V4 Örebro
Kollat igenom lite känns som två troliga men tråkiga spikar som borde vinna , kanske gå på bägge dem o heltäcka dem första två. 11 Order to Fly och 10 Eagle Hall
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-31a439e0ab48 48kr/andelen |
Hej
Kan läge att köra en av två...i avd. 3 och 4... |
Citat:
|
Nej...2 system...ett med spik i tredje och ett med spik i fjärde...
|
Citat:
|
Ok,
3,4 alla 1,11 alla 3,4 alla många Spik 10 Något sådant ... |
Testar också en V4 med spik på Uffe x2
4 Alla 4 1,2,6,7,10 |
I tredje lär det stå mellan 1,4,7,8,11 10an är en riktig kantboll men då blir man nog ensam.
Donna med Jorma är alltid intressant på Örebro. Men 11 slog ju nästan Lucifer Lane sist. Så den rundar väl utan problem. Men spets är spets på Örebro då du har en sund tanke där med låset. |
Give me Ten är ju rätt snabb ut så det kanske är 4 i spets nu efter strykningen. Och den va ju bra över 3140 på v86 sist och nu med Uffe.
|
I sista ser jag det nästan omöjligt att alla kan vinna.
1,2,3,6,7,10 är väl dom mest intressanta om man ska fylla på. |
Ja precis kan va den roliga skrällen med Uffe där !
|
Citat:
Tror du i första v4 ska jag spika 4an ? lr va har du för feeling ? |
Det finns ju bara 4 hästar som kan vinna och 4 kommer ju sitta i spets. Vad händer sen?
Kommer 3 i dödens för att göra det surt för favoriten? Kanske. 3,4,9,10 3,6,10,11,13 1,4,7,8,11 1,2,6,7,10 1000 kr Måste ju bantas? |
Citat:
|
V4
Inlämnat: 2019-10-03, 12:07 Jimmy Simonssons andelsspel Örebro Torsdag 2019-10-03 Start: 12:20 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 9 (3, 10) 2: 4, 6, 10, 11, 13, 14 (3, 12) 3: 1, 4, 8, 11 (7, 2) 4: 1, 2, 6, 7, 10, 11 (3, 8) 2x6x4x6 = 288 rader. 288 x 1 x 2,00 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Min kostnad: 576,00 kr x 1/12 = 48,00 kr Rättningskod: PFX JHJ DQR Blev lås i första ! Spets å slut på 4 om han får dämpa annars om 3 kommer o trycker så tar ja med smygkörande 9 som såg bra ut i värmningen vunnit tidigare med Jakobsson |
Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved