Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-20, 12:42   #1
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Europatips o STvid Jackpot 50kr max 10 andelar per person


Spelstopp Ikväll kl 2044, deadline 1844.

Hej
Har ett bolag som spelat lite oregelbundet och fått lite tröstpengar emellanåt och varit ett mål från hela/halva potten (sannolikt, favoriten på 57% gav 990000 till 4 vinnare, vårt X i den matchen som slutade 1-0 stod i 23%) på ET i somras.

Pga att jag spelat oregelbundet har intresset hamnat på runt 12-16 andelar på slutet, jag har brukat ta 3-6 delar, senast 2, idag 2.
Därför tar jag in nya deltagare idag då jag finner omgången idag och även på lördag intressant med fina jackpottar.

Registrering via Svenska Spel och länken nedan.
Deadline betalning brukar vara 2 timmar innan inlämning.


Oddsmarknaden är basen med lite justeringar för värde enligt mina heuristiska regler.
I mån av tid försöker jag även hitta intressanta vinklingar på enskilda matcher väl medveten om att det är svårt att slå oddsmarknaden med särskilt mycket.

Ni kan komma att få stå ut med en del borttagna tecken ibland storfavoriter ibland skrällar och det motiverar jag med att bollen trots allt "är rund", inte sällan är det de man "tror" mest på som torskar osv, så tanken är att man egentligen kan blunda och peka bort några tecken och hoppas på turen, dock fortfarande med viss viktning av valda tecken.

rader som ger under 100.000 för 13 rätt spelas i princip inte, vi ska inte ge bort massa pengar på innefrusna utdelningar på 10 o 11 rätt, och om vi höjer ribban (vilket beror på antalet andelar osv) kan man ju ändå få en del tusenlappar även på 12 rätt etc de gånger det blir "svårt".


Mer än så här kan jag inte specificera utan ni får hänga på och inspektera

Väl Mött och Välkommna!


Inbjudan:
https://spela.svenskaspel.se/spela-t...1-8bc2556e57ad
.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-10-20 klockan 12:49.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-20, 20:28   #2
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Inlämnad rad
https://liverattning.se/europatipset/system/2393101
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 14:38   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Även spel på lördag Stryktipset 20 M jackpot
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-23, 18:09   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Glömde lägga ut raden även här, tycker man ska göra det som redovisning för eventuellt blivande medlemmar.

https://liverattning.se/stryktipset/system/2393851


Jahaja tanken i torsdags var att spika City Bournemouth o WBA sen blev jag avskräckt av procenten på de två sista...
Kravade istället minst två av Wolves, Birmingham, Bournemouth, Peterbourough o WBA,
Leeds sabbade den femlingen med en sen straff.

Den "självklara" spiken City ser väl ut att greja vinsten såhär i 0-2 HT
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-24, 10:25   #5
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Spel idag söndag 24/10

Förmodligen spikar jag Elfsborg o Malmö trots höga streck, inget löfte men troligt.

Varken Sirius eller Varberg har något särskilt att spela för och luftar rimligtvis några reserver som iofs kan vara spelsugna men ändå.
Malmö bör väl städa av Allsvenska lag nu när de trimmat mot världseliten i några matcher...

Ska försöka vikta upp Liverpool o Real Madrid en smula, kanske genom att ta bort hemmalagen i de matcherna?

inbjudan via länken i första inlägget.
12 delar sålda hittills har själv 3. öppnade sent igår kväll så kanske fler vaknar.



deadline för köp idag kl 1359
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-24, 12:49   #6
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

11 minuter kvar att köpa in sig.

Ta chansen till vettig del av vinst, 12 delar 600 kr hittills, folk är sömniga på söndag...

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-24, 13:25   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hybristips(borde stått på idéerna igår) med spik på Elfsborg o Malmö samt utan Machester United eller Barcelona.
Lyckan stå....

https://liverattning.se/europatipset/system/2394367
.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-24, 13:38   #8
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Är förstås lite övermodigt att plocka bort Barca hemma på extra breda Camp Nou, fast Real är i bra form emedan Barca tappat lite mot när de var som bäst må vara att de hållt tätt på slutet.

