![]() |
Citat:
Lite kul att min skrällvarning 3 Ornate lyckades ta tredjeplatsen. Stod i 101 ggr som vinnare |
Citat:
|
Nu får vi jobba bort 2,3 i nästa
Glädjande att 2st som jag rankade som A rensar lite iaf - 5 & 1 Men bäst är såklart om 7 eller 4 vinner andra. 4 verkar de sena spelarna ute på liksom mina drag 5 & 1 |
Känns ju lite overkligt att ha pekat ut 5 raka förstrankade som levererar.
De 3 sista vinnarna i Sydafrika och de 2 första vinnarna i England:lol: 1 Battash var ingen bragd att hitta men ingen av de andra 4 vinnarna var favoriter hos Bookies. Ny gäller det att jag slår bookie igen då de verkar helt ense om att 1 Zamaani vinner nästa lopp. Jag har streckat 3 andra och hoppas mitt flyt idag håller i sig. Skulle inte vilja byta streck i tredje. |
Citat:
|
Hmm, vinnaren störde nr 2 ganska ordentligt där va?
|
Suck Bookies fick rätt men 1 Zamaani störde 2:an i mål kraftigt när den bröt ner och snodde spåret för 2 Parotti som höll god fart men fick starta om efter störningen medan 1 kunde hålla samma momentum hela vägen....
Synd att de sällan diskar i England :-( Tror 1 för behålla sin vinst men jag är inte säker på att det är rätt dömt. 2 måste ha haft chans att vinna utan störningen... |
Citat:
|
Citat:
Typiskt, spelade för lite. kanske skulle lagt en femhundring:) |
Verkar inte ens ha varot någon protest i loppet:cry:
Attheraces har redan gått ut med resultatet |
Otroligt trista eventuella värden inför sista V4.
1 Zamaani fick helt enkelt inte vinna idag. Med 2 eller 3 som var 2:a och 3:a hade utelningarna vart lite roligare i sista . I alla fall om det skräller till i sista nu. |
Även om det inte gick i dag så var det rätt ta bort favoriten när vi hade en 74% spik i första.
|