Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-16, 07:59   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Jägersro 16.20 (16/1) - 10 kronor andelen - hemmabana och jackpott


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-d46c6b88fa8d

Trots spelpaus så kunde jag till sist inte låta omgången med jackpott på hemmabanan vara orörd. Så i går startade jag med att börja spåna och skapa en start på systemet.

Kommer inte lägga alla de timmar jag brukar när jag spelar reducerat, utan det blir en mer intensiv genomgång och ett matematiskt system istället. Jag begränsar det till 1000 rader så det blir ett klart mindre system än normalt en sådan här omgång. En kompromiss när jag har paus.

I nuläget är inte så mycket klart men ett lås på springspåren i första avdelningen samt spik på Björn Goop i fjärde kan vara något jag går på då jag tycker det är spännande procent på dessa.

Jag är fortfarande i startgroparna och ska försöka uppdatera tråden med jämna mellanrum under dagen!

10 kronor andelen och jag tar själv minst 20% av systemet!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-d46c6b88fa8d
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 08:41   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vad gäller avdelning fyra så lutar jag mer och mer åt ett lås på Björn och Conrad. Nu tycker jag inte det är optimalt var Ornello startar. Tveksamt om Björn släpper men samtidigt tror jag inte Björn vill försvara spets i för högt tempo för då kommer han inte stå till mål och de på 40 meter bjuds in helt. Björn är för skicklig för att köra bort sin häst från ledningen här.

Kommer Conrad tror jag Björn nöjer sig med rygg och över tre varv kommer de här vara med i absoluta segerstriden. Procenten tror jag kommer öka något på båda, så kanske 12% på Björn och 17-18% på Conrad? Så klart inte lika roliga procent som i skrivande stund, båda kring 9%.

Dubblar jag ovan nämnda lopp behöver jag hitta en annan tänkbar spik - eller ska det bli spiklöst kanske? Gulddivisionen skulle kunna bli en spik på Gareth Boko men procenten på Pacific Face är så lockande att 5% kan jag inte blunda för. Dyrt att dubbla och vips tänker jag "reducerat är så överlägset". Men kan Conrad ta två i dag är frågan...

Fokus kommer ligga mycket på hemmakuskar. Kanske lite nostalgi men minns när jag var 12-14 år och satt på Halmstads travbana och åkte i första V65 (dåtidens V75) trots sex hästar av tio startande. Övriga fem lopp satt dock klockrent men jag hade redan "gett" upp efter första avdelningen. Så när jag tittade på kupongen efteråt så insåg jag att det blev totalt dryga 15 000 kronor och extra retfullt att åka på sex hästar (dvs 60% av startfältet). Den gången var det idel segrar för Halmstad och Jägersro nämligen! Får bli lite patriotisk nu nämligen!

Uppbyggnad i nuläget är följande med antalet hästar per avdelning.

I: Lås på två hästar (2)
II: (4-6)
III: Lås på två hästar (2)
IV: Lås på två hästar (2)
V: (3-6)
VI: Helt blank både vad gäller antal och vilka i nuläget
VII: Lika blank som i föregående vad gäller hur många samt vilka

2*5*2*2*5*5*1=1000
2*4*2*2*3*10*1=960
2*6*2*2*5*2*2=960
2*4*2*2*3*3*3=864

Får se hur det slutar eller om jag tar en helt ny båt och gasar vidare med. Kan ge ohyggligt bra med endast någon favorit eller ingen nämligen - samtidigt som vi inte få med de där 1-4%-arna riktigt. Må uppbyggnaden träffa i dag!

Fokus, lopparkiv och intervjuer kommer att läggas i de avslutande loppen där jag känner mig mest blank. Kanske bara borde följa John här...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 08:50   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Klart irriterad att det i nuläget är två strykningar i guld. Jag har ju ratat Nadal Broline helt från sitt startspår som favorit men nu försvinner två hästar ur fältet (även om det är bakspårshästar) så är det inte lika svårt för Björn att hitta en vettig position. Usch, det här ställer till de för jag vill inte sitta på 35% och 40% i guld även om en på 5% kommer med också.

Små saker som man knappt tror kan påverka förändrar verkligen förutsättningarna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 09:03   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jori Boko i andra avdelningen har jag svängt på ett flertal gånger nu. Tycker det är en duglig häst och har bra startsnabbhet. Men frågan är om den kommer dit och i så fall ifall den får sitta i fred. Jag tvekar på båda dessa sakerna och då känns det relativt kall, men skulle den köras i spets tror jag det är en lämplig spik.

Behind Bars gillar jag men har bränt mig på den dubbla gånger nu och senast var den väl sjuk. Kort lopp nu från spår 12 lockar inte även om jag tror det kan bli lite körning i loppet - för den som får en bra position av de bättre som inte offrar sig kommer ha klar fördel.

Ser så enkelt ut ibland men sen kan man göra det hur svårt som helst med alla funderingar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 10:24   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det börjar ta sig allt mer efter två timmars rätt hårt pluggande med olika scenario.

V75-1: I nuläget står jag kvar på låset då det är springspår och de borde komma bra på det med Kennedy i trolig spets. Tveksam ifall någon vill sätta upp tempo då. Night Brodde hade varit spikförslag på auto men nu från ett - enligt mig halvkrångligt spår - så tycker jag inte 20%+ är motiverat och det är avslag deluxe. Samma sak gäller för Franklin Face vilket gör att det inte finns så mycket mer intressant på startvolten. Och blir det inget tempo kommer bakspårshästarna få göra lite för mycket själva. Fortune Mearas står på tur men att öka kostnaden med 50% för den är inte aktuellt i nuläget. Zoko Lane och Global Unspoked är svårbedömda av mig och jag tackar spårgudarna att de startar där de gör. Extremt troligt med tvåhästarslås som står kvar.

V75-2: Det finns några spetskandidater och för att göra det enkelt för mig så tänker jag inte lägga mer tid på att analysera vem som sitter i spets, ifall den får sitta i fred och vem som eventuellt får en bra position där bakom. Det är för mycket som behöver stämma för att hamna tillräckligt rätt på det. Jag hoppas mest att det inte blir heltokigt för alla fyra streck här. På tur står Solkattens Ferrari från spår sex men det får räcka med en häst från Mantorp här. Högst troligt att vi står kvar på fyra hästar även om jag låter dörren stå lite på glänt.

V75-3: För att få ihop systemet mot slutet (där jag fortfarande velar och har mig) så väljer jag att halvera kostnaden (tillfälligt så klart) genom att spika Gareth Boko! Det vore tjänstefel just nu till den här procenten, men den kommer sluta som favorit till runt 40%. Jag får köpa det då jag inte kan lägga halva kostnaden på en häst som får tugga i spåren eller i dödens över lång distans. Conrad sitter högst troligt i spets efter några hundra meter och allt annat än spik på ett relativt litet matematiskt får anses som tjänstefel just nu. Spik till 95% sannolikhet.

V75-4: Jag går mer och mer ifrån mina tidiga tankar här - rätt eller fel återstår att se. Men Björn kommer ju sitta i spets med garanti (utan galopp). Conrad tycker Ornello är hans sämsta segerchans för dagen även om den så klart inte är dålig. Vad betyder det? Ska han inte testa mot spets? Låter han Björn sitta i fred så kan ju Björn vara en spik trots allt. Men man vet aldrig med Conrad och siktar inte han fram så kan Steen Juul komma tidigt och då tror jag att Björn också släpper. Men det är för många frågetecken för mig at reda ut och jag får försöka spela "safe" här och strecka lite olika scenario så slipper jag räkna för mycket själv. Just nu tre hästar med vilket borde räcka länge men det kan komma med fler hästar här. På tur just nu är First One In, men börjar jag strecka fler så är ju alla med nummer 11-15 intressanta pga den låga streckprocenten. Fortfarande öppet och det är väl runt 50/50 ifall jag håller på tre eller streckar på med fler hästar här.

V75-5: Hur ska jag bedöma Zeta Kronos? Senast underpresterade den och troligt att den kvävde sig själv. Så var står den i dag och hur sätter vi in 30%+ där? Känns ju inte som en kul procent men hade jag vetat att den har bibehållen form så är det ett spikförslag. I nuläget så får jag stå över trots att det luktar spets. Men det är svårt bakom och jag hoppas mest att en av de fyra som just nu är streckade kan få nosen först i mål. Svårt att se så många scenario och vem som ska göra vad. Kan Ingves ta spets så ökar chansen enormt för en av mina här. Samtidigt kan vem som helst vinna och de som är längst bort från att komma med är Frances Yoda och D'laina. Övriga är aktuella och det är streckprocenten som till sist kommer avgöra vem eller vilka som kommer med ifall jag utökar loppet. Lite 50/50 här också ifall det tillkommer något.

V75-6: Stora frågetecken fortfarande. Cargo Door med barfota och bevisad form hade så klart varit spikaktuell. Björn spikar sig själv med den tyske hästen. Är den lika bra som segerprocenten visar? Oerhört svårbedömd. Copacabana gillar jag ju och då den fick en skitstart senast med tung öppning i spåren och sen en uppgiven galopp pga psyket gör ju att jag inte glömmer bort den för det. Under 1% just nu och vid större gardering ska den med. Även här är egentligen alla hästar aktuella och det blir lite streck efter matsäcken här. På ett större reducerat hade samtliga kommit med där 4 och 6 blivit A. 1, 7, 10 och 12 som B och övriga som C. Kan landa var som helst här och jag hoppas någon timme till i eftermiddag räddar upp loppet åt mig.

V75-7: Taxi Out ska med om det blir tre streck eller fler. Kan bli ett lås med den också för hästen måste vinna någon gång ju. Men har bränt mig en hel del på den så snart kan jag inte bli mer bränd. Spik är ju aktuellt på en del systemuppbyggnader helt klart även om det känns svårare när man har fler spelare med på systemet - och det är inte logiskt! Men jag är inte tillräckligt stark i min tro och på ett eget litet för 54 spänn hade det mer känts som att jag köper lotten. Oxidizer har jag jättesvårt att sätta in och det är inte så intressant med ett ekipage från Axevalla/Solvalla när det avgörs på Jägersro. Kan vara bästa hästen men gillar den att springa med skor i förhållande till övriga här? Bravo Santana från annat spår hade varit given men nu är det upp med varningslampan från de här spåren på Jägersro. Eller går man helt emot och ställer krav på minst två från spår 8 i auto... :/ Har inte fått ordning på loppet ännu och har ingen riktig öppning heller men jag vill strecka på vad vi har råd med. Kommer till sist styras av hur jag gör i övriga mer öppna avdelningar. Glad att jag går på spik i guld så kan vi ta dubbelt med hästar här istället.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 11:09   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet har tagit form på allvar nu efter lite ändringar då jag läste på lite extra och kände att jag höll med i det jag faktiskt läste.

Dock räknade jag helt fel tidigare när jag hade ett system förslag på 64 kronor men delade då mina 1000 rader med 64 för att se vad de två avslutande loppen tålde och då blev det 2*7 eller 3*5. Sen när jag plockade bort Velegance så fattade jag inte att det kostade 384 kronor för jag var inte i närheten av att få med så många hästar jag ville.

Så nu handlar 95% av systemet om hur jag gör i de två avslutande avdelningarna. Tio rader är max så frågan är om jag kör 2*5 eller 3*3 där. Inget känns optimalt men ibland har man målat in sig i en hörna.

Ändrade faktiskt radikalt i sjätte avdelningen så länge då jag plockade bort den tyske hästen till 50%. Visserligen kommer den sjunka till under 45% - annat vore märkligt. Men ska jag låsa på 6 och 12? Risky risky även om det är så man vinner miljoner när allt stämmer. Dock vill jag ha med Copaca Banana där också. Då måste jag dock väck med en i sista och jag vet inte vem...

Så just nu skulle jag vilja ha 576 kronor att spela för. Enda lösningen är att skapa/starta ett till likadant system där jag spikar Copaca Banana! Skulel ju se mest fett ut när de kollar hur fan det lilla systemet från Skåne blev miljonvinnare och ser draget i sjätte till under 1%!

Får verkligen suga på den karamellen! helst vill jag ju ha med alla på tåget så det inte är någon som missar pga det.

Jag funderar på hur jag löser det. Enklaste är ju att de stryker en häst i sista

Men nu går det att se hur systemet i stort kommer se ut. Sen kan jag få nya infall och värmningar och andra intervjuer kan omkullkasta allt. Men det känns bra just nu!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 15:08   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-16, 16:08
Johan Salomonssons andelsspel
Jägersro
Lördag 2021-01-16
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (11, 9)
2: 2, 4, 6, 12 (1, 7)
3: 5 Gareth Boko (8, 7)
4: 2, 4, 8, 14 (12, 11)
5: 1, 5, 9 (8, 6)
6: 6, 12 (2, 10)
7: 1, 3, 5, 6, 12 (8, 10)

2x4x1x4x3x2x5 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 10/50 = 96,00 kr
Rättningskod: FGD PTB KMC
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 15:27   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Ja, vad ska jag säga? Att både Adrian och Hanna totalt misslyckas med att få iväg sina hästar från start är ju helt bedrövligt! Tack för kaffet men jag är så förbannat trött på Adrian nu så han borde fan hänga på Spy Bar och snorta istället!

Jag hade ju bestämt att Night Brodde inte skulle hitta till spets - och då fanns det ingen mening med att slösa ett streck där. Hade jag vetat den skulle till spets hade jag spikat istället.

Jävligt tråkig inledning alltså men från spår fyra ska den fan inte ta sig till spets men jag lägger allt det på Adrian, det här kan jag inte påverka. Men jag borde insett att Adrian är en sopa och att Conrad är bättre (tveksamt förvisso men) och gått på bästa hästen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 15:50   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jahopp!

En miljon galopper och Glimma Blixten vinner. Fick upp ögonen på den när jag valde att byta ut Classic Gal till Behind Bars. Men det var så sent med systemet så gick inte grotta ner sig helt i Glimma Blixten.

I sista sväng hade jag räknat in 6 eller 12 som segrare men Behind Bars tyckte den skulle byta sport mitt i allt. Inte enkelt att räkna ut att halva fältet ska galoppera!

Självkritisk? Nej
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 16:11   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det har ju gått fullständigt troll i allt som rör trav. Hade lås på 5 och 7 här men valde att spika Gareth Boko till sist men Conrad är lika värdelös som Adrian! Att han väljer invändigt efter att Flemmings åsna fått sig rejäla trycka är ju helt jävla makalöst. Fältets kanske starkaste häst kommer ju mangla sönder Slide So Easy men Conrad sätter sig bakom det som är mest säkert - någon kommer falla genom fältet!

Nej, en självavstängning från travet i ett år hade fan gjort nytta! Lotto är fan mer intressant och spännande!

Irriterad att jag väljer fel här så chansen till fem rätt försvann! Får verkligen gå igenom detta och se om jag borde gjort annorlunda!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 16:27   #11
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 4340
Standard

De fanns en tid när du spelade större system både på ST och V75, hoppas du kommer tillbaka till de.
För att bygga system kan du.
Kom ihåg, de är ett maraton!
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 16:29   #12
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4102
Standard

Erik galopperar. Förvånad ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 17:29   #13
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _Edge_ Visa inlägg
De fanns en tid när du spelade större system både på ST och V75, hoppas du kommer tillbaka till de.
För att bygga system kan du.
Kom ihåg, de är ett maraton!
Tack. Jo, men det tar tid och sliter hårt i motgång och nu har jag flyttat och haft annat att fokusera på. Ville inte missa jackpotten på Jägersro men trots att jag är riktigt nöjd med systemet på förhand så har det ju gått helt kalkon och jag funderar och funderar...

Alhambra Mail var ju en tänkbar spik men tyckte det var för många statistiska minus där för att spika. Cargo Door var ju en som också kunde spikats men snöade hux flux in på Payet DE.

Ja, ibland undrar jag vad fördelen är med att kunna bygga system när hästar och kuskar ändå inte kör som jag önskar.

Blir bra med pengar i dag och utan en enda favorit kommer den dessutom ge klart bättre än förväntat.

Har för mig att det inte var längesen det var en rad utan favoriter på Jägersro.

Med maxflyt i dag kan jag väl få ihop sex rätt. Har ju börjat gå bättre nu i avslutningsloppen och DD ser bra ut då jag singlade Cargo där! En häst jag bränt mig end el på och sen vinner den när jag knappt sett den starta!

Men har börjat hitta lite krafter igen efter flytten även om jag sitter i en mellanlägenhet så efter februari så ska jag väl kunna växla upp igen som det känns i dag!

Jag har ju alltid varit en explosiv kortdistansare men får väl lära mig att marathon är just en lång sträcka och jag vet ju att smäller det bara några gånger i livet så räcker det gott och väl för ev+


Vad gäller stryktipset sneade jag ju på SvS i att de snor pengar när bolaget vinner. Samt så har inte tid och ork funnits där. Längesen jag jobbade med programmet vi använde också. Men det får kanske bli att ta tag i det också efter att jag flyttat helt Mer matematik där rakt upp och ner och även om det är många snedstudsar så saboterar det inte lika mycket som travet då programmet gör grovjobbet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2021-01-16 klockan 17:35.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 17:47   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Småpengar in men jaja, lite tröst! Hade även Don Cash och MT Oscar på DD, totalt tre komber! Ja, synd det inte är lika mycket stolpe in i början som här i slutet på loppen. Kul att Taxi fick vinna nu i sin tretusende start eller vad det var

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-01-16, 18:17
Jägersro
Lördag 2021-01-16
Start: 18:20
Kostnad: 28,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Cargo Door
2: 5 Taxi Out

1 x 28,00 kr = 28,00 kr.
Totalt: 28,00 kr.
Rättningskod: CMB NTK GJG
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 17:52   #15
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

45 000 på V5 hade jag nog haft 25% av gångerna i dag om jag bara spikar Cargo Door eller Alhambra Mail. Ranken är ungefär...

tvåa/trea
femma/sexa
etta
etta
etta
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td