United tror man ju hela tiden det ska lossna för och visst hemma ska de vara mer streckade än 24% så det vore ju tacksamt, nåväl chansar bort ett tecken.

Hoppas även Varberg o Sirius tar chansen spela lite nya/andra spelare när det inte gäller något och att då Elfsborg o Malmö ror hem segrarna väl medveten om att Allsvenska lag kan ha svårt med att avgöra.

Malmö borde väl ha trimmat laget nu mot eliten iaf!?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-25, 09:49   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Är det så illa att Sverige skickat fel lag till Chaimpions League?
Det var alltså Varberg BoIS vi skulle skickat

Gjorde ett misstag, såg fel i tabellen visst hade Varberg skäl att mönstra bästa möjliga, Nåväl, går inte räkna ut hur usla Malmö var, tydligen mer belastning än inspiration att möta Chelsea tidigare i veckan...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-25, 11:40   #10
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

SvS fortsätter köra hårt mot ATGs nya Big 9; 16 Miljoner jackpot på Stryktipset annonserat, det tackar vi för!
Jag öppnar upp under morgondagen för spel.

Siktar på att själv lägga 200 kr, som vanligt 50 kr andelar upp till 10 st var.

Möjligt att jag så småningom kör 100 kronorsandelar i syfte att på sikt öka insatserna en smula(över 2500 rader totalt)
Jag har för mig där är en gräns på max 50 andelar, liksom en gräns för max 2200 enkelrader i en fil, dock kan man lämna in lika många "M-system" i filen istället.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-10-25 klockan 11:47.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-27, 12:33   #11
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Spelar idag Onsdag, liksom på Lördag.

Dagens ET ser supertrevligt ut, lördagens omgång vacklar jag mer om vad jag ska tycka, känns inte så lyckat med både Liverpool o Chelsea på kupongen, eller kan man spekulera i icke-vinst för någon?

Välkomna, anmälan via länk i första inlägget.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-27, 18:25   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

https://liverattning.se/europatipset/system/2395049
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-24, 14:26   #13
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Spel idag onsdag.

Länge och väl tänkte jag hoppa dagens omgång.
Väldigt många storfavoriter.

Ber om ursäkt att jag öppnade omgången så sent, ska dra fram lite rader oavsett intresse.

Fulham blir spik. Outstanding i annars jämna Championship, visst, onödigt hårt streckade och den hårde kanske når framgång med spik på X eller 2a.

Även Liverpool troligtvis, 65% är ok på Europtatipset finns gott om andra att fälla. Porto hemma hade möjligtvis varit farliga. Gissar att oddset på 1.87 på Liverpool kommer droppa en hel del...

Så då återstår ett antal stora favoriter som kommer få lite garderingar i spridda rader.

***
På stryket spelar vi oxå på Lördag, Jackpot, har ändrat så att vi satsar 100 kr per andel där. På Europatipset kvarstår 50 kr per del tills vidare. Valfritt antal delar upp til 10 st per person.

Välkomna!

OBS! Ny länk den i första inlägget har gått ut:

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...1-8bc2556e57ad
.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-11-24 klockan 14:28.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-24, 15:33   #14
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Tänker jag fel om Liverpool?

På en presskonferens flaggas alltså för viss rotation.

Fast Klopp insisterar på att de "vill vinna".

Vad betyder det i praktiken?

Att man ska spela live när de ligger under med 0-1 (eller 0-2) i halvtid och byter in de gubbar som behövs i andra halvlek?
Är verkligen 65% på ET så förskräckligt högt, och är inte 1.87 ett helt ok odds!?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-24, 16:19   #15
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Backar på "spikarna". Kommer släppa in X på båda matcherna för ett visst antal rader.
Alltför attraktiv procent på X i Fulhams match.

Tar bort Dortmundseger, har fått för mig de inte är på topp.

Tar även bort Porto-vinst, för att få mer på 1X.

Atletico har notorsikt svårt att avgöra, men här kan de vara hjälpta av att Milan rimligen måste gå för 3 poäng. Samtidigt kan Atletico som vanligt vara försvarsinriktade...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-11-24 klockan 17:01.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td