Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-13, 16:14   #106
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
äsch fel. borttagen text.

Ha en bra kväll Bubba, ska ta mitt årliga bad, du går väl ut på promenad antar jag


Har redan varit ute med hundarna .... skulle behöva ett varmt bad jag oxå men har bara dusch tyvärr...

så ont i huvudet ... tar på krafterna det här


och nu har man förbrukat all ork till det viktiga v86 och 13 miljoner i jackpot
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 16:21   #107
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg


Har redan varit ute med hundarna .... skulle behöva ett varmt bad jag oxå men har bara dusch tyvärr...

så ont i huvudet ... tar på krafterna det här


och nu har man förbrukat all ork till det viktiga v86 och 13 miljoner i jackpot
Helt osökt, jag brukar få ont i huvudet då jag har astigmatism, något jag inte blev varse om förrän för sex år sedan... då jag av en händelse gick till optikern och kollade synen.


Ja du behöver en promenad till för att hämta lite ork (vem gör inte det?)
Ha en bra kväll och jaga bort stressen o fatta genibesluten och ha sedan en jävla massa tur !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 17:35   #108
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Man kan tackla problemet med att faktiskt strecka sådana som tvåan i andra, låt vara att den inte är "lönsam" men EV +-0 lär den ju ändå ha och då eliminerar man lite varians om man "tar med den".

Vi har nog olika preferenser, jag nöjer mig inte med EV+ utan vill ha bort alla konkurrenter alltid

Edit: får väl förtydliga att det om att inte nöja sig handlar om att inte spika favoriten i tredje om nu någon trodde annat.
Ja, det finns nog många vägar som bär mot Rom! Så det finns antagligen inte bara en sanning vad gäller hur man får bort alla andra men klart att det finns fler vägar genom att plocka bort de två största favoriterna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td