Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V65 Solänget Lördag 100 Kr/Andel (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/36424-v65-solaenget-loerdag-100-kr-andel/)

Trinity 2019-07-13 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 627323)
Synd att ni inte är med på den stora när bara 21 st har överlevt o ni sitter rejält målat i sista tre:( stor chans på fem rätt på den bongen o femsiffrig utd.

Absolut, Hade kunnat ge bra betalt!
men nu spelade vi endast v6, Såg det innan start!

coolmanriver 2019-07-13 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 627324)
Kan bara hålla med dig! :)
Smoking får svara på din fråga..

Ähh skitsamma jag får alltid skit för att jag är så dum i huvudet o inte fattar att man ska spela V6 hela tiden men o andra sidan är man många som lirar så är det ju lätt o förstå varför.

coolmanriver 2019-07-13 19:49

Hehe nu missade jag loppet bara för man sitter här o funderar på annat.

viking90 2019-07-13 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 627328)
Hehe nu missade jag loppet bara för man sitter här o funderar på annat.

Samma här, eller ja satt o kollade på fiskefilmer på youtube :lol:
Fast inte lika intressant att följa loppen när lappen är körd :(

Trinity 2019-07-13 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 627327)
Ähh skitsamma jag får alltid skit för att jag är så dum i huvudet o inte fattar att man ska spela V6 hela tiden men o andra sidan är man många som lirar så är det ju lätt o förstå varför.

Var ju Amaerilde som gjorde det påståendet! :)
men nu kan det max bli 4 rätt på systemet..


Bara helt appropå, Tar mig en Öl, En Pilsner..
https://www.systembolaget.se/dryck/o...pilsner-143803
Tar min sista nu och går ej att beställa men lär komma fler på systembolagen som haft dem..
men den är fin om man vill ha en lägre alkoholhalt, Ligger på 4,2 vol %

Trinity 2019-07-13 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 627330)
Var ju Amaerilde som gjorde det påståendet! :)
men nu kan det max bli 4 rätt på systemet..


Bara helt appropå, Tar mig en Öl, En Pilsner..
https://www.systembolaget.se/dryck/o...pilsner-143803
Tar min sista nu och går ej att beställa men lär komma fler på systembolagen som haft dem..
men den är fin om man vill ha en lägre alkoholhalt, Ligger på 4,2 vol %

Fel av mig, Var så säker att de sa att nr: 4 vann!

coolmanriver 2019-07-13 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 627330)
Var ju Amaerilde som gjorde det påståendet! :)
men nu kan det max bli 4 rätt på systemet..


Bara helt appropå, Tar mig en Öl, En Pilsner..
https://www.systembolaget.se/dryck/o...pilsner-143803
Tar min sista nu och går ej att beställa men lär komma fler på systembolagen som haft dem..
men den är fin om man vill ha en lägre alkoholhalt, Ligger på 4,2 vol %

Var ju inte det som Amaerilde sade utan det har ju varit i andra sammanhang som folk gnäller hur jag lirar men de är ju bara att blunda för.
Ölen såg god ut:) o ni är väl med på 1680 kr lappen för fem om ni inte kört V6

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:01

Tvilling på 7 och 8 nu? Tror Josefin är med på fotot!

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:05

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 627333)
Tvilling på 7 och 8 nu? Tror Josefin är med på fotot!

Den vann t o m helt överlägset :D Synd inte 7 kunde följa med... men den där kändes som spelvärd, iaf på procenten, vinnaroddset var inte så magiskt!

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 627332)
Var ju inte det som Amaerilde sade utan det har ju varit i andra sammanhang som folk gnäller hur jag lirar men de är ju bara att blunda för.
Ölen såg god ut:) o ni är väl med på 1680 kr lappen för fem om ni inte kört V6

På V65 är det alltid V65 som gäller enligt mig, förutom när du gör en liten lapp på 8 rader och kanske mångbong som innehåller favoriter bara.

När det gäller V64 tycker jag alltid man ska spela V6. Det kan finnas enstaka omgångar när V64 är att föredra men de är så få att jag hellre spelar V6 rakt av utan att blinka men här är jag inte överens med många andra bra teoretiker.

Men på V65 är "alla" teoretiker överens om att V6 är att minska sitt eget värde!

coolmanriver 2019-07-13 20:14

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 627336)
På V65 är det alltid V65 som gäller enligt mig, förutom när du gör en liten lapp på 8 rader och kanske mångbong som innehåller favoriter bara.

När det gäller V64 tycker jag alltid man ska spela V6. Det kan finnas enstaka omgångar när V64 är att föredra men de är så få att jag hellre spelar V6 rakt av utan att blinka men här är jag inte överens med många andra bra teoretiker.

Men på V65 är "alla" teoretiker överens om att V6 är att minska sitt eget värde!

När jag spelar V6 då brukar jag spela flerbong oftast för då blir det sting på en 10 ggrs:) annars är det för sällan som jag sätter sex rätt helt enkelt.

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:16

Lär stå mellan 8 och 12 i sista! Känns som två helt överlägsna hästar! Blir det månne ett system som sätter alla rätt tro?

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:27

Rickard N Skoglund är ju ett skämt! Attackerar med så långt kvar av loppet när det sitter en häst som bara är i vägen i tredjespår. vad tänker han med? Han måste alltså ut i fjärdespår för att komma fram till täten. Och han verkade knappt förstår det när han attackerade för det såg inte smidigt ut! Trodde det vare n riktig amatör som körde den hästen när jag såg styrningen!

coolmanriver 2019-07-13 20:31

285 tusen kr på fem rätt hehe o ingen var kvar efter fyra avd.

AmaerildeRimfrost 2019-07-13 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 627340)
285 tusen kr på fem rätt hehe o ingen var kvar efter fyra avd.

7.11 system var kvar efter fyra avdelningar ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved