Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V75 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/45625-v75-halmstad/)

mr_stylez 2020-12-17 23:01

V75 Halmstad
 
Tänkte såklart köra ett andelspel på min favoritbana Halmstad! Här (och Solvalla) som mina största vinster inkommit genom åren!

Andelarna kostar 50 kr styck. Ju fler jag säljer ju större system= Större chans till Miljonerna!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...aDaxIOzaEdtg==

Lagnamn : Mrstylezgoesforthewin

Omgången ser svår men intressant ut och har hittat flera tidiga skrällbud.

Untersteiners hästar presterar alltid bra på hemmaplan och dem har nog laddat för lördag!

Min stora idé är Pastore Bob i gulddivisionen.
Under 4% på en hemmahäst/spetshäst i guld tackar man inte nej till!

Finns enbart två hot, nr 1 som körs av pappa Peter, den släpper välvilligt till nr 3 här.
Och såklart storfavoriten Nadal Broline. Men den har hunnit bli 10 år, endast ett lopp i kroppen efter lång frånvaro och närmast garantidödens här om Goop satsar framåt...
Att procenten då ska vara 65%-4% mellan Pastore och Nadal är :lol:

Johan tyckte loppet blev helt fel sist, den går bra i spets, ingen förutom Nadal kan sätta upp tempot här och Björn Goop kanske nöjer sig med andra lr tredje utvändigt i anda starten efter vila, då får Pastore Bob bestämma tempo själv i spets.


Andra kul skrällar jag hittat hitills:

Avd 4 nr 13 Global Benchmark. Absolut toppform enligt Johan U, fast med allt sparat sist, vann mot bra hästar näst senast.. Under 2% just nu!

Avd 5 10 gambit Brodde. Går jämnt och bra hela tiden. Gillar lång distans.Trivs i Halmstad. Går fint med skor. Kan få bra draghjälp här. 2%! Tackar!

Avd 7 12 Randemar RD. Riktig superskräll att avsluta med. Mycket bättre form än raden. hemmahäst för Peter Untersteiner. Fast med sparat senast.
Går alltid med skor. Kan rygga favoriten 10 då den går på i spåren på slutvarvet.
En halv procent just nu.... kan det vara miljonhästen? Den kommer med på vårt system iaf!

Fyller på med mer info efter hand om vilka som jag tror på här.
Formen är fin,stolpe ut flera ggr på slutet.
Nu kör vi!:clap:

mr_stylez 2020-12-18 18:49

Uppdatering!

Då 6 Nadal Broline blivit nedstruken ett spår till perfekt femtespår känns det dumt att ta bort den. Så blir nog lås i guld 3-6 så säkrar vi hem den avdelningen :)

Lutar mycket åt spik på Wild Love i avd 6. Ska ha jättechans med värsta hotet struken och mindre fält att runda.

Favoriten i avd 4 nr 5 ska bara fällas. Yngst i fältet, en start i Sverige, ovan voltstart, kan bli omstarter.... nej den måste garderas.
2 Jättebra bud till galet låg procent här är nr 3 och 13 som båda har helt ok vinstchans med rätt lopp!

I avd 2 är både 1 oh 8 tidiga skrällbud från fina smyglägen, säg rygg ledaren och tredje inner. Skräller dessutom ofta i den typen av lopp.

Nu ska pengarna in! =)

mr_stylez 2020-12-19 10:40

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...aDaxIOzaEdtg==

Systemet som det ser ut just nu!

Får gärna ihop tillräckligt med andelar för att spela det i nuvarande författning.
Annars blir det avd 7 jag bantar det ngt i.


2 roliga lås i början där inte favoriten är med i ngt av dem.
Hoppas på spets och slut i guld på Pastore Bob!
Jobbar in skräll i avd 4 och 5 sen så blir det spännande införslutet =)

Miljonerna ska in, sista köp kl 14!
Välkomna!

linfre 2020-12-19 13:01

Nej! Missade med några sekunder :p Gillar raden, stort lycka till!

mr_stylez 2020-12-19 23:07

Sammanfattning :

Det började tyvärr dåligt avd 1. Goop hade fått ordning på nr 5 nu körde den ända in i kaklet på 2140 med, vek sig inte en tum och var bara bäst.
Hade den som förstareserv och min nr 6 kom in som tapper tvåa, men det räcker som bekant inte!

Avd 2 så vann nr 1 före nr 9 (som gick in som reserv då nr 5 ströks). Så här var jag mer med på noterna! Starkt av nr 1 att kontra hem segern!

Avd 3 låste jag på spets och bästa hästen, 3 och 6. Det brukar funka, och de kom också tvåa och trea, men Dragster kördes perfekt av Erik A, och kunde spurta förbi till slut, superform på denna och skorna verkade inte påverka heller. Imponerande!

Avd 4 så vann trist nog favoriten före tappre nr 3 som jag hade med som jätteskräll till 1 %! Mycket synd med de marginalerna, men så är travet. Rätt på lappen iaf.

Avd 5 vanns av halvskrällen nr 3, jag hade alla hästar utom en så här ville jag ha bort favoriterna 5 och 11, vilket man lyckades med.

Avd 6 spikade jag 10 Wild Love. Den gjorde ett tappert lopp ute i spåren, låg sist då den fick gå på och fick för långt fram mot 2 bra motståndare denna gången tyvärr! Får den 13s position istället så vinner den, men, inget att göra åt!

Avd 7 vanns av halvskrällen nr 4 Zio Tom Jet från spets, en av mina favorithästar så den var med! (som borde köras i spets oftare då den är grym därifrån, tränaren och kuskarna envisas med att den ska köras bakifrån och ges smygresor, vilket är helt fel)


4 rätt kan inte betraktas som godkänt, men det är små marginaler, mina hästar var 2a, 2a,3a och 2a i de lopp jag missade..

Nästa gång ska den sitta! :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved