![]() |
Andelsspel V75 & V4 Bjerke 30/12
Slutsålt både v4 & V75;
Thats all |
Systemet är inte hugget i sten:drunk: det kan bli mindre än andelskostnaden oxå men förmodligen kommer systemen till V4 & V75 att ligga på andelspriset åt nåt håll
Ett förtydligande bara i fall om nån undrar varför det blev mindre ex. På V4 systemet där mitt utkast just nu är på 720kr Systemen på V75 & V4 är inte synliga än jag vill sova på saken först andelsspelet till charlottenlund la jag x-antal timmar på och körde det sedan i badkaret men då jag har mycket gratis i Norge nöjer jag mig inte med det utan kommer att finjustera under morgondagen och det kommer ni att kunna följa då då systemen byggs upp Thats all |
13 & 14 andelar kvar
|
Nu har jag sovit på saken och tittat igenom loppen en gång till det ser verkligen spelvärt ut på förhand till bjerke ikväll både på v4 & V75 finns ? För vissa streckfavoriter på förhand och jag ska snart börja med systemupplägget
|
Andelarna till V75 slutsålda finns 9 andelar kvar på V4 jag låter det skvalpa på annars köper jag upp dem i samband med inlämningen
|
Lämnas in senare med facit i hand då öronen stod rätt ut på mig då jag tittade genom streckfördelningen å förhandstipsen som ligger ute till morgonen så skulle jag kanske spelat reducerat eller ett större system idag men jag gör mitt bästa på både v4 & V75 tror ni som är med får valuta för era penningar������������
|