![]() |
V64 Romme 14/12 80 kr JACKPOT
Jadå, Fredag igen kryddat med jackpot efter gårdagens otroligt svåra omgång.
Ser ut som två väldigt motiverad storfavorit i avslutningen men ska försöka få ihop ett system med chans att fälla dom. Vi får se hur de blir. 80 kr andelen slusålt Ha en trevlig Fredag :thumbup: |
Andelarna sålde bra under arbetsdagen!
Ska försöka få ihop ett slagkraftig system nu, mot jackpot-pengarna! |
Nej fan.. hann inte , slänger upp ett jag med då :)
|
SLUTSÅLD
För er som inte hann med viking så slänger jag ihop en 50 lapp. |
Yeah! Till Bowery! Sätt den där nu :D Skulle jag hitta något kul så meddelar jag. Börjar få hybris nu när man var så nära bra pengar på lunchen! Haha
|
Citat:
Blev det en retlig 4a sen för dig ? Jag fick 4 x2 på lunchen.. sjukt irriterande ! Hade spik på hagentoy sista! |
Det är ju frestande att inleda med spik på favoriten... men nej, 3 åringar, volt ,klantio.. alldeles för mycket faktorer som talar emot
Chansar bort favoriten i andra , så vi får med lite roliga streck istället Det får väl bli 2 spik tror jag, visitor avd 5 tror jag är stenklar, galopp emot. Puketorps julius är väl lite mer av en chans spik. Men kommer förmodligen trampa iväg bra ifrån spår 5 i volten och värsta motbudet står med ytterligare tillägg. |
6 till behöva på min för befintligt:)
|
Hängde på med 1 andel :) :KO:
Hur går det med ditt uppehåll fram till nyår? ;):p:drunk: |
Citat:
Jo men fan det har gått ganska skapligt ändå, visst lite lir har det blivit till och från men inte alls i samma utsträckning som innan. Känner att jag laddat/laddar batterierna på ett bra sätt till nyår :):drunk: |
Citat:
|
Citat:
Haha ihop hade vi nog tagit 6an ;) :cheers: |
3 kvar, haha räkna fel- SLUTSÅLD
|
Vill ni ha v6 eller vanlig v64? För min del spelar det ingen roll
|
Två hästar som inte får glömmas om man garderar i de 2 lopp.
Hallsta Vinnex i V64-2, bra kunnande, ingen seger i år, men brukar vakna till när det blir kallt. Västerbo Grosbois i V64-5, lopp i kroppen och formen ska vara på uppåtgående. Gillar inte och spika jättefavoriter och om Visitor underpresterar då tycker jag VG har god chans att vinna loppet. Lycka till allihopa |