![]() |
verkar bra att gå ihop, kan det inte komma ut nåt bra av den här soppan?
|
Jag är med att gå ihop!
|
Citat:
|
Citat:
Fick anmälan i brevlådan häromdagen. Brott/Händelse är Bedrägeri med hjälp av internet :cry: |
åh, hur lång tid tog de??
|
Citat:
|
Magstarkt av en kille som har över två miljoner i skulder hos kronofogden, lura folk hit och dit och ändå åka runt i en stripad BMW och bo fint i Helsingborg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har Stefan 2milj i skulder hos kronan?
|
De va inte tokit jobbat - 2 millar - vicken bank ere ? Jag ställer mig i kön direkt!!!
Fast kanske Stefan borde snacka me dirren - 2 milla till o kanske dom kan greja tillbaka dom första 2 med omstart, annars blir de nog inget... |
Citat:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wyXSc6x4Qco"]YouTube- Stockholmsnatt - Paulo Roberto[/ame] |
Citat:
Och Lemasive :yes: |
vilken bank
Citat:
|
Idag ringde fabror blå och ville hålla ett förhör.
Jag fick förklara min avsikt med anmälan och varför jag kräver pengar av Stefan Gladh. De vill ha kontonummer till Stefan:s konto i FSB. Satt på jobbet och kunde inte få fram detta. Skall kolla om jag har det kvar annars ber jag om hjälp av er andra att få fram detta. Vill även ha gamla nyhetsbrev som Stefan skickat. Polismannen berättade att Stefan var en riktig skojare och att polisen i Helsingborg kommer att ta över ärendet. Tydligen fanns det flera anmälningar mot honom. |