Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V4 Årjäng (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/35610-v4-arjaeng/)

zimonzzon85 2019-04-23 09:17

V4 Årjäng
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-292f9894eff1

48kr/andel

Helgesson 2019-04-23 11:49

haha avd 2.
Storfavoriten 4 kör undan på upploppet och i rygg 2 kommer närmare och närmare dock klarar sig 4 med en läpp typ

mikaels 2019-04-23 12:06

Klev in på Davici till 3,50 på svs precis innan loppet, så blir det omstart när den enkelt skulle tagit ledning...och med det flyt man är i, så lär det bli något h-e nu:cry:

mikaels 2019-04-23 12:08

Som ett brev på posten...

viking90 2019-04-23 12:11

Hade spika 5 Notation på V4 o LD satt lugn framför skärmen till de var 50m kvar då kom en raket förbi :(

mikaels 2019-04-23 12:12

I söndags torsk på kombarna på Sorbet, torsk på passgången på Quito Lane o torsk på Sign me up too….går bra nu, mmm...

Helgesson 2019-04-23 12:15

Samma scenario i avd 3.
Ledaren 5 kör undan 1 satt tredje inner som flyger sista 50 och slår av 5.

mikaels 2019-04-23 12:18

Måste nog snart fråga AmarildeRimfrost, hur man tar sig ur ett sådant bakflyt;)...skämtåsido, provade ju själv att ge han "goda råd", när han befann sig i motsvarande situation härförleden...

AmaerildeRimfrost 2019-04-23 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 615878)
Måste nog snart fråga AmarildeRimfrost, hur man tar sig ur ett sådant bakflyt;)...skämtåsido, provade ju själv att ge han "goda råd", när han befann sig i motsvarande situation härförleden...

Ibland tror jag bästa lösningen är att kasta tärning vilken häst man ska spika eller spela på :D När inget fungerar så blir det också en förstärkning i feghet och man söker allt mer en träff för att åtminstone kunna hitta en vinnare om så den står i 1.05 :D

Så enkelt att stå utanför och bara säga.. tillbaka till grunden. vad är konceptet - hur vill man spela och sen får man bara ta att det inte blir vinst alltid. Själv är jag på tilt nästan vad gäller fotbollen. Travet är mest ett orent sådant men tänkte dunka in den imorgon innan jag beger mig iväg från civilisationen ett tag då jag fått för mig jag ska vandra :D

Så mitt sista spel innan en längre paus blir på V86 imorgon med både matematiskt och fil :D

mikaels 2019-04-23 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 615882)
Ibland tror jag bästa lösningen är att kasta tärning vilken häst man ska spika eller spela på :D När inget fungerar så blir det också en förstärkning i feghet och man söker allt mer en träff för att åtminstone kunna hitta en vinnare om så den står i 1.05 :D

Så enkelt att stå utanför och bara säga.. tillbaka till grunden. vad är konceptet - hur vill man spela och sen får man bara ta att det inte blir vinst alltid. Själv är jag på tilt nästan vad gäller fotbollen. Travet är mest ett orent sådant men tänkte dunka in den imorgon innan jag beger mig iväg från civilisationen ett tag då jag fått för mig jag ska vandra :D

Så mitt sista spel innan en längre paus blir på V86 imorgon med både matematiskt och fil :D

Hehe, ganska (o)lustig situation detta, när man är i flytet så känner man på sig att det här sitter och när det är som nu så blir man osäker på vad som helst..och gång efter annan så är alla marginaler(galopper på travsäkra hästar, diskning för passgång, osannolikt bra insatser av sådana man spelat som sedan likförbannat åker dit mot smygkörd, osannolkt bra insats av en man inte spelat på(utan måltvåan) etc etc) emot en och det värsta som kan hända, händer precis hela tiden...nåväl, man har varit med om detta förr.:)

mikaels 2019-04-23 13:27

Ett tecken på att det kan vara en vändning på gång(???), är att jag lirade Seal Kronos till 4,75 (trodde att han skulle vara helt överlägsen felfri), men det hade ju hjälpt föga då Paw har en kuse som tar första segern o går 14,3, dessutom ståendes 20 framför SK...märkligt att inte SK gjorde ett heroiskt lopp och var slagen med huvud på 13,6 full väg volt...får tänka positivt och se det som en "vinst"..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved