Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-04, 06:46   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 galopp Durbanville tisdag 15:10, Catterick 1715


Slutsålt lämnas in senare

Jag har hittat en helt klar på Gatterick oxå provar en slaskkupong dit oxå

Spelstopp 17:15

[B]V4 Andel Catterik/9

Stryker dom min spik lämnas det inte in om den inte blir struken sent vill säga




Duranville Slutsålt lämnas in senare

Uppe med tuppen som det verkar

Jag är inte sämre att jag kan ändra mig provar idag igen till Sydafrika igår var vi och högg på 3 rättsutdelning då det var omöjligt att få med den som vann i V4-3 streckad på 0,89%
Jag har eller tror mig hittat några roliga vinnare till i eftermiddag
Vi provar och blir det pannkaka då släpper jag Sydafrika direkt

[B]V4/10

[B]V4/6

[B]V4/5

Jag har köpt minst 10 % i de andelsspel som jag lägger ut som vanligt

Senast redigerad av joppe59 den 2020-08-04 klockan 07:55.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-04, 10:49   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 Duranville sönderstruket och jag har nu lämnat in men totalt blev systemet på drygt 450 kr så då kostar varje andel betydligt mindre då det var 3 system
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-04, 11:51   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
V4 Duranville sönderstruket och jag har nu lämnat in men totalt blev systemet på drygt 450 kr så då kostar varje andel betydligt mindre då det var 3 system
Verkligen Sönderstruket.

Favoriterna i flera av loppen ser starka ut. Blir nog låg utdelning eller jättehög om de kommer en oväntad vinnare i 2 av loppen som "alla" spikar.
I går var ju en sån omgång där just dagens största föll men resten var förhållandevis lätta vinnare - det blev 1 vinnare igår.

Variera men utgångar som du gör kan vara rätt melodi.

Lycka till på andelsspelet

Själv passar jag eget andelsspel just i dag då jag innerst inne tror på en ganska favoritbetonad rad.

_______________________________________________

Till England ser det svårare ut - sista avdelningen i Catterick känns helt omöjlig med 14 startande och lägsta klassen - det är nästan så att de i V4:4 inte skulle platsa på Göteborgs Galopp
översätter man formtalen så har de 14 hästarna Svensk Formtal mellan 63,7 och 67,5 . otroligt jämnt och INGEN har visat ett vettigt resultat på evigheter.

5 Swaffham Bulbeck är dagens "market mover" i England och har hyffsad statistik i häcklopp där hästen vunnit 2 lopp och tagit plats 5 ggr på 11 försök.
i vanliga "Flat race" har hästen vunnit 1/10. kommer ut i ny träning hos B Ellison som är mer av en häckloppstränare än slätloppstränare men det måste vara fina rapporter om träningsrundor då hästen rasat från 15ggr till 4ggr i odds.

jag är inte övertygad om den hästen och hade nog streckat alla eller alternativt de 7 minst streckade och hoppats på tokskräll.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td