Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-12, 18:07   #136
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BatchedMetting Visa inlägg
Någon som vet om Betfairs välmostbonus fortfarande fungerar? I reglerna står att den endast gällde till den första oktober men den verkar fortfarande finnas kvar på sidan.
Står det så skulle jag undvikit det. Annars kan de komma i efterhand och slå dig i huudet med reglerna.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-15, 21:07   #137
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 262
Standard

Fyfan hur ofta lägger liveflödena av?
Livespelat en vecka med viss framgång men ikväll var alla livematcher på fotboll stängda vilket fick som följd att inte kunna komma ur position
Putte77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 00:41   #138
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 27
Sharp$: 124
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BatchedMetting Visa inlägg
Någon som vet om Betfairs välmostbonus fortfarande fungerar? I reglerna står att den endast gällde till den första oktober men den verkar fortfarande finnas kvar på sidan.
Jag skapade konto och satte igång deras völkomstbonus i slutet av oktober, samt plockade ut pengar nu i veckan
Guhrra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 13:00   #139
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Har heller inte fått någon indikation på att Betfairs-bonus inte skull funka. Kör bah!
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 14:45   #140
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Är det någon som vet om Betfair kommer fortsätta att acceptera svenska spelare from 2019 eller om dom drar sig ur?
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 14:51   #141
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 113
Sharp$: 1449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av progambler345 Visa inlägg
Är det någon som vet om Betfair kommer fortsätta att acceptera svenska spelare from 2019 eller om dom drar sig ur?
De accepterar svenska spelare och de har ju fått licens
Graal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 15:15   #142
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De har även blivit med bonus. 1000+1000 ska omsättas 4 gånger.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 13:38   #143
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Placing single bets equal to or in excess of 30% of the value of the bonus and deposit before the wagering requirements for that bonus have been met. For example, you deposit €/£100, accept a €/£100 bonus and place a single bet of €/£60 on any game.

Ett sånt här stycke - möjliggör det inte i stort sett precis vad som helst, när det kommer till att konfiskera deg? Är det ens givande att ha en sådan punkt?
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-27, 12:47   #144
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Fick ett mejl från Betfair om att jag behöver göra några enkla åtgärder från årsskiftet i och med bytet från betfair.com till betfair.se
Man ska bland annat ange personnummer och bekräfta uppgifter/inställningar för att bytet ska genomföras och legitimera sig med bank-id. Är detta saker man behöver göra innan årsskiftet eller gör man detta den 1 januari? Jag kollade runt lite på mitt konto, men hittade inget sätt att fylla i/bekräfta dessa uppgifter nu.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-27, 14:02   #145
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PTV Visa inlägg
Fick ett mejl från Betfair om att jag behöver göra några enkla åtgärder från årsskiftet i och med bytet från betfair.com till betfair.se
Man ska bland annat ange personnummer och bekräfta uppgifter/inställningar för att bytet ska genomföras och legitimera sig med bank-id. Är detta saker man behöver göra innan årsskiftet eller gör man detta den 1 januari? Jag kollade runt lite på mitt konto, men hittade inget sätt att fylla i/bekräfta dessa uppgifter nu.
Du kommer kunna göra det när helst det passar dig, men tror inte du kommer kunna lägga nya spel efter 1/1 om du inte gjort det.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-27, 14:25   #146
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Jag gör det gärna nu så det är klart och man inte står där den 1/1 med ett konto som inte går att spela på, men frågan är om det går. När jag går in på mitt konto/mina uppgifter/kontouppgifter kommer jag till en sida med mitt lösenord, e-post, adress, telefonnummer etc, men där står inget om personnummer eller inloggning med bank-id.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-27, 20:08   #147
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har ni USD som valuta har det varit kört ett bra tag. Kanske är annorlunda för er som har SEK.

Alla kommer dock vara tvungna att starta ett nytt konto, i och för sig inget större problem, för där ligger 1 lax som belöning. 90 dagar på sig att omsätta är det också, ingen tuff kamp direkt.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-28, 06:13   #148
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Alla kommer dock vara tvungna att starta ett nytt konto, i och för sig inget större problem, för där ligger 1 lax som belöning. 90 dagar på sig att omsätta är det också, ingen tuff kamp direkt.
Var kommer denna information ifrån?

I mejlet jag fick från Betfair står inget om detta:
Citat:
Det nya regelverket innebär att du kommer behöva göra några enkla åtgärder:

Från 1 januari och efter klockan 10 kommer vi att byta adress till www.betfair.se. Vår nuvarande site www.betfair.com kommer inte längre finnas tillgänglig i Sverige. Dina inloggningsuppgifter kommer vara samma som nu.
Ange ditt personnummer, övriga personuppgifter och bekräfta dina kontoinställningar för att bytet till www.betfair.se ska genomföras
Legitimera dig med BankID

Du kommer bara behöva gå igenom ovan nämnda process en gång för att kunna använda ditt Betfair-konto som vanligt igen. Varken din kontoinformation eller dina öppna spel kommer att påverkas och du kommer kunna placera spel precis som vanligt.

Bingo, Poker och Virtuell sport kommer tyvärr inte att finnas på Betfair.se. Pengarna i din Poker-plånbok kommer automatiskt överföras till din huvudplånbok innan 2019-01-01.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-28, 09:22   #149
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Jag var i kontakt med deras support och fick följande svar:

Hi,

I'm a customer living in Sweden. I recently got a mail from you telling me that from 1 Jan 2019 I need to make some changes due to http://www.betfair.com wont be able in Sweden anymore.

Am I supposed to register a new account at http://www.betfair.se or will I keep my old one?


Hi there. If you use Krona as your currency, then there are not changes to be made and you will be migrated to the new site. If you use a different currency, you will be contacted with details on how to proceed. I believe a new account will need to be created if that's the case, but it would need to be done by our Swedish help desk once that happens.

Jag har tyvärr inte lyckats få något svar från GeeksToy hur deras program kommer påverkas av denna förändring...

So after the 1 Jan I login as usual and will get instructions on screen? And to clarify, do you think it will be a problem with third part applications like Geeks Toy and similar?

That's correct, once you log in. But unfortunately you may need to check with GeeksToy themselves or via https://support.developer.betfair.com/hc/en-us to check as we do not handle third party software through this channel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PTV (+5), Sonny (+5)

Senast redigerad av runtomkring den 2018-12-28 klockan 09:43.
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-28, 10:20   #150
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Tack så mycket.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td