Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V6 Umåker (jackpott) 19.30 (8/11) - 7 kronor andelen (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38013-v6-umaker-jackpott-19-30-8-11-7-kronor-andelen/)

AmaerildeRimfrost 2019-11-08 16:22

V6 Umåker (jackpott) 19.30 (8/11) - 7 kronor andelen
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-f9f5c6a15792

Normalt håller jag mig borta från vardagstravet. Speciellt när det går på andra sidan jordklotet mot där jag bor ;) Men det var en liten jackpott med knappt en miljon i extrapengar och när jag kollade i sista avdelningen tyckte jag att jag hittade två intressanta hästar som jag vill låsa på. Ev lägger jag till ytterligare någon skräll där beroende på hur jag får ihop övriga lopp.

OBS! Ett system som lämnas in tidigt! Runt 18.30 (alternativt från mobilen lite senare).

Jag kommer inte bygga det för att maximera chansen till sju rätt (inte sex rätt heller!) utan jag kommer försöka få ihop ett system som kan gå för en rejäl slant i dag! Därav ratar jag favoriten i sista bl a! Att Ulf O ska upp på den ena av de jag just nu har gör den väldigt spännande.

Så för sju kronor får man 1/50 av systemet ifall andelarna tar slut dvs! Jag tar tio stycken själv!

Systemet går att se så for jag får dit hästarna! Små ändringar kan förekomma för att optimera systemet men inga drastiska ändringar. Grunden är att vinna pengar!

Tre kallblodslopp är ju inte optimalt men jag får hoppas extra mycket på turen där helt enkelt!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-f9f5c6a15792

viking90 2019-11-08 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 650128)
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-f9f5c6a15792


Jag kommer inte bygga det för att maximera chansen till sju rätt utan jag kommer försöka få ihop ett system som kan gå för en rejäl slant i dag! Därav ratar jag favoriten i sista bl a! Att Ulf O ska upp på den ena av de jag just nu har gör den väldigt spännande.

Så för sju kronor får man 1/50 av systemet ifall andelarna tar slut dvs! Jag tar tio stycken själv!


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-f9f5c6a15792

Synd hade varit skoj att vara med på en andel som prickar in sju rätt på V6 ;)

AmaerildeRimfrost 2019-11-08 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 650131)
Synd hade varit skoj att vara med på en andel som prickar in sju rätt på V6 ;)

Hahahaha! Kallblodsloppen fick mig väl ur balans :) Men det jag skrev stämmer ju faktiskt. Jag kommer inte bygga det för att maximera chansen för sju rätt då den borde vara obefintlig även om jag tar alla hästar i alla lopp :)

HuBBaBuBBa 2019-11-08 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 650131)
Synd hade varit skoj att vara med på en andel som prickar in sju rätt på V6 ;)

Det går inte att får 7 rätt på v64 ju! Hur tänker du????;)

viking90 2019-11-08 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 650136)
Det går inte att får 7 rätt på v64 ju! Hur tänker du????;)

Det är väl som vanligt, jag tänkte väl inte alls :rolleyes:

HuBBaBuBBa 2019-11-08 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 650138)
Det är väl som vanligt, jag tänkte väl inte alls :rolleyes:

Har du nåt intressant till ikväll då?
Känns som det inte kommer ge nåt mycket idag.

AmaerildeRimfrost 2019-11-08 17:10

OBS! Då jag byggt systemet med enorm potential så finns det även rader med som gör oss som ensamma vinnare. Av denna anledningen överväger jag att köra V64 trots att jag ej kommunicerade ut detta i första inlägget! Tröstpengarna kan alltså bli bra på det här systemet.

Är det någon som inte köper V64 så skriver ni här innan 19.30 och utan redigeringar så köper jag upp de andelarna. Hur vi löser det praktiskt? Vet inte... Skicka även ett PM med namn och hur många andelar ni tagit samt swishnummer. Så löser vi det trots lite krångel - och skulle vi sen vinna så får ni swisha(?) alternativt föra över pengarna till mig :) Annars jagar er till vägs ände :rant:

Ni som inte agerar är med på konceptet - vilket ni rent juridiskt hade varit ändå :) Men jag vill vara tydlig med mina upplägg så att man vet vad det är man plockar när det gäller mina andelar.

Annars ser systemet ut att vara klart. Möjligen kommer jag justera någon liten sak. I nuläget har vi endast med två favoriter. Mr Golden Quick kommer ju bara åka hem de 3700 meterna den springer. Det tillägget är inget att plocka och då får vi ta 45-50% där helt enkelt! Kan nog gå upp till 55% dessutom.

Övriga lopp är det en hel del chansningar och ett reducerat hade ju varit det korrekta men tycker det ser spännande ut om några galenpannor springer in i mål först.

