Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V75 Torsdag Axevalla vi går för miljonerna!! 100 kr andelen! (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/45956-v75-torsdag-axevalla-vi-gar-foer-miljonerna-100-kr-andelen/)

mr_stylez 2020-12-30 20:28

V75 Torsdag Axevalla vi går för miljonerna!! 100 kr andelen!
 
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...aDaxIOzaEdtg==

Tillsammansnamn: Mrstylezgoesforthewin

Dags för årets bästa omgång, både pengamässigt och spelmässigt, över 80 miljoner till en ensam vinnare och det ska såklart bli vi!

Hela systemet kommer vara utformat för att ta vi ska kunna bli ensamma!
Jag tippar inte för att vi ska ha 7 rätt och vi ska vinna 500 kr/Per person...

Nej Miljonerna ska in, och omgången ser otroligt intressant ut med massa roliga drag till väldigt låg procent!

Jag har läst på ca 10 tim hitills, är färdig med Avd 1 2 3 och 7. Så de är ifyllda på systemet. Läser på de avslutande 3 avdelningarna ikvll/inatt och följer såklart den sista infon imorgon innan inlämning!

Känner mig väldigt stark i de 4 lopp jag läst på och ett par av de bästa skrällarna där är :

Avd 1 Nr 1 Hastyshadeofwinter och 9 Pastorns Lady, 3% båda två.
Avd 2 Nr 7 Worrywart (2%) och 14 Leon Zon (4%)
Avd 3 Nr 11 Dr Bufyglien 0,4 %!!!!! (Dagens bästa skräll, spurtstark, felfri kan den lätt ta detta, perfekt rygg i nr 10 att följa här med sista 800 m) HÄR ska miljonerna hämtas!



Andelarna kostar 100 kr st för att vi ska få ihopa ett slagkraftigt system. Kul om vi kommer upp i 30 andelar iaf!
Nu KÖR VI!!

GOTT NYTT ÅR ALLA:drunk::cheers:

yoozoo 2020-12-30 21:29

Ensam vinnare kan jag gott vara med och dela på, tog 2st!

mr_stylez 2020-12-30 23:55

10 andelar sålda, bara att köpa på!
Avd 6 kvar att analysera, lägger upp sammanfattning sen hur jag tänker om loppen :)

Kan säga redan nu att 9 Sharp Dream blir ngt av omgångens drag för mig, otroligt bra procent från perfekt smygläge, man tackar!!

mr_stylez 2020-12-31 11:38

Min rank i alla loppen samt korta tankar:

1:
Rank:
A: 11,12 10
B: 2 1 9
C: 15,5,6,8,7,14,4,3,13.

11 och 12 sprngspår tillägg, kan komma bra på de direkt, starka och tål gå i spåren om så krävs med. Axevallas upplopp gynnar dem.
10 Behövde loppet senast, bättre distans nu, rycktussar o norskt huvudlag! Går från 7e till tredjerankad för mig efter den infon.

Kan bli lås på dessa tre.
Får jag råd tar jag B-gruppen med.
1 och 2 har lägena, men kan bli spetsstrid där vilket inte gynnar dem till slut. Kommer ngn av dem enkelt till spets kan de absolut hålla hela vägen! 9 går bra på vintern, bättre och bättre form och kan spurta, till låg procent är den aktuell. Övriga får väldigt svårt.

Avd 2:

Rank:
A: 5
B: 3,14,7,10,1 6 8
C: 13,4,9, 11,12,15

Här hänger det lite på om nr 3 ska svara nr 5 lr ej från start. Har inte hört vad Kusken själv säger (offensivt lagd, kör gärna i spets) så får avvakta mer info där.
Får 5 spets enkelt så lär den vinna, får den svar är det många bakom som kan ta det!

3 Kan absolut vinna från spets, lr rygg ledaren här, fin häst , men hur påverkar skor?
Spårn 6 7 8 alltid tidiga i spårtrappa, här är det 3 kapabla hästar som alla kan vinna, särskilt nr 7 spurtade sylvast näst sist. Senast passade inte banan, kommer den bra på det här blir den farlig över upploppet.
14 mötte bättre hästar än dessa senat på V75, gick väldigt bra då efter att ha blivit dragen sist, får den draghjälp här kan den spurta ner allt till låg procent.
1 är rätt startsnabb, Jepson är grym från början, kan nog häca i spetsstriden inledningsvis iaf, men bör nöja sig med rygg på iaf 5an här. Kan vinna!
10 är högt streckad, men bäst i spets enligt tränaren som även var osäker på form, skulle kollas sent kunde ev. strykas sa hon, så det låter inte optimalt där.
Kommer med på kapacitet som sista häst.

Avd 3:

Rank:
A 1,11 12
B: 2,5,6
C: 3
D: 4,8,9,7

Spännande lågnlopp där min stora skrällidé kommer!
I Agruppen har jag tre hästar
1 är startsnabb och bör ta spets, bra chans därifrån utan tryck. Oprövad på distansen dock och därför ej spik.
Min idé nr 11 Dr Bufyglien är väldigt spurtstark av sig. För 4 starter sen gick den runt hela fältet via 4espår sista 400 meterna, vädigt bra insats. för 3 starter sen var den duktig 2a bakom en Untersteinerhäst som fått bestämma i spets, gick inte att begära mer.
Sen 2 raka galopper och därmed helt bortglöm nu.
Felfri får den rygg på 10 lr 12 här (troligast 12) och kan fälla allt på det långa upploppet.
0,55% är galet bra!
12 är min tredje A-häst, går bra hela tiden, 3 raka segrar med krafter kvar, Kontio upp nu är kuskplus dessutom! Låter som att den tåls att köras offensivt, går säkert på i god tid och kan mycket väl ta ner ledaren isf, tror denna är tuffare häst. Riskerar dock att dra fram 11 lr10.

B-gruppen består av starke o distansgynnade nr 2 Henri Sisu som vait lite sjuk sen senast, vinstduglig om full form.
5 har fin form och är startsnabb, kommer den förbi 1 från start kan den släppa till nr 6 och få perfekt resa (lr till nr 1 såklart), rygg ledaren har det skrällt från många ggr på slutet i V75, se upp här!
Nämnde nr 6 är en fin stark häst som gillar distansen. Sämre sist, men det fanns orsaker enligt tränaren, är den bra igen som vid segrarna och till och med kan få överta spets blir den svår att ta ner för alla här.
Nr 3 kan komma med, obesegrad på Axevalla, fin form, osäker på hur distans funkar, tas med om jag får råd som sista streck.


Avd 4-7 kommer strax!

mr_stylez 2020-12-31 12:10

Avd 4:

Rank:
A: 7
B: 1,2,12,4,5,6,8
C: 10,11,15,3,9,14,13


Här är nr 7Ready Trophy oväntat lågt streckad, trodde den skulle bli favorit. Given A-häst och trolig spik för mig!
Går bra hela tiden, behövde loppet senast enligt tränaren då de siktat hit till denna starten ska vara bättre nu. Startsnabb, bra kusk i form, kan nog köra sig till spets tidigt här!

B-gruppen består mest av framspåren (utom nr 3) som synes, de flesta där har finfinform och är alla kapabla att skrälla med rätt resa. Särskilt 2 och 4 är intressanta till låg procent därmed hög ranking.
Från bakspår strecka säven favoriten 12 som är mycket bra men får svårt från springband, kan få vida spår första 500 och det tar på krafterna.. Skulle Urbergh pricka perfekt o komma före 7 från start och köra mot spets har den givetvis jättechans att vinna. Men inte troligt scenario.
sistastreck är nr 8. Skor är minus men den är stark, håller farten bra och går jämna 14tider oavsett 2140 lr 2640 m.. blir det tempo på loppet är den farlig till fin procent.


Avd 5:

Rank:
A: 1
B: 6 2,4,3
C: 8,5,7,9,11,10
D: 12

Vilket härligt lopp! Här lär det bli full fart hela vägen!

1 Dark Roadster bör hålla spets och får A-rank på det. bra vinstchans därifrån, tål tuft tempo dessutom då han gärna springer på själv i det med.Vinner utan toktryck.
Nr 4 blev dock hetsig sist och tränaren sibylle Tinter medger att hon tror det blir samma igen, och att det kommer bli hårt tempo, vilket bjuder in övriga i loppet.
Skulle hon få den lugnare än senast lr den av ngn anledning gör bort sig, så kan nog nr 1 deiflera hem detta i eget tempo.

I B-gruppen förutom nämnde nr 4, så har vi favoriten 2 Uncle Töll, som är stark och snabb och i fin form! Riskerar dock att få gåpå först i 3spår här och dra fram konkurenterna då det ska attackeras, samt att den missgynnas lite av skor. Inget jag litar på som favorit.
3 och 6 är båda tidiga då de har riktigt bra form och är väldigt bra hästar. 3 är konstant osäker dock och kan hoppa när som helst. 6an kör Sibylles Pappa Klaus Kern, som är känd för full fart framåt-kusk. Här lär han knappastköra så då dottern lär sitta i dödens med nr 4 och pressa för fullt redan, utan han väljer nog mer avvaktande upplägg för nr 6 Opalis som är väldigt spurtstark med bra resa, vilket den bör få här.
Rankas först i B-gruppen pga den löjligt låga procenten, 0,79% just nu är obegripligt faktiskt. Likbördig vinstchans med 2,4,3 här och den får gärna sitta!

Övriga i C-gruppen kan alla vinna med högt förmodat tempo och rätt resa, så de tas också med på systemet för fint värde!
12 ska dock vara chanslös från sitt spår med skor på.

Avd 6:

Rank:
A 1,9
B: 2,7,6
C: 10,11,5 12
D: 3,4,8

Här kommer omgångens bästa lås!

1 Zeta Kronos var otroligt bra senast, pressade si till spets i en 08öppning (tuffa papper i december) och vann ändå lätt.
Perfekt läge nu och håller högst troligtvis spets här, superchans därifrån och Goop spikar själv i björnkollen. Hans tips ger jag vanligtvis inte mycket för, men då han spikar sig själv brukar han ha underlag för det.

Det som kan fälla 1an här är att det finns 2 superstarka konkurenter med i nr 6 och 7 som vill ha högt tempo på medel för att kunna vinna. En av dem lär gå upp i dödens tidigt och trycka hela vägen, och anar jag rätt är det inte alls otroligt att 7 kommer dit först och att Bergh ändå laddar framåt med nr 6 i tredjespår, för ännu tuffare tempo.
Då kan en spurthäst komma in i matchen och den hästen är nr 9 Sharp Dream!

Den behövde loppet sist, gick väldigt neddövad då, nu plockas det bort enligt Johan Untersteiner, och Axevallas upplopp och högt tempo i loppet passar denna damen perfekt.
Kan ta rygg på nr 1 från start och får som sämst tredje invndigt här, på Aevallas upplopp kommer det nästan garanterat luckor och får hon fritt säg 200 kvar tror jag det smäller till bara.
Till otroligt fina 3%!! så bildar den lås med favoriten och hur loppet än blir kört ska en av dessa 2 vinna. Nu jobbar vi in 9an här inför sista!

I Bgruppen hittar vi nämnda 6 och 7 som såklart båda kan vinna om 1 har en sämre dag och även 2 Gina Mearas som bör få rygg ledaren här och kan utmana därifrån. Dock 5 ggr mer streckad än nr 9 och därmed blir den bara B-häst. helt klart värst emot dock.

10 Velegance var för övrigt favorit senast mot nr 1, helt tappad nu, men var sämre med skor och kunde inte alls utmana då, tror det blir samma denna gången.



Avd 7:
Rank:
A: -
B: 7,1,15,11,6,2,12 8
C: 9,5,10,3
D: 14,4,13

Ett väldigt kul och svårlöst lopp avslutar, sådana här lopp borde man ha fler av, gärna alltid som V75-7!
På lång distans gäller det att sitta på innerspår och två stycken som gör det är nr 1 och 7 i detta loppet. Båda är startsnabba, framförallt nr 7 och dessa båda kommer få väldigt bra resor samt har riktigt fin form OCH låg procent. Tackar!! Me dlucka spurtar ngn av dessa hem det tror jag.
Vem som ön tar spets av dessa släpper nog till nr 6 lr 2 som bör vilja ta över båda två.
6 är startsnabb och är preppad inför uppgiften enligt tränaren, bör ha bra spetschans här ! Kan absolut vinna därifrån.
15 är kanske landets starkaste häst, tror den har bra vinstchans om den styrs på tidigt. Offensivt nu Urbergh! Från dödens tar den ner ledaren här det är jag säker på. Ofast körs den dock defensivt och för sent (till min plånboks förtret)
11 är en som alltid kös offensivt dock! Duktig häst,väldigt bra i guld näst senast, kommer den smidigt fram till dödens här kan den mycket väl bara vara bäst, 2 av 2 påAxevalla med. Men tränarkörd nu och sämre senast gör att den får stå tillbaka i rankingen som favorit.
2 Timo Lane är väldigt duktig och gillar distansen! Skulle den kuppa sig till spets här så har den faktiskt bra vinstchans. Voltstart spår 2 talar dock inte för detta.
12 Vagabond Bi har gjort ett otroligt 2020, inte onstigt om den är lite på retur. Ändå bra sist Bakom husse Boko som var fin för dagen. med bra ryggar sista 800 här kan den städa av fältet på ren kapacitet. Givet streck.
8 Waikiki Silvio går jämnt o bra hela tiden. Vinner sällan men alltid bra, Goops formstall och fina tider hela tiden. Till löjligt låg procent ska den med!

B-gruppen kan alla vinna med rätt resa (9 för högt strecka, rankas därför hit, A-grupp annars) och tas med om jag har råd!

mr_stylez 2020-12-31 12:12

Så gick mina tankar om omgången, hoppas ni vill vara med på systemet!

Flera hästar till 3% lr mindre har fin vinstchans sitter 1-3 sådana så är miljonerna hemma!
Uppdaterar senare hur slutgiltligt system blir!

mr_stylez 2020-12-31 13:49

Sista chansen att köpa! Stänger kl 14!

Systemet klart se länk! :)

mr_stylez 2020-12-31 14:11

Spel lagt:

V75
Inlämnat: 2020-12-31, 14:05
Mrstylezgoesforthewins andelsspel
Axevalla
Torsdag 2020-12-31
Start: 15:00
Kostnad: 2 688,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 9, 10, 11, 12 (15, 5)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14 (13, 4)
3: 1, 2, 5, 6, 10, 11, 12 (3, 4)
4: 7 Ready Trophy (12, 2)
5: 1, 6 (2, 4)
6: 1, 9 (2, 7)
7: 1, 6, 7, 11 (3, 15)

6x8x7x1x2x2x4 = 5376 rader.
5376 x 1 x 0,50 kr = 2 688,00 kr.
Totalt: 2 688,00 kr.

linfre 2020-12-31 17:49

Bra rad med klockren spik, så tack för vinsten och chansen på de stora slantarna. Var inte långt borta idag :hattenav: Gott nytt år!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved