Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-30, 11:42   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Solvalla Andelsspel Trion två till antalet under lördagen


Slutsålt å inlämnat

JAg har nog inte alla hästar hemma

Triospelet under elitloppshelgen brukar omsätta över miljonen

Jag kan visserligen göra en flex men roligare om vi är fler som vinner

Det är två lopp som jag tror det kan komma en "skalle" idag och fdå har jag valt ut de två loppen att snurra en Trio och spela för höga odds

Lopp 8 där lyfter vi bort Björne han får inte bli etta eller tvåa och så var det bra med det jag tycker det är höjden av otur om han ramlar in bland de två första i det loppet

[B][B]Trio Andel lopp 8 /21
UTsålt


Lopp 11 Harpers alla tror att Björne eller fransmannen vinner det vill jag syna och det gör vi med en Trio

[B]Trio Andel lopp 11/30


OBS detta är ett test då jag är solokvist idag lämnas bara in om det blir utsålt jag har tagit 10 andelar men värt att vara med då det finns pengar att hämta då omsättningen i helgen på trion kommer att vara i zenit

Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-30 klockan 14:54.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 12:32   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Trodde faktiskt inte att det skulle gå och sälja ut andelsspelet på trion men andelspelet till trio lopp 8 såldes ut bra teamwork

Andelsspelet till lopp 11 får skumpa på tror att det blir utsålt om vi sätter trion i lopp 8 vilket jag tror vi gör men där lämnar jag inte in triospelet om inte alla andelar säljs ut

Jag har plockat 10 andelar och nöjer mig med det

Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-30 klockan 12:34.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 14:40   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

10 andelar kvar för inlämning jag låter det skvalpa på och ser vad som händer å fötter Jag kommer inte att tjöta på nåt mer
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td