![]() |
Citat:
Det borde de ha resurser till att sköta själv....borde... ...och VIP kund på SS? Känns som överkurs i mitt liv iallafall..:) Jaja - bara inse att det har blivit sämre o ta det för vad det är... |
Citat:
|
Citat:
Att kunderna vänder sig någon annanstans verkar man ju inte förstå även om man nu försöker lagstadga om att blockera tillgången till att besöka nätbookies. WTF! Att man inte kan spela t.ex. DNB (Draw No Bet) på Oddset mm hos Svenska Spel nu år 2016 måste ju betecknas som ett enda stort skämt! :thumbdown: |
Citat:
Citat:
|
Var inne idag och la ett Europatips.
Tänkte kopiera ramen och lägga upp den i avsedd tråd här på Sharps, men lyckades inte. Funkar inte med vanlig copy-paste i alla fall, väldigt störande.:thumbdown: Någon som har tips? |
Jag har också en fråga när det kommer till ramen. Brukar spela via TipsPro systemspel och sedan kopiera raden för att lägga upp den på liverattning.se men det går inte nu när man inte kan kopiera tecknen som man kunde förut?
|
Citat:
Start Dator Öppna C: Öppna Programfiles Öppna Radsoft Öppna Systemspel Öppna TipsPro Öppna System Välj rätt textfil = rätt datum Denna filen ska laddas upp på Liverättning Klart :thumbup: |
Nu är vi inne i 2016 och Svenska Spel har fortfarande inga vettiga spelalternativ på sin Långenlista :no:
Ska det vara så J*vla svårt för Svenska Spel att kolla in vad konkurrenterna erbjuder i spelalternativ och därefter erbjuda samma i sitt egna utbud??? Är ju ett stort skämt att det typ enbart finns 1X2, Ö/U, HCP, Första & Sista Målskytt, Resultat, Dubbelchans på en så stor match som Eibar-Barcelona idag :idiot: Och så förstår inte Svenska Spel varför kunderna väljer nätbolagen före det inhemska spelmonopolet, ja tjena! :thumbdown: |
Jag spelar inte så mycket på fotboll men vad tycker du främst saknas?
|
Har de förbättrat NÅGOT alls sedan de startade den nya sidan?
|
Dem har iaf försämrat den genom att ta bort att man kan maila systemet direkt till sin spelkompis och att man inte kan skriva ut ett reducerat system med alla rader specificerade.
|
Nya SvS är horribel!
Jag mejlade och undrade varför man inte kunde ladda hem Oddsetprogrammet som pdf längre. Fick Tack som svar. :claps: |
Baseboll på Lången-listan frekvent nu :claps:
|
En liten röd markering fick mig att gå in på spelvanor där jag kollade vilken kategori jag hamnade i, vilket visade sig vara den näst högsta riskkategorin. Att kategorisera spelare efter omsättning och tid spenderad på sidan säger ju inte nödvändigtvis någonting om huruvida en person har kontroll över sitt spelande, särskilt när det finns tidsperioder med låg aktivitet och nettoresultatet är stort.
Att sitta och slaska bort pengar på jack vegas mot att omsätta mycket på oddset och systemspel samt att spendera en del tid med att bevaka liveodds verkar vara samma sak för staten. Är det ens möjligt att inte hamna i en av de högre riskkategorierna om man omsätter mycket? Är det någon annan som provat? Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
5000kr är gränsen på Oddset Lången per dag?
Men trisslotter har ingen gräns? |
20k är gränsen/dag
Trisslotter vet jag inte, men dom borde räknas in i dom 20k? |
Citat:
Detta då Svenska Spel ej anser att Triss är ett "riskspel". |
Och jag som hade för mig att det är 1000kr på en singel match, 2000kr på en dubbel och 15.000kr på en trippel kombination. Sen kunde man bara byta ut en match och lira precis lika mycket igen.
|
Det finns en gräns på 5000 per dag, jag slog i den i somras under EM, men jag tror att gränsen kan gälla livespel, för jag har då i alla fall tidigare spelat för betydligt mer än den summan på en dag.
|
Nej, 5000kr per 24/h ar det. Ga sjalv till ett ombud och testa.
|
Kanns som Svenska Spels odds pa Langen ar allt mer automatiserad.
