Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V65 Åby 16/11 SNACKIS! 25 kr (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38139-v65-aby-16-11-snackis-25-kr/)

viking90 2019-11-16 17:12

V65 Åby 16/11 SNACKIS! 25 kr
 
Helt okej tävlingar ikväll på Åby med en V65a som höjdpunkt.

Tänkte vi skulle få ihop ett system här tillsammans med våra tankar om det är nån som har något att bidra med?

Spik? Drag?

25 kr andelen.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...0-cb4e96f95c4e

Måste streck för mig:

Avd1: 7 Quattro Töll , 11 Ibeliveinamerica

Avd: 4 Dali Pagadi, 7 Straight Flush

Trinity 2019-11-16 17:34

Har själv ingen koll men köpte på mig 4 andelar och litar på dig! :)
Ska försöka kolla efter och om jag finner något intressant, Så Hojtar jag givetvis till!

viking90 2019-11-16 17:36

Så som strecken ligger nu så är väl Snobben C.D en tänkbar chansspik?
Senast den testades i monté så var den 2:a i mål trots några galoppsteg tidigt i loppet och han nästan fram till vinnaren Ville Turf som är med i dag också men nu startar de på samma distans jämfört med senast när Ville Turf hade 20m tillgodo.

Va tror ni? Dock väldigt orutinerad ryttarinna vad gäller tävlingssammanhang

Dahle 2019-11-16 17:57

Panther Face har varit uppsnackad sista två. Kan vara dags nu

Dahle 2019-11-16 18:01

Viking
Du har inte glömt Straight F, hur kör han ikväll TS??
Dags för återbetalning;)

Trinity 2019-11-16 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 652280)
Så som strecken ligger nu så är väl Snobben C.D en tänkbar chansspik?
Senast den testades i monté så var den 2:a i mål trots några galoppsteg tidigt i loppet och han nästan fram till vinnaren Ville Turf som är med i dag också men nu startar de på samma distans jämfört med senast när Ville Turf hade 20m tillgodo.

Va tror ni? Dock väldigt orutinerad ryttarinna vad gäller tävlingssammanhang

Skulle nog avstå chansspik, Då ryttarinnan ej vunnit något lopp..
men som du säger, Då kan jag mycket väl hålla med.
Är då med på att chansspika Snobben! :)
Tittar man på tiderna, Så ska det vara en bra chans..

Allt räknas och jag har bara tittat snabbt, Gäller att kunna ändra sig! :)

viking90 2019-11-16 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 652292)
Viking
Du har inte glömt Straight F, hur kör han ikväll TS??
Dags för återbetalning;)

Haha jo precis, de börjar bli dyrt med den hästen men kan ju inte stiga av nu för varje lopp den inte vinner så kommer den ju ett lopp närmare vinsten ;):lol:

Han väljer väl att köra för sent kan jag tro :(

viking90 2019-11-16 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 652293)
Skulle nog avstå chansspik, Då ryttarinnan ej vunnit något lopp..
men som du säger, Då kan jag mycket väl hålla med.
Är då med på att chansspika Snobben! :)
Tittar man på tiderna, Så ska det vara en bra chans..

Allt räknas och jag har bara tittat snabbt, Gäller att kunna ändra sig! :)

De två betrodde har varit ifrån 2-3 månader så förhoppningsvis saknas det lite form där. Såg även att André Eklundh som tränar en av de betrodda 7 Water Puddle trodde hästen skulle få svårt att vinna mot en såpass bra som Snobben CD även om han varit före i mål när de möts tidigare...

Trinity 2019-11-16 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 652295)
De två betrodde har varit ifrån 2-3 månader så förhoppningsvis saknas det lite form där. Såg även att André Eklundh som tränar en av de betrodda 7 Water Puddle trodde hästen skulle få svårt att vinna mot en såpass bra som Snobben CD även om han varit före i mål när de möts tidigare...

Gå på det, Var ryttarinnan som var ett frågetecken för mig..
Och man måste ju våga för att vinna! :)

HuBBaBuBBa 2019-11-16 18:19

Första gången Snobben CD testar monté..
Tveksamt ... tider spelar mindre roll. 5an är den bästa Monté hästen i fältet enligt mig.

Men gör som du känner så klart.. dom kanske har testat monté på snobben? Spår 4 i volt och en Bergh häst. Kanske bara överlägsen? Nån som vet nåt?

viking90 2019-11-16 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 652299)
Första gången Snobben CD testar monté..
Tveksamt ... tider spelar mindre roll. 5an är den bästa Monté hästen i fältet enligt mig.

Men gör som du känner så klart.. dom kanske har testat monté på snobben? Spår 4 i volt och en Bergh häst. Kanske bara överlägsen? Nån som vet nåt?

Snobben CD har tävlat i monté tidigare, 2 gånger med 2:a och 6:a som resultat. Gången han var tvåa var man målfoto slagen av dagens motståndare Ville Turf som den gången startade 20m före nu på samma volt.

HuBBaBuBBa 2019-11-16 18:22

Vågat att spika där men om du har en ruggig känsla för Snobben så spika.. annars är det ju 5,7,4 där men tråkigt att låsa såklart och svårt att få med övriga skrällar då..lurigt

Dahle 2019-11-16 18:23

Kanske få med Beethoven i fjärde

HuBBaBuBBa 2019-11-16 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 652300)
Snobben CD har tävlat i monté tidigare, 2 gånger med 2:a och 6:a som resultat. Gången han var tvåa var man målfoto slagen av dagens motståndare Ville Turf som den gången startade 20m före nu på samma volt.

Då så.. då kanske det är dax för Snobben.

Har du känsla så gå på den

viking90 2019-11-16 18:24

Va tror vi om sista avdelningen?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved