Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Den stora tråden om Golfandbet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/1112-den-stora-traden-om-golfandbet/)

pawweshark 2010-02-25 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av wheeler (Inlägg 18525)
fan jag lider med er och så är det säkert ett företag med bas på Malta eller något dylikt bara för att slippa skatter osv. nae fan tack och lov att jag aldrig satte in cash där. jag önskar er lycka till och hoppas ni iaf får komma ur det + - 0 åtmindstone innan de kursar.

ca 7K har man plussat på detta bolag så skall inte klaga.
Synd bara att jag hade ca 2K till att ta ut.

Dam-Sex 2010-02-25 22:10

Ny affärsidé från GolfandBet, eliminera möjligheten till uttag genom att sätta alla spel som förlust.

De skulle gjort som Interwetten gör, erbjuda bra bonus, ha ett omsättningskrav på 10ggr och odds 2.0 över eller mer, erbjuda marknadens absolut sämsta odds på dogs (där andra ligger 3.4 har de 2.6) och till slut hela tiden halvera limiten på folks spel så att du efter en fem-sex spel när du ska omsätta 10 k det högsta du får satsa är 15-50 kr.

olof86 2010-02-25 23:29

:lol: Pajasbolag. Och vilket jävla kasst uttalande. Glad att jag inte satt in nåt där. Lider dock med er som riskerar pengar.

andy10 2010-02-25 23:40

Det känns tryggt Stefan Gladh kommer på nu att deras bonuserbjudande äventyrat hela deras verksamhet. Snacka om oseriöst spelbolag.

olof86 2010-02-25 23:44

Man häpnar ju över att de rullade igång en andra kampanj också efter att den första redan kostat dem massa pengar. :whoco5:

andy10 2010-02-25 23:47

Jo men det var ju såklart för de var i desperat behov av pengar. Omsättningskrav på 60000 kr tar ju sin tid att omsätta och framför allt räknade de ju med att folk skulle spela bort sina pengar...

olof86 2010-02-25 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av andy10 (Inlägg 18568)
Jo men det var ju såklart för de var i desperat behov av pengar. Omsättningskrav på 60000 kr tar ju sin tid att omsätta och framför allt räknade de ju med att folk skulle spela bort sina pengar...

Jo, men de underskattade ju enormt hur många som begriper sig på att trada ut bonusar via betfair osv. Men visst, det var väl det de hoppades på.

Dam-Sex 2010-02-25 23:50

Tipszonen hade fram till igår en banner där folk kunde komma åt deras site fast de visste att folk inte fick ut sina pengar. En med nicket brunkorv påstod att han satt in pengar där igår. Han är nu avstängd. En med nicket MikeBike hade skrivit ett kritiskt inlägg om Stefan Gladh men det inlägget hade tagits bort av administratören Garpe. Jag försökte pma denne mikebike som hade skrivit detta inlägg. Jag kunde inte pma förrän jag hade lagt 50 inlägg. Ok tänkte jag, då lägger jag ett inlägg till MikeBike. Då kunde jag inte heller posta inlägg. Undrar om det kan ha att göra med att jag skrev till administratören och talade om GolfandBet.


Så här står det på mitt konto:
Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

Välkommen till fri diskussion på tipszonen

Dam-Sex 2010-02-26 01:09

Den 16de skickar de ut ett erbjudande om en insättningsbonus. 5 dagar senare kan man inte ta ut sina pengar! och den 25te, nio dagar senare ska de ta en time-out för att de upptäckt att deras bonusar kostat dem för mycket pengar!

Måste ha varit en rejäl bonuskassa de hade att dela ut den 16de.

Bobbobula 2010-02-26 01:31

men tipszonen är också ena jävla pajasar!
Man får inte nämna en annan bettingsida, då tar de bort inlägget & varnar.
Killarna som drev NBA-tråden fick inte lägga upp bilder på halvnakna cheerleaders då det ansågs stötande för de kvinnliga medlemmarna osv osv..:lol:

Alltså, vore helt omöjligt för mig att driva en speldagbok på TZ då man inte ens kan ange källa till ett spel :thumbup:

Eken 2010-02-26 02:04

Det lär ju inte vara någon från http://www.bolagsplatsen.se/artikelarkiv/6 som kommer investera i detta iallafall. Så våra pengar är nog borta.

Men ingen kan väl säga att man är superförvånad. man gick ju in med pengarna i vetskapen att de inte hade riktig licens , tveksam adress och en too good to be true bonus.

Satte själv in och försökte turboomsätta för en hit´n run men Schweiz förstörde det så nu står det 700låsta kronor på kontot vet inte om man ska fortsätta spela med dem eller låta dem stå?

Han kanske försöker vara lite seriös annars hade han väl fortsatt vilja ha fler insättningar men det hjälper ju knappast oss i nuläget.

Jävla pajas statement han kommer med i vilket fall, vår förståelse? haha nej det har han inte.

Dam-Sex 2010-02-26 02:24

Bonusarna?
 
Bonusarna har kostat för mycket. Vilket skitsnack. Bonusarna har inte kostat honom ett skit. Han har aldrig haft några bonusar att dela ut. Han har bara anordnat pyramidspel.

Men att erbjuda insättningsbonus den 16de och inte kunna betala ut något den 21de är nog det mest makalösa bedrägeri jag sett.

KP 2010-02-26 06:24

Är man dum nog att erbjuda smsinbetalning så kan man inte driva en sida. Av 100kr in så får sidans ägare behålla ca 60kr. Dvs 40kr försvinner i olika avgifter.
Sedan ska de dessutom erbjuda bonus på det hela.

Det luktade dålig likviditet hela vägen. Synd för de som har pengar innestående dock.

Yurinho 2010-02-26 06:32

Citat:

Viktigt meddelande till våra medlemmar
Vi på Golf and Bet arbetar för att ge våra kunder lite mer än det vanliga. Det har uppskattats av våra medlemmar som har strömmat till över förväntan.

Tyvärr har det också medfört att våra generösa bonusar under uppstarten kostat för mycket varför vi beslutat oss för att ta en tillfällig timeout under tiden vi arbetar för att lösa situationen.

Under den tiden tar vi inte emot nya insättningar från våra kunder och gör inte heller utbetalningar.

Vi hoppas på er förståelse och att ni är förvissade om att vi gör vårt bästa för att kunna driva verksamheten vidare så snart som möjligt. Givetvis innebär det också att vår målsättning är att alla med innestående balanser ska kunna få ut dem i sin helhet enligt våra bonusregler.

Stefan Gladh, VD
[email protected]
Ser sådär ut :P

sture_ 2010-02-26 08:32

Var inte stefan på "semester"?

De verkar fortsätta med olika sorters undanflykter......



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved