![]() |
o fy fan vad jag skrek på 9an där!!!! trodde den skulle ta det... grattis basse!
|
11an i första och 11 i sista :)... hoppas den nu får behålla segern men det borde den men hade 9an vart tvåa hade man ju bett till gud att 11 skulle bli diskad
|
Jag som tänkte skriva om Demo. Hade ju den på V75 2013 när den vann och det var en annan 70%-are i loppet. Bra speed den hade då. Såg inte så kul ut längre nu som 11-åring, men nog fan vann den!
Bra utdelning i dag! Tradigt vi inte fick in den då det ändå var nästintill korrekt uppbyggnad. Kunde gått kortare i fjärde med facit i hand :) |
Uuugh. 9 var ju bra !!!
Hjärtat i halsgropen mitt på upploppet när det såg ut som 9 kunde vinna. Diskar de vinnare vinner 8 och man får ingenting.... Extra surt att 9 inte tog sig förbi 8 i så fall. Hade blivit ensam på 9 |
Citat:
|
Citat:
Med spik i fjärde hade jag garanterat satt V5. Kanske även på kort- men det kan jag inte svära på. Var ett tag inne på att låsa på 7,8 i fjärde. |
Citat:
|
v4an alltså:) inte v5 hehe
|
Conrads i sista ... är det inte typiskt Conrad att göra sådär ...köra i ljusets hastighet hela vägen och hoppas det tar han till månen... som att han inte har nån kontroll på hästen hehe
|