![]() |
V65 övrevoll
Tar en liten galopp till kvällen.
Första start är 18.30 och vi har 1 miljon i jackpot. Spelas inte som v6! Här gäller vanlig v65. 12 kr andelen.. SLUTSÅLD |
Vi spikar i skrivande stund en 13% i avd 5. Ett relativt öppet amatörlopp som i första hand står mellan 1 och 7 på förhand, även 6. Vi tar ställning och spikar pga mycket högt spelvärde!
My cup of tea trivs ypperligt på övrevoll och här får den en bra ryttarina i mina haug. |
Vi nöjer oss med 45 andelar då det precis täcker raden! Ruggigt felstreckat i sista avdelningen och här får vi betalt med ett riktigt roligt lås!
|
V65
Inlämnat: 2019-06-06, 17:38 Kristofer Hjelms andelsspel Övrevoll Torsdag 2019-06-06 Start: 18:55 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 6 (2, 5) 2: 1, 2, 3, 4, 6 (3, 2) 3: 2, 3, 4, 7 (5, 6) 4: 4, 5, 6, 7, 8 (1, 2) 5: 7 My Cup of Tea (1, 6) 6: 2, 8 (6, 11) 3x5x4x5x1x2 = 600 rader. 600 x 1 x 1,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Min kostnad: 600,00 kr x 10/50 = 120,00 kr Rättningskod: MNP BHK XSK LYCKA TILL! |
Båda våra avdelssystem är kvar efter 3:thumbup:
lycka till Bowery! |
Citat:
|
Där rök mitt system - får jobba på ditt nu
|
Nu har vi en väldigt svettig och spännande avslutning framför oss.
Drygt 300 system kvar endast Vinner våra spik så är värdet 9523:- och med tanke på att 2 låset i sista är vågat så kan det bli rejält gastkramande! |
YEEEEEEESSS!!!!
NU BLIR DET SPÄNNANDE !! |
Som om inte värmen idag har gjort en svettig!
Nu blir det riktigt svettigt i sista loppet! Tack för spänningen hittills Bowery! |
Snygg Spik Bowery:claps:
Sätt V65an nu ! :KO: |
Citat:
|
Utdelning med nr 2 - 68 705:- plus ett antal 5or
Utdelning med nr 8 - 42 920:- plus ett antal 5or Önskar alla mina köpare ett riktigt STORT lycka till, nu kör vi!!! |
JAAAAAAAA!!!!!???
|
JAAAAAAAAAA!!!!!!
|
GRATTIS:claps::clap::claps::clap::D
|
Nu är man sådär härligt skakis, fucking LOVE IT!!!!!
|
Citat:
Norpade 5 andelar! :clap: Grymt! Bowery behövdes efter små seg vecka för egen del! Tack som fan! |
Citat:
Så jävla satan kul att du hängde på kompis!! |
80 591 RIKSDALER kamrater !!
Mega stort grattis från mig till er alla och tack för förtroendet. Det firar vi med hårdrock, mjöd och T - Röd :drunk: |
8000 KR tillbaka på satsade 60 kr ger jag dig godkänt för ;)
:claps: |
Grattis Bowery , skippa T-röd firandet dock , lol
|
Citat:
|
Citat:
|
12 investerade kronor blev värt 1611;- det är ju helt klart godkänt!!
|
Grymmmt Snyggt Bowery Köpte 5 andelar för jag trodde verkligen på dig idag:clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
bra spelat och det blev goa pengar tack bowery 5 andelar gav klirr i min tomma plånbok
|
I ren eufori valde jag att lägga ett vinnarspel och ett tvillingspel på Bodens sista lopp, fick ju liksom lite feeling nu! Mina egna spel tidigare idag har inte varit så vassa...
50 V på 7 Niceguysdontbother 20 kr raden = 80 kr Tvilling med Utgång på 7 Niceguysdontbother + 3-11-12-14 :clap: |
Citat:
Det är just därför man håller på med dessa andelar, delad glädje är dubbel glädje och det är tamefan sanna ord :claps: |
Citat:
|
Snyggt kompis
Grattis :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Känner mig så sjukt nöjd med avd 5-6 idag, var rejält orolig efter avd 4 men sen när spiken vann helt överlägset och en helt slutkörd 2 i sista orkade undan med nöd och näppe så var lyckan total:) |
Citat:
Men jag är glad ändå. Gött att du satte den och fina pengar i vinst till de som var med. Grattis till de som köpte in sig. :claps: :cheers: |
Citat:
Känns otroligt skönt efter att gått tungt ett tag :) |
Riktigt snyggt tippat Bowery!
Stort Grattis! :) Hade själv 2 andelar.. |
Citat:
|