Räknat på lite teoretiska utdelningar och de lägsta troliga ligger på runt 20 000 kronor vilket gärna hade spelats som V6. Men de som ger 1.4 miljoner är inte lika intressanta och då har vi likväl tuffare rader med dessutom så många rader med liten chans att pricka men ibland händer ju även det! Och det är ett relativt litet system så det funkar :)

Må nosen vara med oss ikväll vilket vi åkte på vad gäller galoppen i em! Hade varit 6K på satsade 300. Nya tag! Tror jag fått med de trevligaste skrällarna även om det fanns några jag fick lämna utanför.

Så jobba nu bort favoriterna i första samt i sista! Sen sitter vi väl bra på det om våra tvåhästarslås har räckt där.

viking90 2019-11-08 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 650139)
Har du nåt intressant till ikväll då?
Känns som det inte kommer ge nåt mycket idag.

Njae inte på Umåker, de tävlingarna får andra klura ut åt mig! ;)
Kollat en del på tävlingarna på Kalmar och hoppas 3 Cojito leder runt om i V5-1.

HuBBaBuBBa 2019-11-08 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 650142)
Njae inte på Umåker, de tävlingarna får andra klura ut åt mig! ;)
Kollat en del på tävlingarna på Kalmar och hoppas 3 Cojito leder runt om i V5-1.

Ska du inte köra ett andelsspel då?

HuBBaBuBBa 2019-11-08 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 650140)
OBS! Då jag byggt systemet med enorm potential så finns det även rader med som gör oss som ensamma vinnare. Av denna anledningen överväger jag att köra V64 trots att jag ej kommunicerade ut detta i första inlägget! Tröstpengarna kan alltså bli bra på det här systemet.

Är det någon som inte köper V64 så skriver ni här innan 19.30 och utan redigeringar så köper jag upp de andelarna. Hur vi löser det praktiskt? Vet inte... Skicka även ett PM med namn och hur många andelar ni tagit samt swishnummer. Så löser vi det trots lite krångel - och skulle vi sen vinna så får ni swisha(?) alternativt föra över pengarna till mig :) Annars jagar er till vägs ände :rant:

Ni som inte agerar är med på konceptet - vilket ni rent juridiskt hade varit ändå :) Men jag vill vara tydlig med mina upplägg så att man vet vad det är man plockar när det gäller mina andelar.

Annars ser systemet ut att vara klart. Möjligen kommer jag justera någon liten sak. I nuläget har vi endast med två favoriter. Mr Golden Quick kommer ju bara åka hem de 3700 meterna den springer. Det tillägget är inget att plocka och då får vi ta 45-50% där helt enkelt! Kan nog gå upp till 55% dessutom.

Övriga lopp är det en hel del chansningar och ett reducerat hade ju varit det korrekta men tycker det ser spännande ut om några galenpannor springer in i mål först.

Räknat på lite teoretiska utdelningar och de lägsta troliga ligger på runt 20 000 kronor vilket gärna hade spelats som V6. Men de som ger 1.4 miljoner är inte lika intressanta och då har vi likväl tuffare rader med dessutom så många rader med liten chans att pricka men ibland händer ju även det! Och det är ett relativt litet system så det funkar :)

Må nosen vara med oss ikväll vilket vi åkte på vad gäller galoppen i em! Hade varit 6K på satsade 300. Nya tag! Tror jag fått med de trevligaste skrällarna även om det fanns några jag fick lämna utanför.

Så jobba nu bort favoriterna i första samt i sista! Sen sitter vi väl bra på det om våra tvåhästarslås har räckt där.

Jag hoppar av direkt det sjunkande skeppet!!! Släpp av mig!!! släpp av mig!!!! ;) Kör som du vill ... vi litar till blindo på dig "Kapten" :)

viking90 2019-11-08 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 650143)
Ska du inte köra ett andelsspel då?

Faktiskt redan öppnat upp ett "Fredagsmys" andelslir ;)

https://www.sharps.se/forums/spela-a...smys-10-kr-st/

AmaerildeRimfrost 2019-11-08 17:33

OBS! Spelat som V64! Läs ovan!

V64
Inlämnat: 2019-11-08, 18:33
Johan Salomonssons andelsspel
Umåker
Fredag 2019-11-08
Start: 19:30
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 12 (4, 5)
2: 2, 3, 6 (1, 8)
3: 10 Mr Golden Quick (9, 5)
4: 7, 9, 11, 12 (6, 5)
5: 2, 4, 9, 10, 13, 14, 15 (1, 6)
6: 10, 11 (8, 4)

2x3x1x4x7x2 = 336 rader.
336 x 1 x 1,00 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Min kostnad: 336,00 kr x 10/50 = 67,20 kr
Rättningskod: RJN SHS FJL

AmaerildeRimfrost 2019-11-08 18:36

Underbar start! Bara fem kvar nu! Jobba!

SistaStallskriket 2019-11-08 18:36

Vacker start!! 11%! Snyggt lås! :clap:

Du steker storfavoriten i andra på tre? Gillar hur du lirar!

HuBBaBuBBa 2019-11-08 19:01

Där dog den drömmen;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved