![]() |
V6 Färjestad 10/6 - 99kr/andel
Hemmabana idag och tycker mig ha hittat en kanonspik! Outsidertippade 2 Let It Go i V64-5 står riktigt bra till på startvolten. Örjan kastar nog loss och försöker få ledningen, antingen blir det startgunga eller så är det mycket bra chans till spets och slut! Troligtvis enda spiken.
4 Caid Griff i första är också en tänkbar spik. Bästa hästen, men omöjligt att veta hur formen är och det är väl lite risk för passiv styrning. Om intrycket innan start är det rätta går jag kortare där. https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...8-e9fddba17762 |
Svårt tro din spik står till mål. För få hästar på start och dessutom inga tider som kan matcha. Nr 5 o 6 känns som roligare bud då men kör Jepson bara runt på under 14.5 lär väl ingen ens vara i närheten?
|
Ja vi får se. Ett fynd till 10% iallafall, om Örjan kommer till spets kör han på klockan sen antingen håller den eller inte. Det har vi sett 100 ggr. Jepson kör bästa hästen men galoppspår och tillägg, om felfri kan den bli svår. Men övriga tror jag den klår.
|
V6 - endast vinst vid 6 rätt
1: 4, 6 (7, 3) 2: 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12 (6, 3) 3: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 (7, 1) 4: 2, 7 (1, 3) 5: 2 Let it Go (8, 11) 6: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (3, 2) 2x9x7x2x1x10 = 2520 rader. All in på 6-rättspotten som vanligt! Och sätter vi den utan att någon favorit vinner kan det bli 7-siffrigt idag! God tur! |
Citat:
Vi får se helt enkelt. Lycka till om inte mitt sitter :) EDIT: Klart klockan är viktig men har du inte häst hjälper det ju inte. |
Örjan, så jävla kall och säker han är gubbtjyven! Synd man inte vågade spika bara.
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra start Stefan! Vet inte riktigt hur man vågar spika Erik efter hans otur? Stryrningar? Vad än det må vara senaste tiden..
Spikade Griff på en liten sido lapp, men enklare att spika när man kör för små slantar hehe. |
Citat:
Spännande nu! Jag har inga problem att gömma mig på toaletten för någratimmar! |
Citat:
|
Citat:
Jag stör mug oftast på att det ska spikas storlampor på alla möjliga andelssysten. Dock kändes din tråkig, men det kanske jag fåräta upp. Hänger hellre på ett spår, tid eller enbart kusk. T ex flippade jag när " alla åkte på Conrads Rödluva i ett årgångslopp". Det är så klart bästa vinstchansen men vi spelar völ för 2-5K för att vinna cash? |