De justerar oddsen sa fort oddsen gar upp eller ner pa t ex Pinnacle. T ex idag Handboll , Damer. Skara - Savehof oppnade 12.5+ 1.85 / 1.85. Vid ca kl 1300 andras oddsen till 1.62 / 2.15. Hur stora summor kravs for att rubba marknaden? |
Citat:
|
https://www.pixeltopic.com/image/yhirhkepetzjxzq/
Ibland går det att hitta godbitar på SvS 2.6 att Stina kommer före Heidi måste vara bra när Stina står i 2.3 att vinna ^¨ |
Citat:
|
Citat:
Wee! :D Livespelade även fältet vs Heidi till 1.9 |
Svenska Spel lanserar sin nya sida för Bolagsspel 20/3:
https://www.svenskaspel.se/arenan Bland det som händer: Alla bolagskonton nollställs [...] |
Citat:
|
Citat:
|
irriterande att behöva få ett mail för varenda transaktion varje medlem i bolagen gör
:no: |
Citat:
|
jag håller med!!!!
vad är det för sjukt påfund.....jag finner inte ord vet inte om jag ska skratta eller gråta ta me faan får faan lust att lägga ner all bolagsverksamhet |
Externa systemspel
Hej!
Prövade idag för första gången att lägga ett eget filspel på den nya sidan via fliken Externa systemspel via mitt gamla hederliga tipsprogram som fungerat klanderfritt i många år. Det gick inte eftersom filen skulle vara i txt-format. Jag prövade då att spara om filen med ändelsen.txt och då fungerade det! Se detta som ett tips ifall fler upplever samma sak och börjar svära... |
Citat:
" Vid vadhållning på Singel får Kunds sammanlagda insats per speltillfälle och Spelobjekt inte överstiga 1 000 kronor. Vid vadhållning på Dubbel får Kunds sammanlagda insats per speltillfälle och Spelobjekt inte överstiga 2 000 kronor. Vid vadhållning på Trippel, Fyrling, Femling, Sexling, Sjuling, Åttling, Niling eller Tiling får Kunds sammanlagda insats per speltillfälle och Spelobjekt inte överstiga 10 000 kronor. Sen skriver de: 3.1.5 Insatser För Enkelspel på LÅNGEN gäller att insatsen ska vara lägst 10 kronor och högst 500 kronor. Endast insatser om jämna 10-tal kronor är tillåtna. Kunds sammanlagda insats per dygn för spel på LÅNGEN, MIXEN, och/eller LÅNGEN XL får ej överstiga 20.000 kronor, varav kunds sammanlagda insats per dygn för spel på ODDSET LIVE ej får överstiga 5 000 kronor. För LÅNGEN gäller dessutom att insatsen inte får vara så hög att den förväntade vinsten överstiger 300.000 kronor. Den sammanlagda insatsen för ett Systemspel beräknas genom att antalet Enkelspel i systemet multipliceras med insatsen per Enkelspel. I denna paragraf är åtminstone ett fel gällande insatser. Insatser behöver ej vara på jämna 10kr. 13kr fungerar fint online i alla fall. Dock inte 13.50kr. M |
Citat:
Att behöva bevaka ett externt forum hos Svenska Spel för att hålla kolla på nya intresserade medlemmar samt att dessa ska behöva skylta med sina e-post adresser vid anmälan är uruselt :thumbdown: Man kan tycka mycket om ATG men deras Tillsammans är helt klart förebilden hur en bolagsplattform ska se ut och fungera :yes: Men givetvis skulle Svenska Spel krångla till det och gå sin egna väg vilket dom har gjort i alla år, detta avspeglar sig inte minst i deras sk. "nya" bolagssajt :idiot: |
Svenska Spel är som Coop. Lite gråare. Bra mycket dyrare.
|
Det faktum att någon jävla Samhall-jävel på SvS valde att inte sätta omgångens Premier League matcher i bokstavsordning kostade mig 8 rätt på måltipset.
Jag hittar fan ingen tidigare omgång där Premier League-matcher med samma starttid inte har placerats i bokstavsordning. Att matchen som börjar 18:30 ofta får matchnummer 1 är en annan femma, men i övrigt så följer det alltid bokstavsordningen. Här är mitt inlämnade system rättat: http://i66.tinypic.com/2vmx3t3.jpg Såhär hade det sett ut om matcherna placerats i rätt bokstavsordning, dvs Southampton som match nr 7, Swansea som match 8 och Watford som nummer 9. Jag hade då haft 8 rätt då den automatiska reduceringen slagit rätt. http://i66.tinypic.com/rms3eq.jpg Visst fattar jag att det är svårt att få in reduceringarna och jag brukar i regel spela endast manuella system utan ytterligare automatiska reduceringar, men nu var jag i tidsbrist och då fick det bli så. Det räcker inte med att bli fittad på alla tänkabara sätt under själva matcherna, man skall bli latent fittad genom misstag hos dyslektiska Svs-anställda också!!!!! |
Citat:
|
Citat:
|