Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V4 Vaal 8krs (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/40315-v4-vaal-8krs/)

zimonzzon85 2020-03-26 08:19

V4 Vaal 8krs
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-6141ecb615e8

Blir vi 50 så blir de gånger 3 liret :)

Basse 2020-03-26 08:44

tror du gör rätt som spalar lite mindre system ggr 3 idag.

ATG har flyttat V4 till lopp 1-4 för att passa våra lunchsändningar. normalt lägger de V4 Sydafrika i de sista 4 loppen och där är det alltid de bästa loppen samt handicapper i högre klass = jämnare lopp med fler bra hästar med vettiga vinstchanser.

Idag ligger som sagt V4 i Vaals 4 första lopp och det är 4 Maidenlopp och inte handikapplopp. det skiljer en hel del på de bästa och de sämsta hästarna på V4 idag till skillnad mot när V4 består av 3-4 handikapplopp.

I första avdelningen är det "work riders" lopp - dvs de som rider hästarna i jobb men inte har riktiga jockeylicenser. Det finns en del av dessa work riders som är halvproffs och duger mot "riktiga" jockeys med i loppet - dessa får även de bästa hästarna att rida i lopp som detta så första avd borde bli rätt favoritbetonad.

Även de övriga avdelningarna är ganska favoritbetonade. Går det utanför de mest spelade i ett lopp kan det nog bli ok utdelning - 1-2K , då är det gött med ggr 3 spelat:evilgrin39:

tror man skall spela ungefär som du lagt upp det idag:thumbup:


själv är man lite deppad för Sydafrika pausar all galopp i MINST 3 veckor efter dagens tävlingar. Som tidigast öppnar de 18/4 igen men det kan skjutas upp om corona situationen blivit värre - vilket allt tyder på att den blir ett tag till :-(

zimonzzon85 2020-03-26 09:01

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 678299)
tror du gör rätt som spalar lite mindre system ggr 3 idag.

ATG har flyttat V4 till lopp 1-4 för att passa våra lunchsändningar. normalt lägger de V4 Sydafrika i de sista 4 loppen och där är det alltid de bästa loppen samt handicapper i högre klass = jämnare lopp med fler bra hästar med vettiga vinstchanser.

Idag ligger som sagt V4 i Vaals 4 första lopp och det är 4 Maidenlopp och inte handikapplopp. det skiljer en hel del på de bästa och de sämsta hästarna på V4 idag till skillnad mot när V4 består av 3-4 handikapplopp.

I första avdelningen är det "work riders" lopp - dvs de som rider hästarna i jobb men inte har riktiga jockeylicenser. Det finns en del av dessa work riders som är halvproffs och duger mot "riktiga" jockeys med i loppet - dessa får även de bästa hästarna att rida i lopp som detta så första avd borde bli rätt favoritbetonad.

Även de övriga avdelningarna är ganska favoritbetonade. Går det utanför de mest spelade i ett lopp kan det nog bli ok utdelning - 1-2K , då är det gött med ggr 3 spelat:evilgrin39:

tror man skall spela ungefär som du lagt upp det idag:thumbup:


själv är man lite deppad för Sydafrika pausar all galopp i MINST 3 veckor efter dagens tävlingar. Som tidigast öppnar de 18/4 igen men det kan skjutas upp om corona situationen blivit värre - vilket allt tyder på att den blir ett tag till :-(

Tack basse för infon :) Va tror du om min spik i andra ?

Basse 2020-03-26 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av zimonzzon85 (Inlägg 678300)
Tack basse för infon :) Va tror du om min spik i andra ?

Systemet utsålt så jag kan inte gå in och se raden nu - vilken hade du som spik

1 eller 8 ?

1 slog 8 sist men 8 har 3 kg mindre vikt idag.

8 har gjort 2 starter och bart bra tvåa i bägge starterna - har inte torskat på dålig skalle utan för att det funnits en bra till i varje lopp - 3 KG mindre vikt idag och på pappret skall det räcka för att hålla undan för 1 Magogo.

MEN 1 Magogo vann med en imponerande spurt senast och var påpassad på toton i loppet som var debut för hästen. 1 är den som kan ha mest utveckling i sig.

Jag har svårt att sära på dem - 8 är en frontrunner som med säkerhet är med i striden - 1 gör sin andra start och spurtade i kapp 8 i sin debut och kan vara ännu bättre idag.

zimonzzon85 2020-03-26 09:23

V4
Inlämnat: 2020-03-26, 10:23
Jimmy Simonssons andelsspel
Vaal
Torsdag 2020-03-26
Start: 12:15
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 12)
2: 8 MYNAGE (1, 4)
3: 1, 2, 11 (5, 10)
4: 1, 4 (2, 3)

8x1x3x2 = 48 rader.
48 x 4 x 2,00 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.
Min kostnad: 384,00 kr x 10/50 = 76,80 kr
Rättningskod: LCW XQN MRF

zimonzzon85 2020-03-26 09:25

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 678302)
Systemet utsålt så jag kan inte gå in och se raden nu - vilken hade du som spik

1 eller 8 ?

1 slog 8 sist men 8 har 3 kg mindre vikt idag.

8 har gjort 2 starter och bart bra tvåa i bägge starterna - har inte torskat på dålig skalle utan för att det funnits en bra till i varje lopp - 3 KG mindre vikt idag och på pappret skall det räcka för att hålla undan för 1 Magogo.

MEN 1 Magogo vann med en imponerande spurt senast och var påpassad på toton i loppet som var debut för hästen. 1 är den som kan ha mest utveckling i sig.

Jag har svårt att sära på dem - 8 är en frontrunner som med säkerhet är med i striden - 1 gör sin andra start och spurtade i kapp 8 i sin debut och kan vara ännu bättre idag.

Sorry redan lagt ! Bara hoppas det håller ändå nu då :)

Basse 2020-03-26 09:33

Citat:

Ursprungligen postat av zimonzzon85 (Inlägg 678304)
Sorry redan lagt ! Bara hoppas det håller ändå nu då :)

inget fel på den spiken:thumbup:

8 är ju den som jag är säkrast på att den är med i striden och 28% just nu är bra på den - lycka till:)

zimonzzon85 2020-03-26 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 678305)
inget fel på den spiken:thumbup:

8 är ju den som jag är säkrast på att den är med i striden och 28% just nu är bra på den - lycka till:)

Tack Mannen :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved