Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-16, 10:29   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 reducerat för 75 kr andelen via Tillsammans


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2CP6-MEVY-80214

Finns fortfarande platser kvar i laget för den som vill ha en andel om onsdagar och lördagar i reducerad form. Jag spelar som nämnt tidigare enbart omgångar som är av intresse genom antingen jackpott, starka drag eller idéer eller omgångar där jag känner att jag har en bra koll överlag och för ikväll blir det den sistnämnda anledningen.

Lutar väl åt låg utdelning så jag får "chansa" någonstans för att kunna få upp värdet. Kommer plugga på under hela dagen för att göra ett så optimalt reducerat system som möjligen.

75 kronor andelen och jag tar minst två andelar själv.

Häng på

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2CP6-MEVY-80214
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 11:08   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nuvarande rank av hästar. Vilka som sen ska med på ramen samt vilka som ska ha A, B eller övriga är inte klart ännu men har en skiss åtminstone. Då det ser ut som vi inleder rätt favoritbetonat så kommer jag ha krav på max en favorit av de lite större på slutet, det blir D-hästar. Kan även bli krav på minst en av de mindre betrodda också. Det svåra idag är att få ihop något som kan ge betalt.

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 13:38   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nio andelar tagna och för tillfället en spelkassa på 675 kronor. Öppet att ta en andel ända fram till 20.00 ikväll och under dagen uppdaterar jag med information i tankar.

Just nu har jag en tanke om att trots jag tror hårt på min rank och det ser "enkelt" ut i början vända hela systemet och gå på skrällarna i början. Dock har jag inget i slutet som jag verkligen tror på med streck runt 20-35% som kan vara en bra spik. Men ska man ha miljoner behöver man fälla de i början!

Svårt detta med åtta lopp. Ska man lita på sin rank och tro på sina lågprocentare eller ska man bara "hoppas" på andra lågprocentare där man egentligen inte tror på något annat än tre hästar? Försöker väga det så vi åtminstone har chans på hyfsade pengar idag! Möjligen trillar vi ner på 30-50K som lägsta utdelningar. Vill egentligen högre upp på V86! Därav tankarna om att max en av favoriterna i tre inledande får vinna. Men än så länge lutar det åt att vi går kort i fyra första avdelningarna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 13:59   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Testar att köra lite E-hästar i de tre första avdelningarna som är lågprocentare där max en av dessa får vinna. I sådana fall spikar jag Domestic Wibb som jag
tror mycket på och den ligger i rätt intervall för att bli en kanonspik ifall man vill ha bra del av kakan.

2, 5, 9, 7, 11
4, 2
1, 7, 8

Det är dessa hästar i de tre första som är aktuella. En sådan här dag skulle jag egentligen gjort två olika upplägg. Ett där man tror hårt på sin ranking och ett
där man ska fälla favoriterna i början och max en av dessa får segra. Mycket man vill och före har man några olika upplägg. Sen gäller det att välja
rätt - vilket inte blir så ofta.

Kan fortfarande vara lite halvt skogstokig vad gäller den här omgången nedan. Min ranking är grym men hamnar fel på någon spik och A-krav! Enbart för att
jag täcker upp med "chanslösa". 1500 kronor spiklöst den omgången så hade det varit hög sannolikhet att det suttit. Ingen hade åtta rätt! Så det är därför
jag blir lite putt ibland när jag klagar över stolpe ut

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-10-16 klockan 14:00.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 15:26   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Sakta men säkert rör vi oss framåt... många tankar fortfarande som jag benar ut. Global Winner har åkt bort nu åtminstone som ett steg!

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-10-16 klockan 15:28.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 17:43   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mycket ändringar fram och tillbaka. I nuläget lutar jag dock åt ett förslag som följer nedan. Dock är reduceringen på 97% vilket är på "tok för mycket". Så jag måste se ifall det ändå är körbart eller inte. Vill ju gardera upp lite i början ifall det nu tokskräller där och fäller alla som följer John!

Samtidigt vill jag gardera på friskt i slutet och gå kort i början för att sitta med bra. Dock vill man ju gå emot strömmen samtidigt när man ska sitta fint på det inför slutet.

Minst 2 A
Max 2 C
Max 1 E
Utgång på 6 Tangen Haap och 10 Missle Hill

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 18:44   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

15 minuter kvar ifall man vill hoppa på tåget redan från idag!

Just nu med 45 min kvar så har jag spik på Tangen Haap och Domestic Wibb. Utgång på Mellby Galanga och Missle Hill! Annars är det målat på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 19:22   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Utgång - Mellby Galanga och Missle Hill
Minst 2 A
Max 2 C
Max 1 E

http://travrattning.com/trav/2019-10-16/v86/rimfrost

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td