![]() |
V4 Kalmar 12.20 (6/7) - 5 kronor andelen
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-2e3a994f79f6
Lämnas endast in vid minst 48 andelar! Andelsspelet är endast för den som tror på en dubbel Ebbinge/Engwerde i dag! Helmålar andra och fjärde avdelningen. Risk dock att utdelningen inte blir så bra ifall Untersteiner bara vinner sista som det är upplagt för men skrällar har skett förr. Finns ju även en viss risk att Ola Samuelsson vinner tredje men jag lägger hellre äggen på andrahandsfavoriten här! https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-2e3a994f79f6 |
Fixade det ;)
|
V4
Inlämnat: 2020-07-06, 11:58 Johan Salomonssons andelsspel Kalmar Måndag 2020-07-06 Start: 12:20 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Jonah Vredebest (5, 8) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 1) 3: 4 Jessy Schermer (7, 1) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (3, 8) 1x12x1x10 = 120 rader. 120 x 1 x 2,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Min kostnad: 240,00 kr x 12/50 = 57,60 kr Rättningskod: KXT PHK XQM |
Snyggt upplägg och med spikarna hemma är det bara att jobba in någon utanför 3,8,11 !
|
V4 satt! Grattis alla som tog en eller tjugosju andelar :claps:
Nu tar vi fram voodoodockorna och gör allt vi kan gör att jobba in hästen som ger bäst betalt i avslutningen! Sätt nålarna i Untersteiners häst så det blir dubbla galopper och diskvalifikation! |
Ger den under 2112 hade det med facit i hand lönat sig att lägga de 240 kronorna på en dubbel hos Svenska Spel till oddsen 2.00 och 4.40 som de två spikarna hade ungefär!
Men nu ska ju JF Sånna komma med en dunderskräll så blir det lite tårta i dag! |
Nålarna fungerade åtminstone!
|
Vi kan inte klaga på att nr 7 vann! Ett av de bättre och sannolika alternativen. Dessvärre många som hade den kontra nr 1 som var streckad i paritet!
Hade dock förhoppningar om Sånnahästen som satt rygg ledaren men den slocknade helt! Tack ni som var med! 69 kronor andelen betalade V4 i dag! |
Snyggt lirat! :claps:
|
Tack för kaffet Amaerilde!
:thumbup: |
Citat:
|
Citat:
:skamsen: |
Grattis. Det gäller att ha flyt med lopp att hästarna är friska, kuskar vakna för att det ska bli vinst. För det mesta är det ju stolpe ut. Bra spikar om än med liten marginal men det struntar ju kontot i. Sen gäller det att det händer något i övriga lopp. Lätt hänt att man deppar ner sig efter rader av misslyckanden, ock att man sen blir för feg den gången man har läge för bra pengar.
|
Citat:
När man sen har en längre flytperiod finns det inget som stoppar en. Gäller att lära sig förlora för att kunna vinna som en kamrat sagt (kopierat från någon annan). Men det är mycket marginaler som måste klaffa för att det ska bli betalt! |
Raden var dock underbetald som jag misstänkte när t ex nr 1 hade gett mer än det dubbla. Någon hade klart för sig på nr 7 i sista verkar det som. Den borde alltså gett 4679 kronor i dag ifall jag baserar det på hur strecken var fördelade! Möjligen fler som gick på en dubbel Ebbinge dock som drog ner det lite (25% ner)!
|