V65 Åmål 25/9 - 18kr
Jag prövar V65 Åmål och kör samma taktik som på V64 igår (som satt)
Spik direkt i avd 1. Spelas som vanlig V65 SLUTSÅLD V65 Inlämnat: 2020-09-25, 12:31 Basses andelsspel Åmål Fredag 2020-09-25 Start: 12:45 Kostnad: 864,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Furderud Prinsen (2, 9)12 Furderud Prinsen 18% - 44 kr 2: 2, 3, 4, 7 (1, 6) 2 Clear as Mud 6% - 373kr :clap: 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 13, 14 (11, 10) 5 C.E Pimpim 2%-6 591kr 4: 3, 4, 10, 11 (5, 1) 3 Mr Brilliant 9% - 53 790kr!!!! 5: 2, 4, 10 (3, 9) 2 Leo Leo 69% - 81 003kr 6: 6, 9 (14, 1) 1x4x9x4x3x2 = 864 rader. 864 x 1 x 1,00 kr = 864,00 kr. Totalt: 864,00 kr. Rättningskod: PAY DAY NOW lycka till! |
Spiken inne! :clap:
Furderud Prinsen var helt överlägsen:) |
Citat:
|
Citat:
Snyggt gjort. Jag spelade en liten flerbong för att jag trodde det skulle bli lätt. Snyggt att hitta skrällen i sista:thumbup: |
Hoppas 2 vann nu för oss :clap:
|
Citat:
|
BOOOOM!
Skönt att min diss av favoriten 1 var rätt. Ännu skönare att 2 Clear as Mud vinner andra till 6%!:clap: Den fick vi med för att jag ratade 1;) |
Grym start!
Vilken fantastisk form du har kompis! Nu jobbar vi! :KO: |
2%
värdet 6.600 efter tre! :KO: |
:claps:
Citat:
|
Du är het nu Basse. :claps:
Som vanligt hann man inte köpa. Går snabbt åt |
Grymt ! Dock åkte jag nu på 3 hästar :(
|
Kanonstart för systemet!!:clap:
Hoppas det håller hela vägen nu! Det kan bli riktigt bra det här om det håller |
Citat:
|
Ojojoj, Underbart bra start! :)
Hjälper till och hejar in systemet! :clap::claps::KO::moneybag: |
Yes, Snyggt! :)
|
54K and counting!
:KO: |
Wow det här har startat Brilliant:lol:
|
16,73st andra att finta bort i de sista två loppen.
Lär inte vara många av dem som har nr 10 i nästa... 3%! GOGOGO! :KO: |
Trodde 10 Suckpoint CC skulle vinna när de var i utgången av sista sväng....
Så blir det galopp:-( Vi hade vinnare och värdet 81K |
Citat:
|
Citat:
Jag stod upp och skrek här på kontoret (hemma alltså!) :KO: |
Håller ju på att tvätta men detta är ju så spännande...
|
Galopp i ledning:cry:
|
Citat:
|
Suck.
Kändes aldrig nära efter Galoppen på 6 Carlos Lennon.... Men felfri hade nog CL haft bra chans:cry: |
Sjukt snygg lapp kompis och vilken spänning vi fick.
Precis som du säger så hade det varit riktigt spännande med Carlos i ledning. Hade hållit länge... Nåväl, 5,5lax in på femmorna. :hattenav: Keep up the good work! Snart sitter den stenhårt! :KO: |
5 530kr inspelat på systemet
2 galopper som stoppar oss från att bli ensamma idag. 10 Suckpoint CC galopperar början på upploppet med tillsynes krafter kvar att kunna utmana favoriten om vinsten 6 Carlos Lennon spetsar men galopperar i ledning. När det väl strulade för både 1 och 14 så borde en felfri Carlos Lennon haft bra chans. Spännande vart det i alla fall. Det gäller att ha medflyt hela vägen. I alla fall inte otur. Man får ladda om inför V64 i kväll. Men lite jobbigt känns det allt. Hur ofta börjar det så perfekt som det gjorde i de fyra första idag? Är nöjd med spikformen och hoppas få bra betalt snart:thumbup: |
Riktigt snyggt tippat, Synd att du inte fick sätta 6:an...
men bra att du valde att spelade V65 och grattis till vinsten! :clap: |
Stort stort Grattis :clap:
|
Citat:
Helt rätt tänkt, Gäller ej att gräma sig utan istället se hur rätt ute man var... Gäller nu att hinna köpa några andelar av din V64, Som lär snabbt ta slut..Möjligen V6 ? |
Citat:
Tror storfavoriten vinner sista men jag ska försöka komma på någon kreativ lösning för övriga 5 avdelningar |