Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V4 Galopp Greyville 8kr/andel (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38080-v4-galopp-greyville-8kr-andel/)

HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:34

tänkte spika 3an ...hahah det va min första häst.. det hade varit kaxigt

börjar det 3-8-5 så går jag och lägger mig:)

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 651438)
Då är det något märkligt med något för det stod 192 kr att lira för och det gick inte att göra större... måste varit något fel nånstans jag vet inte..?

Jag har aldrig haft problem med det du beskriver. Dubbletter och liknande spökar dock för mig ibland!

Men vad gäller ditt problem så brukar jag alltid ta visa andelsspel och sen ser du där vilka som tagit och hur många andelar som är tagna. Sen trycker jag på öppna kupong igen och så är jag tillbaka där jag komponerar systemet!

ExtremtRik 2019-11-13 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 651439)
Räckte att låsa första på 3 och 5 som jag sa ju :D

Var det det du sa?

Tyckte du talade om 1an.

Däremot jag sa 3an, men för sent antar jag, det var en replik på ditt surr om favoriten. :popcorn:

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 651435)
I första kan man ju tänka som amaerilde, personligen hatar jag alla favoriter och skulle välja nr 3 lite med Basses resonnemang att den gillar underlaget och nu byter från turfen..

Nåväl Bubbas system ser ju trevligt ut men var är idiothästarna, de som "ingen" tar med !?

Lycka till och i framtiden ska jag oxå köpa in :)


HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 651402)
Ja 3an kände jag va tidig när jag kollade och har han bara en häst till start är ju det rätt intressant.. kanske nöjer sig med bra pengar men vem vet.


:) fan att man inte chansspikade

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 651440)
tänkte spika 3an ...hahah det va min första häst.. det hade varit kaxigt

börjar det 3-8-5 så går jag och lägger mig:)

Det ser ut som du har nr 1 som förstahäst när man tittar på reserverna :D

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 651426)
Ett alternativ är ju att enbart låsa på 3 och 5 i första som det ser ut just vad gäller oddsrörelserna :) Mycket tankar och bara hoppas att de tre av sex tankarna man har som blir rätt är där roulettkulan stannar1

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 651442)
Var det det du sa?

Tyckte du talade om 1an.

Däremot jag sa 3an, men för sent antar jag, det var en replik på ditt surr om favoriten. :popcorn:

Ja, utav de "sex" alternativa möjligheterna en revolver har så gäller det ju att trycka av där det inte är ett laddat skott som drar rakt genom tinningen! Att spika nr 1, låsa på 3 och 5 eller strecka de fyra jag gjorde var tre av de där förslagen jag hade! Hade väl några till mer obskyra och inte lika klara tankar!

HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:43

Skulle valt bort favoriterna helt idag. Så här såg mitt lir ut ett tag om nu 5an är klar i tredje

Alla
2,8
5
Alla

Så jag hoppas att 5 vinner nu istället

ExtremtRik 2019-11-13 13:44

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 651446)
Ja, utav de "sex" alternativa möjligheterna en revolver har så gäller det ju att trycka av där det inte är ett laddat skott som drar rakt genom tinningen! Att spika nr 1, låsa på 3 och 5 eller strecka de fyra jag gjorde var tre av de där förslagen jag hade! Hade väl några till mer obskyra och inte lika klara tankar!

Äntligen en som hajar att tärningen är överlägsen :)

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 651447)
Skulle valt bort favoriterna helt idag. Så här såg mitt lir ut ett tag om nu 5an är klar i tredje

Alla
2,8
5
Alla

Så jag hoppas att 5 vinner nu istället

Hänger inte med? Du skulle valt bort favoriterna i dag? Hänger inte med... favorit i första var inte nr 1 utan det var nr 3 eller 5.. minns inte helt.. blev sjukt jämnt mellan alla de där hästarna mot slutet! Alla stod i mellan 5-6 i odds :D

HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 651445)
Det ser ut som du har nr 1 som förstahäst när man tittar på reserverna :D

lägger inte första reserver... dumt nog.. glömde tillochmed bort det på spiken.

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:47

Skojar de att värdet är 398 spänn? :o WOW!

HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:48

3an som vann va 8%

1an 43%

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:48

Tre hästar i andra som drar upp värdet till över 1000 kronor på mitt andelssystem! Heja Heja! Sen in med favoriten som inte kommer öka värdet mer än kanske 10-15% och sen gäller det att jobba in skrällen i sista så är man hemma :D

AmaerildeRimfrost 2019-11-13 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 651450)
lägger inte första reserver... dumt nog.. glömde tillochmed bort det på spiken.

Alltid egna reserver! Enda gången jag skiter i det är om jag kastar in 16 kronor i förströelse, när systemet tar (max) en minut att göra!

Annars är det alltid viktigt att välja vilka hästar man vill ha in!

HuBBaBuBBa 2019-11-13 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 651454)
Alltid egna reserver! Enda gången jag skiter i det är om jag kastar in 16 kronor i förströelse, när systemet tar (max) en minut att göra!

Annars är det alltid viktigt att välja vilka hästar man vill ha in!

helt rätt ... ska tänka på det... speciellt till v86an.. tack:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved