![]() |
Citat:
|
Många roliga ändringar i sista Mamba varit snack om länge de senaste å nu barfota också!
|
Citat:
|
Vad tycker ni i första avd då?
|
Citat:
|
Hur blir det i sista. Vem borde vinna? Jag tycker 8an och nån till som kan få loppet. Spets sitter 1 men jag tror inte direkt på den. Lås på 2,6,7,8? Eller gardera brett och hoppas på Steen i sista. Släpper Cash Crowe eller får Adrian dödens. Alla säger sitt förslag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så här kan det se ut 2,3,4,6,8 1,2,10 5,9,10,13,14,15 7,12 4 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 1800 kr |
Citat:
|
24 andelar sålda så halvvägs har vi kommit iaf;)
|
Citat:
|
E inte västerbonthenews i spets i femte o sen bara släpper till Adrian ?
|
Skulle man ha ballar av stål och spika 5an i femte i hopp om råtuff körning mellan 2 och 4 så skulle det vara super coolt .. hehe men det skulle man inte våga va?;) Skoja lite
|
Citat:
|
Citat:
|
Nej nu kör vi såhär! Går inte att ändra nu när vi är överens eller? Det får bära eller brista:)
|
Min favorithäst Calvin Borel kommer tillbaka efter vila men det ska väl inte gå på en gång att vinna?
|
Citat:
|
30 andelar nu;)
|
Det värsta skulle vara om vi förlorade för att vi ändrade och Juul vinner sista.
Alla får en spänning in till sista avd. |
Citat:
|
Vad tycker ni! Juul kommer väl backa ner sista i kön och sluta 2-3a typ har jag en äcklig känsla för.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lövgren i långloppet va tror ni om den ? Kan de inte va dags för seger !! |
Citat:
Eller spika 5 och gå hårt i de tre sista. Barfota på Yoda |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Han tror mest på 3 orbital ås zima Axe dräktig
|
Citat:
|
System
2,3,4,6,8 1,2,10 5 3,7,12 2,4,5 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 1350kr Jag vet att Adrian är bra och favorit men gör den om samma prestation som sist. Finns någon annan rolig i det loppet än 2,4,5? |
Lite nojig för 5an i andra oxå:)
|
Citat:
|
Kolla programraden på Face varann galopp.
|