Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V5 Jägersro 19.15 (17/12) - 10 kronor andelen (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38575-v5-jaegersro-19-15-17-12-10-kronor-andelen/)

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 16:18

V5 Jägersro 19.15 (17/12) - 10 kronor andelen
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-d4d8cee2afbf

Jag testar en liten V5 till Jägersro i kväll. Lämnas in oavsett antal andelar.

Just nu har jag mest spanat lite ytligt och hittat lite halvintressanta hästar. Systemet kommer ta form allt eftersom. När något nytt dyker upp försöker jag även uppdatera här med aktuella tankar om hur jag tänker bygga ihop systemet!

Kan Grande Diva Sisu göra lite själv i första? Kan Hector Greenwood leda runt om i andra? Kan Cojito vara en spik i sista trots Håkan Danielsson?

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-d4d8cee2afbf

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 17:32

Tror jag kommer avstå Grande Diva Sisu i första då värmningen inte sa så mycket. Såg bra ut på både 3 och 4 där. Dock är jag ju halvt allergisk mot favoriter.

Har inte kunnat läsa på omgången lika väl som jag önskat då det blivit skytteltrafik mellan dator och wc :D

Men ska försöka jobba oavbrutet fram till inlämning nu :D

HuBBaBuBBa 2019-12-17 17:37

7an då? Tooma hästarna?

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 657631)
7an då? Tooma hästarna?

Tittat på den också (EDIT: Missig Tooma alltså). Nu läste jag en intervju av Nordström och han verkade segersäker. Usch! Ibland tänker jag att lotto är mindre bekymmersamt :D

Kan bli spik på Global Wireless i tredje nu. Men jag skiftar så mycket just nu så jag vet inte var jag ska fastna!

HuBBaBuBBa 2019-12-17 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 657632)
Tittat på den också (EDIT: Missig Tooma alltså). Nu läste jag en intervju av Nordström och han verkade segersäker. Usch! Ibland tänker jag att lotto är mindre bekymmersamt :D

Kan bli spik på Global Wireless i tredje nu. Men jag skiftar så mycket just nu så jag vet inte var jag ska fastna!

Gå på din egna känsla fullt ut :)

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 17:47

Så snabbt det kan skifta. NU har jag tre spikar. Hector Greenwood! Minns ju hur den gick nu men har helt glömt bort det innan de visade det på "tipsen". Är ju verkligen en nästagångare. Dock vet ju alla det och de nämnde den. Dock är det V5 och inte lika påpassad som en V6-häst hade blivit. Visst, Bankrobber men va fan - ibland strular det från bakspår!

Sen Global Wireless - men det är mest för att den är mest trolig av Untersteiners två betrodda. Kanske ska jag leta upp fler här?

Sen är det Cojito i sista som kan gå en 12-tid och vem ska slå den då? Men det är feeeeeeeel kusk!

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 17:57

Det finns ett preliminärt system klart nu! Kan mycket väl bli att det blir det slutgiltiga. Endast tio andelar tagna men det stör mig inte. Känns lite som resten av hästarna bara är "slöseri med streck". Ska dock gå igenom en gång till då jag inte hittat så många dunderskrällar som jag normalt önskar - dock så är det två spikar som inte är favoriter så det kan ge rätt skapligt utan någon favoritseger. Med en favorit hade jag dock gärna haft några 2%-are!

Nu har vi en styck 1% och en styck 3% men övriga är över 10%. Inte helt likt min stil men V5 och hela potten kommer åtminstone delas ut och det hela i bästa potten :D

Synpunkter mottages dock tacksamt sista minuterna nu!

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 18:07

Två "sena" ändringar. Det är min reptilhjärna som frågade min icke existerande del varför jag streckar favoriterna i de lopp jag garderat. Ska vi vinna får vi satsa på de större pengarna och 12K kände inte reptilhjärnan var nog så nu har vi två andra hästar än favoriterna i första och fjärde avdelningen.

Antagligen skiter det sig här men skulle det bli fem rätt nu kommer min reptilhjärna bli helgonförklarad :D

Motsätter sig någon det så får jag fråga en tredje och mer opartisk del va den säger. Den som mer baseras på logik och liknande. Den som egentligen är grunden för spelandet :D Men ibland är det kul med praktikanter!

På 56 rader sitter den ju i dag skriker känslolivet :D

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 18:10

Då hopas vi att Greta Garbo gör jobbet i kväll och ser till så vi får en hel symfoni tillbaka!

V5
Inlämnat: 2019-12-17, 19:09
Johan Salomonssons andelsspel
Jägersro
Tisdag 2019-12-17
Start: 19:15
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 8 (7, 4)
2: 1 Hector Greenwood (9, 3)
3: 1, 4, 8, 9 (5, 6)
4: 2, 3, 5, 6, 7 (4, 1)
5: 2 Cojito (1, 6)

5x1x4x5x1 = 100 rader.
100 x 1 x 1,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Min kostnad: 100,00 kr x 5/10 = 50,00 kr
Rättningskod: TWJ DTL MLQ

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 18:18

Hur ska Lövgren kunna vinna den första V5-avdelningen? Så säker start och det ser inte toppen ut. Chanslös mot Nordström.

Just nu är det enkelt att säga - jag borde spikat Nordström. Vinner den kan man säga - vad var det jag sa. Vinner den inte säger man bara, kolla, vi hade vinnaren på systemet! Vinner nu favoriten (eller fel skräll) så får man bara beklaga sig :D

Helgardering i försvar :D

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 18:28

Jahopp - vad säger vi om första vinnaren då? Relativt bra för oss ändå. "Favoriten" (den blev endast andrahandare?!?!?!) togs bort och en tänkbar spik som var tvåa till 30% vann inte. Skrällen saknades men 14.86% känns ändå bra.

Var ju det jag såg på värmningarna att den glänste bäst av de fem som man kunde se...

Jaja, bara 20 rader kvar men det är ju tre "säkra" vinnare här :D

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 18:42

KLAPP KLAPP KLAPP!

Uhrberg må vara gammal och med risk att drabbas av demens var femte lopp (har sett honom sitta och sova märkligt ibland) men i dag verkade han ha bra hjärta som pumpade runt blodet bra. Enkel seger. Dessvärre steg hästen en jävla massa procentenheter på slutet! Åtminstone från knappa 20% till 22.5% :D

Bara tre lopp kvar och endast en spik. Hur ska vi kunna missa fem rätt :D

HuBBaBuBBa 2019-12-17 18:45

Fin spik... den har han vunnit med från spets på kort tidigare:)

HuBBaBuBBa 2019-12-17 18:46

Bara 10 andelar :) mer att dela på

AmaerildeRimfrost 2019-12-17 19:02

Våra hästar kör mot varandra.. de tre som borde vinna samt den som sitter tredje invändigt1 Jobba nu!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved