Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-02, 11:37   #241
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 36
Sharp$: 84
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hur är det på Betfair? Får man en ny bonus där?
Skulle precis registrera nytt konto - men står att epostadressen redan finns registrerad.

"Försök att återskapa lösenordet och sedan logga in. Eller registrera dig med en annan epostadress."

Hur har ni andra gjort, registrerat med ny mail?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Betfair ger inte svenska användare nya konton, allt rullar på som vanligt.

Senast redigerad av Trolle den 2019-04-02 klockan 11:47. Anledning: Fått svar
Trolle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-02, 12:12   #242
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 36
Sharp$: 84
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trolle Visa inlägg
Skulle precis registrera nytt konto - men står att epostadressen redan finns registrerad.

"Försök att återskapa lösenordet och sedan logga in. Eller registrera dig med en annan epostadress."

Hur har ni andra gjort, registrerat med ny mail?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Betfair ger inte svenska användare nya konton, allt rullar på som vanligt.
"Ja vi kan se dom som nya kunder, men det finns ingen lag som säger att vi måste erbjuda en välkomst bonus, det är upp till varje bolag, och detta är beslutet vår marknadsavdelning har tagit för tillfället."

Skriver supporten.

Samtidigt som det i deras bonusvillkor står att erbjudandet är riktat mot nya kunder?
Trolle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-18, 07:37   #243
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Betfair sänker kommissionen till 5 procent för svenska spelare from 17 april
https://promos.betfair.se/promotion?...=COMMISSIONSWE
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ChrisWaddle (+10)

Senast redigerad av faremisch den 2019-04-20 klockan 07:41.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-18, 11:16   #244
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Såg detta! Detta var ju inte en dag för tidigt...
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 15:15   #245
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Verkligen inte!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 08:23   #246
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Betfair sänker kommissionen till 5 procent för svenska spelare from 17 april
https://promos.betfair.se/promotion?...=COMMISSIONSWE
Vad har hänt med provisionsrabatten??
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 10:16   #247
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Vad har hänt med provisionsrabatten??
Tamejfan att dom ska snåla in på nåt annat sätt Vad i hela helvete
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 16:33   #248
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Företag får förstås sätta de priser de vill, men sättet Betfair gör denna förändring på är väldigt fult genom att presentera endast det fördelaktiga för kunden, att man sänker kommissionen, men sedan inte säga ett ord om att man också sänker rabatten. Ingen information om detta på sajten, inga mejl, inga förvarningar, inga uppdateringar i villkoren, det enda sättet jag noterade detta på var genom att jag såg att min rabattsats var mycket lägre än vanligt. Jag undrar hur detta är förenligt med de nya licenskraven. Och om dessa inte reglerar sådant, strider det inte emot något annan lag? Det presenteras som en prissänkning, men oklart vad det egentligen är på grund av bristande information kring den nya rabattsatsen, är det en prissänkning (men mindre än vad de får den att framstå som), ingen sänkning alls eller till och med en höjning?

Senast redigerad av PTV den 2019-04-23 klockan 16:41.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 17:42   #249
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PTV Visa inlägg
Företag får förstås sätta de priser de vill, men sättet Betfair gör denna förändring på är väldigt fult genom att presentera endast det fördelaktiga för kunden, att man sänker kommissionen, men sedan inte säga ett ord om att man också sänker rabatten. Ingen information om detta på sajten, inga mejl, inga förvarningar, inga uppdateringar i villkoren, det enda sättet jag noterade detta på var genom att jag såg att min rabattsats var mycket lägre än vanligt. Jag undrar hur detta är förenligt med de nya licenskraven. Och om dessa inte reglerar sådant, strider det inte emot något annan lag? Det presenteras som en prissänkning, men oklart vad det egentligen är på grund av bristande information kring den nya rabattsatsen, är det en prissänkning (men mindre än vad de får den att framstå som), ingen sänkning alls eller till och med en höjning?
För dom som redan hade en prisrabbat med 2% så gäller den tills den går ut typ i Augusti eller vad det är och därefter kommer den ligga på 5% som för alla andra.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 18:19   #250
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
För dom som redan hade en prisrabbat med 2% så gäller den tills den går ut typ i Augusti eller vad det är och därefter kommer den ligga på 5% som för alla andra.
Skillnad på commissionsrabatt och deras välkomstbonus på 2% i commission
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 19:18   #251
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Skillnad på commissionsrabatt och deras välkomstbonus på 2% i commission
Menade deras kommissionsrabatt dom som registrerade sig och fick den kommer alltså hade den tills den löper ut och sen 5% efter det.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 13:53   #252
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Någon som listat ut hur den nya rabatten ser ut? Jag hittar ingen tabell eller något liknande på deras sida.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 15:02   #253
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Med tankte på hur Betfair brukar behandla sina kunder så skulle det inte förvåna mig om den är låst. En sak som dem iaf har bättrat sig med är att cancellera ordrar under perioder av downtime. De senaste 3 gångerna då jag har haft massa ordrar ute så är de automatiskt borttagna när sajten är uppe igen.

Senast redigerad av Nicksson den 2019-04-24 klockan 15:04.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 16:10   #254
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Visa inlägg
Någon som listat ut hur den nya rabatten ser ut? Jag hittar ingen tabell eller något liknande på deras sida.
21000 poäng = 1%
22000 = 2
25 = 5 osv
Dock verkar den såklart svikta ner sen, t.ex. 50 = 20 eller dylikt, kommer ej ihåg precis hur tanten i livechat skrev.

Kommer upp tabell om några dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sonny (+5)
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 16:13   #255
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Visa inlägg
Någon som listat ut hur den nya rabatten ser ut? Jag hittar ingen tabell eller något liknande på deras sida.
Har du någon rabatt?
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td