Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Betfair Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/10053-betfair-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

zorba 2012-07-31 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Plux (Inlägg 194626)
jag behövde få in snabba pengar på mitt betfairkonto och skulle sätta in via moneybookers. Hade inga pengar på det kontot heller så tog direktbetalning med nordea solo, alltså nordea-moneybookers-betfair. Som jag förstod det så brukar det ske med en gång, eller kanske 10 mins fördröjning men nu har det gått flera timmar och jag har inte fått in några pengar. Dock så är de borta från nordeakontot.
Brukar det ta lång tid?


Pengarna brukar komma in på en gång.

FrankieJr 2012-08-01 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av zorba (Inlägg 194636)
Pengarna brukar komma in på en gång.

Men kan även ta upp till ett dygn.

Plux 2012-08-01 10:12

okej, får vänta och se om det kommer in under dagen men har även skickat ett mejl till betfair kundservice

edit: såg nu att pengarna kommit in till moneybookerskontot iaf, så verkar ju lugnt :)

Persa 2012-08-27 20:24

Såg igår på TV att betfair har ett "freebet" på 200kr som tydligen gäller nya som gamla kunder. Reklamen hade koden VTV013 som kod, men jag hittar inte någonstans där jag kan skriva in koden. Någon annan som vet?

CptAwwesome 2012-08-27 22:35

Tjena! Jag var inne och såg på betfairs hemsida för ett par dagar sedan att man kunde bli kund och få ett riskfritt spel för 500kr och någon slags återbetalningsplan där man max kunde få ut 10000 kr men jag kan inte hitta det erbjudandet längre, har någon av er sett det och tror ni dem har tagit bort erbjudandet helt?

h91 2012-08-29 13:01

Citat:

Ursprungligen postat av CptAwwesome (Inlägg 198902)
Tjena! Jag var inne och såg på betfairs hemsida för ett par dagar sedan att man kunde bli kund och få ett riskfritt spel för 500kr och någon slags återbetalningsplan där man max kunde få ut 10000 kr men jag kan inte hitta det erbjudandet längre, har någon av er sett det och tror ni dem har tagit bort erbjudandet helt?



Erbjudanden på betair brukar ibland dyka upp under nån timme för att sen försvinna o sen komma tillbaka igen.

crimxon 2012-09-13 17:10

Hallå. Jag håller på att bonustrada lite och är ny på Betfair. Jag tänkte inte så mycket på "Skuld/Utdelning" när jag bokade mitt spel. Utan det blev "Skuld". Kan nån vänlig själ förklara vad det innebär?

DamageINC 2012-09-13 19:19

Citat:

Ursprungligen postat av crimxon (Inlägg 201914)
Hallå. Jag håller på att bonustrada lite och är ny på Betfair. Jag tänkte inte så mycket på "Skuld/Utdelning" när jag bokade mitt spel. Utan det blev "Skuld". Kan nån vänlig själ förklara vad det innebär?

Skuld=Din egentliga insats
Utdelning=Din potentiella vinst

Pohjan 2012-11-14 19:10

Jag har ett erbjudande eftersom jag inte har varit kund på betfair tidigare men har tänkt bli det, på 400kr freebet. Kan man inte göra tvärtom som när man bonushorar fast till ett spelbolag istället. Hur ska jag placera mitt spel i sådana fall? Hoppas någon förstod vad jag menar och kan hjälpa mig med detta.

Pohjan

Pohjan 2012-11-28 16:02

Någon som vet vad jag gjorde för fel när jag layade ett odds till 2.14 trodde jag men det blev matchat till 2.04..?? Denna gång gjorde det väl inte så mkt men det kan ju vara värre nästa gång

zimzelen 2012-11-28 19:32

Troligtvis handlade du på en marknad med låg likviditet med tanke på att det studsade ner hela 0.10 (5 tics) under loppet av ett köp. Nu hann någon annan olycklig person få dina tänkta 2.14 matchade för att pengarna som erbjöds skulle sedan studsa ner till ett bättre odds pga av. Oddset rör sig när ett odds blir uppköpt. Nu erbjöds det kanske inget mellan 2.04 och 2.14 vilket är mycket vanligt i matcher med låg likviditet. I de marknaderna finns det väldigt många som erbjuder "fel" odds och hoppas att någon nappar.

Det kan inte bli värre i och med du inte kan få ett sämre odds än vad du själv erbjuder eller köper för.

Men det är bara att gratulera. Det händer mig då och då med.

Pohjan 2012-11-28 20:00

Jag tackar för ditt svar men jag kom ju på det själv efteråt att det blev ju bra för mig.. Men man blev lite nojig när man är novis på betfair och haft det knappt 4a dagar.. Hoppas på att lära mig mer för varje dag

Ado86 2012-12-16 23:31

Vad finns det mer för dolda avgifter förutom kommisionen de tar på 5%?

Är det 5% av vinsten som de ska ha då eller?

oggeborreh 2013-02-19 18:08

Skapade konto på betfair för några dagar sen och hittar inga villkor för denna kampanj, 200 kr gratisspel, har dubbelkollat med kundtjänst om jag har detta samt om vilka villkor/insättningsmetoder som är giltiga. Fick dock inga villkor, vad är värt att veta?

Boone 2013-02-19 19:39

:clap:
Citat:

Ursprungligen postat av oggeborreh (Inlägg 232916)
Skapade konto på betfair för några dagar sen och hittar inga villkor för denna kampanj, 200 kr gratisspel, har dubbelkollat med kundtjänst om jag har detta samt om vilka villkor/insättningsmetoder som är giltiga. Fick dock inga villkor, vad är värt att veta?

Är tydligen 350 kr gratisspel nu. Vi som varit dåliga på att uppdatera. Sorry!

Länk till 350 kr gratisspel.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved