många andelar som är köpta dock :(

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 15:21

"Ett oförutsett tekniskt fel har inträffat"

Kul att få upp när man slitit håret i bitar en hel dag :D

Men det ska väl förhoppningsvis gå att få in systemet. Nu gick det igenom :D Trevligt! Skänkte vi 2K till ATG!

Blev några snabba ändringar på slutet för att få ner det till 2000 kronor. Blev väldigt mycket smågarderingar men det kan ge bra om de där trillar in. Chansspikar Westholm i första. Det får bära eller brista! Valde mellan den och Björn samt mellan Zenit och Milligans i gulddivisionen. Kanske blev fel, kanske blev rätt! Bättre våga gå för miljonerna än att fega ur och få en sexa som ger 400 spänn!

V75
Inlämnat: 2018-11-10, 16:17
Eskilstuna
Lördag 2018-11-10
Start: 16:50
Kostnad: 1 984,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Hobby de L'iton (11, 10)
2: 1, 2, 7, 8, 12, 13, 15 (14, 6)
3: 4, 5, 9 (2, 7)
4: 3, 12, 13 (11, 7)
5: 4, 7, 11 (3, 5)
6: 5, 8, 11 (3, 2)
7: 1, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (2, 3)

1x7x3x3x3x3x7 = 3969 rader.
3969 x 1 x 0,50 kr = 1 984,50 kr.
Totalt: 1 984,50 kr.
Min kostnad: 1 984,50 kr x 2/17 = 233,47 kr
Rättningskod: SJT PHZ JZJ

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 15:58

Blä! Var slantsinglingen två gånger om som gjorde felvalet. Kunde spikat i tredje eller Björn i första! Nära skjuter ingen hare men jobbigt ta felbeslutet i sista sekund. Speciellt när spiken inte ens är med i loppet! 28% på vinnaren var annars väldigt bra!

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 18:02

Tre hästar i varje lopp och strecka uppe ifrån visar sig kanske ge helt okej idag! Började snett men sen har det ju gått bra där vi hade tre hästar per lopp - dock ej från strecklistan :) Synd vi inte hade lite bättre flyt i början, hade varit fantastiska pengar på flertalet hästar i sista :) Nya dagar är i antågande!

AmaerildeRimfrost 2018-11-10 18:19

På något sätt är jag nästan glad jag inte spikade Björn Goop i första nu. Hade ju varit helt knasigt att åka på Kabanoss på sju hästar i andra. Hade antagligen suttit och grämt mig hela kvällen att nr 12 Mr Perfect inte fick vinna det där loppet i sådana fall!

Usch, en omgång som vi bör ha nästan likväl även om en häst rankades helt fel :'(



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved